Причіп під човен
- довжина причепа загальна - 5,2 м (для човнів не більш ніж 4,3-4,4 м), в інших випадках - пропорційно подовжуємо або вкорочуємо
- профіль основний рами — 80х40х2 мм (за маси від 500кг 80х40х3мм)
- покриття рами — цинк
- підвіска — ресорна 4-х аркушів al-ko регулюється щодо підвіски + амортизатори 2 шт.
- світлотехніка — польща лампова W072U + додаткові вогні габарити тип "Рога" LED або лампові
- ложементи — на 3 регульованих стійк кожен ложемент + повсть
- трап — по центру по всій довжині
- колеса — нові ВаЗ R13/175 4х98 2шт
- задній бампер — знімний (або приварний для LED гідроізольованої світлотехніки)
- крила — оцинкований метал завтовшки 1,2 мм + отбойники крыла (подножки сетка 4шт)
- лебідка — 500 кг Knott, носовий упор, шлея на регульованій стійці
- замково-зчепний пристрій — 750 кг al-ko
- чохол на лебідку — немає (за доплату)
- опорне колесо надяско (відката) — 150 кг al-ko
- ключ безпеки на зчепленому (протиугінний) — немає (за доплату)
- ворота фарватерні (рога вловлювачі) — регульовані знімні пара ззаду
- запасне колесо/ кронштейн кріплення - немає (за доплату)
- упор двигуна — немає (за доплату)
- стяжні ремені для додаткового кріплення човна на причепі - немає (за доплату)
- ролик коромисло для мілководдя — немає (за доплату)
- ролики килеві — гумові (чорні) 4 шт., передній — регульований за висотою
- ролики збирання перед ложементами - немає (за доплату)
- , дихнуло зламане — немає (за доплату)
- документи для макрео — повний пакет для поставлення на кат. B (750 кг), оформлення — клієнта
______
Човнові причепи від вировника
Причіп для човна бюджетний бу купити — один із найпопулярніших запитів в мережі від клієнтів, мають або обмежений бюджет, або тих, хто планує використовувати куплену техніку вкрай рідко, у зв'язку з чим будь-які серйозні вливання в новий причіп не потрібні. Звичайно ж, якщо ви, наприклад, не маєте гаража для водної техніки, і зберігайте свій човен у човновому кооперативі, де катери та човни розміщені під надійною охороною, останні можуть зберігатися на березі або у воді на пристані. Для комфортного зберігання саме на береговій лінії часто використовують або візка, у разі, якщо ви не плануєте нікуди транспортувати човен, або на причепі, якщо періодично все ж потрібно його переміщення на інші водойми. Лодковий причіп бу передбачає придбання останнього на вторинному ринку, що так само вимагає досить серйозного підходу до вибору потриманої одиниці. Ми вже неодноразово описували у своїх серіях основні моменти перевірки бу причепа на коректне функціонування, як-от наявність цілісної рами без геометричних деформацій, яка викличе нерівномірне знос гуми, нездорові навантаження на підшипники, сприяючи виходу з ладу останніх в прискореному режимі, перегрівання гальмівних барабанів за наявності на причепі гальмівної системи, а також нестійкому положенні причепа під час його транспортування. Також другим етапом треба звернути увагу, як на цілісність профілю рами, так і на цілісність зварювальних швів і болтових з'єднань, що забезпечує надійне кріплення механізмів та інших вузлів причепа. Також треба провести перевірку працездатності та правильної її індикації світлотехніки. Треба не полінитися перевірити функціонал лебідки, сповивши контрольний спуск і завантаження катера назад на причіп. Одним словом, перед купівлею причепа, проведіть ті ж маніпуляції, які ви будете робити після постійного режиму. Всі власники, які застрягли, — вкрай небажані елементи, які будуть потрібні від вас надмірно частих технічних ремонтів, а отже, бюджетних витрат, а також на порядку дня, що керує, місце, звісно ж, буде гарантувати безпеку руху як така. Але навіть якщо ви плануєте замінити придбання причепа бу варіантом власного виробництва останнього, креслення причепа для човна своїми руками не стане зайвим запитом щодо пошуку інформації в мережі. Однак перед тим, як здійснити такий захід, ви маєте визначитися, чи зможете ви поставити цей транспортний засіб на урахований у місцевому МРЕО, адже виготовлення причепів — це ліцензована діяльність, яка має чітко дотримуватися стандартів правил дорожнього руху. Відповідно причіп має відповідати останнім у геометричному, розмірному, ваговому та функціональному плані. Один із важливих чинників є правильне розміщення світлотехніки поверхнею рами причепа. Задні ліхтарі мають бути встановлені чітко за габаритними точками бампера, а на бічних сторонах встановлені відбивні елементи у формі світловідбивних наклейок, пластмасових відбивачів та ін. Це дасть змогу уникнути проблем під час реєстрації причепа, а також підвищить безпеку руху на трасі темної пори. Тому, якщо ви використовуєте пошуковий запит причепи для човнів своїми руками кресленнями, вам знову ж таки, повторюючись, потрібні базові знання геометрії та функціональної структури самого причепа. Бажаємо вам вдалих вихідних або відпустки на воді, ні цвяха, ні жизла під час транспортування техніки та сім футів під кицям на водяній гладі!
Основні | |
---|---|
Кількість осей | 1 |
Користувальницькі характеристики | |
Вид причепа | Двовісний |
- Ціна: від 48 000 ₴