Кошик
45 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Лафет човновий тип Прогрес, фото 2Лафет човновий тип Прогрес, фото 3Лафет човновий тип Прогрес, фото 4Лафет човновий тип Прогрес, фото 5

Лафет човновий тип Прогрес

від 35 000 

  • В наявності
Лафет човновий тип Прогрес
Лафет човновий тип ПрогресВ наявності
від 35 000 
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Лодкові причепи для човнів

  • довжина рами — 5,2 м-5,3 м (для човнів завдовжки не більш ніж 4,4 м), якщо більше — подовжуємо пропорційно
  • профіль рами — 80х40х2 мм
  • покриття рами — цинк гарячий
  • підвіска — регульована ресорна 4 аркуші al-ko + амортизатори посилені.
  • світлотехніка — лампова was W072U (польща) + дод. габаритні вогні тип "рога"  
  • ложементи — на 3 регульованих стійках кожна дошка + зносостійка повсть
  • трап — по всій довжині
  • колеса — ваз R13/175 нові 2 шт.
  • задній бампер — знімний на клямках
  • крила — метал 1,2 мм цинк + відбійники крила + підніжки сітка 4 шт.
  • лебідка — Knott 500 кг + носовий упор + шлея на регульованій стійці
  • чохол на лебідку — немає (за доплату)
  • зчеплення — 750 кг al-ko
  • ключ безпеки на зчепленому — немає
  • колесо відкату — 150 кг al-ko
  • рогу вловлювачі — пара ззаду регульовані
  • запаска/кріплення — немає (за доплату)
  • вилка тримач двигуна — немає (за доплату)
  • стяжні ремені — немає (за доплату)
  • ролик коромисло — ні (за доплату)
  • кільові ролики — гумові (чорні) 4 шт., передній — регульований за висотою
  • ролики збирання перед ложементами  - немає (за доплату)
  • , дихнуло зламане — немає (за доплату)
  • документи — повний пакет для встановлення на учетверо в МРІО кат. B (750 кг), постановка на учетверо — клієнта

______

Якщо говорити про шанувальників водних видів відпочинку, то насамперед питання стосується водного транспорту.  Зараз на ринку за обсягами продажів усе також лідирують невеликі човни, зважаючи на їхні недорогі, простоти в обслуговуванні, невеликих розмірів і зручності під час транспортування та зберігання. Тому в сегменті причепної техніки, синхронно лідирують у продажах і причепи для невеликих човнів. Визначена схожість у розмірах і геометрії бортів. дає змогу уніфікувати вироблення цих типів причепів. В основу назви лягла словосполучення "причіп для казанки", яке передбачає встановлення на лафет та інших типів подібних човнів. Одним словом причіп для човна спідничка, причіп для човна крим, причіп для човна об'єм або ж причіп для човна прогрес у їхніх модифікаціях і з огляду на ідентичність габаритів і ваговий складник будуть на 95-100% схожі в комплектності, відмінності можуть спостерігатися хіба що за індивідуальних вимог замовника до лафета. Наприклад, клієнт просить посилити лебідку або ж, зважаючи на планування перевезення на тому самому лафеті та важчих катерів, поставити додатковий ряд пластин у ресорну підвіску або ж, наприклад, встановити водонепроникні ліхтарі "вода", а може і додаткові рогаті вловлювачі, що працюють як напрямні під час вантажно-розвантажувальних робіт. Звичайно ж, для лафету для спідниці бажано зумовити покриття рами гарячим оцинкуванням, оскільки загальновідомо, що оцинкування в рази продовжує термін експлуатації матеріалів, які постійно контактують із водним середовищем. Наявність трапа через весь причіп зробить навантаження-розвантаження причепа вкрай комфортним, даючи змогу залишати ваші ноги сухими. Гальмівна система для лафетів типу спіднинка, казанка, об'єм, рис, прогрес — не потрібно з огляду на легкість цього типу човнів, вага яких зазвичай не перевищує 300 кг. Іноді ресорну підвіску замінюють на торсійну, питання — звісно на шанувальника та вкрай індивідуальний, так як під час транспортування порожнього причепа торсійна підвіска, звичайно, буде досить жорсткою. Та й вартість її на лад вища, а також створяться деякі проблеми в її обслуговуванні. Наявність килевих роликів дасть змогу не переживати за пошкодження днища або килю під час навантаження-розвантаження човна. Для ефективнішої функціональності носоприймач зазвичай регулюється як за довжиною причепа, так і за висотою.
   На сьогодні купити причіп для човна не становить складнощів, єдиний момент, ви маєте підібрати саме ту комплектацію, яка буде максимально підходити типу та частоті перевезення вашого човна, а також вимогам до бюджетної складником і функціональності причепа.   

Характеристики
Основні
Кількість осей1
Користувальницькі характеристики
Вид причепаДвовісний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 35 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner