Причіп для човна — стандартна комплектність
-
Причіп човновий клас Казанка, Прогрес, Дніпр, Крим Южанка
42 160 ₴В наявності
-
Причіп для човна UMS, Амур,характер, Savage
від 47 000 ₴В наявності
-
Причіп для човна 4,2-4,6-20 Казанка Крим Прогрес Южанка односний
від 42 500 ₴В наявності
-
Човниковий причіп Дніпр
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп у гараж для спуску човна Прогрес-2, Южанка, Дніпр, Крим, Дельта, Вега
від 42 500 ₴В наявності
-
Автопричіп човновий FurSeal
від 42 500 ₴В наявності
-
Лафет одноосний для човна Прогрес 2М
від 35 000 ₴В наявності
-
Причіп для перевезення човна Дніпр
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для подовженого човна Казанка 5
від 4 250 ₴В наявності
-
Причіп для човна Крим
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для човна класу Амур. Рама 6 м. Цинк.
від 50 000 ₴Під замовлення
-
Лафет човновий тип Прогрес
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для човна Казанка М (Южанка)
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для човна Об'єм
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп лафет для човна Крим
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп човновий тип Казанка
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для катера до 1т завдовжки до 5,8 м
від 43 000 ₴В наявності
-
Причіп для човна Прогрес
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для човна Воронеж. Рама 5,2 м.
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для катера 6,5 м до 1т. Ресорний. Без гальм!
від 50 000 ₴В наявності
-
Причіп для катера Gelios 560 5,6 м, 600 кг. Цинк. Без гальм.
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для човна Крим. Цинк. Рога улавливатели.
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп Казанка. Рога вловлювачі в комплекті!
від 42 500 ₴В наявності
-
Причіп для човна Дніпр. Фарбування
від 40 500 ₴В наявності
Причіп для човна односний: функціональність і особливості вибору
Односнні причепи для човнів, як-от "Прогрес", "Казанка", "Южанка", широко застосовуються для зручного й безпечного транспортування невеликих човнів. Розглянемо основні аспекти пов'язані з конструкцією, вибором лакофарбового покриття, типом підвіски, лебідок, роллю ложементів і загальними виведеннями.
Причіп для човна до 700 кг в односному варіанті — конструкційні особливості причепа
Причіп для човна до 700 кг у односному варіанті має комплектність, сфокусовану на забезпеченні надійної фіксації та безпечного транспортування човна на одній осі. Такі причепи зазвичай обладнуються посиленою рамою, надійною підвіскою, стійкими ресорами або торсіонами, призначеними для різних типів доріг і перевезень загалом.
Покриття рами цинкування чи фарбування? Переваги та вади кожної опції
Питання лакофарбового покриття металевих елементів причепа залишається актуальним. Цинкізація надає надійний захист від корозії, особливо в умовах високої вологості, але фарбування дає змогу створити естетичніший зовнішній вигляд і додатковий захист від агресивних чинників довкілля. Вибір методу залежить від конкретних умов експлуатації та переваг власника.
Тип підвіски човнового причепа на одній осі
Ресори або торсіони відіграють важливу роль у підвісці односних причепів для човнів. Ресори добре підходять для різних типів доріг і забезпечують рівень рухливості, що підходить для більшості ситуацій. Торсіони пропонують плавніший рух і зручність використання, що робить їх найкращим вибором для транспортування нерівними дорогами.
Особливості застосування й різновидів лебок AL-KO і Knott для човнових причепів
Лебідки AL-KO і Knott широко використовуються в човнових причепах завдяки своїй надійності, зручності використання і довговічності та мають характеристик граничних навантажень 250 кг, 270 кг, 400 кг, 500 кг, 900 кг, 1200 кг. основне їхнє завдання, зачіп човна за допомогою фала з гаком, підтягування човна та фінальний її притискання до носового упору під час транспортування. Застосування різних видів лебідок залежить від ваги та типу транспортувального човна, а також переваг власника.
Роль ложементів у конструкції човнового причепа
Роль ложементів у конструкції човнового причепа полягає в забезпеченні надійної фіксації та стійкості човна під час транспортування на спеціальних дошках, обгорнутих у зносостійкі повсті. Якісні ложементи забезпечують якісне зчеплення поверхні човна (катера) з ложементами під дією природної сили тертя. Щільність притискача човна матиме підвищений коефіцієнт під час використання стяжних ременів.
Насамкінець, вибір причепа для човна односного типу має проводитися з урахуванням його конструкції, механізмів підвіски, лакофарбового покриття, лебідок та інших особливостей. Це дасть змогу забезпечити надійне й безпечне транспортування човна, зберігаючи його в чудовому стані впродовж багатьох років.