Кошик
45 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик
Причіп для катера до 1т завдовжки до 5,8 м, фото 2Причіп для катера до 1т завдовжки до 5,8 м, фото 3

Причіп для катера до 1т завдовжки до 5,8 м

від 43 000 ₴

  • В наявності
Причіп для катера до 1т завдовжки до 5,8 м
Причіп для катера до 1т завдовжки до 5,8 мВ наявності
від 43 000 ₴
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Причіп для перевезення човна

Розмір рами/ профіль

6,5 м довжина, оцинкована, підвіска регульована (на салазках)/80 мм х 40 мм х 2мм

Повна маса причепа

1200 кг

Гальма

Немає

Кількість осей

Одна

Ступиця водостійка AL-KO 1000 кг на вісь

Підвіска

Ресорна AL-KO 4 л 60 мм + амортизатори посилені

Зчепна головка

Дисель ― профіль

AL-KO 1300 кг

60 ммх60 ммх3мм

Колесо отката

AL-KO 300 кг (гермія) 

Лебочка 

AL-KO 900 кг (германія)

Ложементи

Регульовані за висотою та в осях 3 стійки на кожній!

Носовий упор

Стійка носового упору та лебідки

Да.

Обидві регульовані по висоті

Колеса

175/70/R13 BL (нові), відбійники!

Крила

Цинк!
Трап

Так, на всій довжині причепа. На дишлі доповнювальна сітка для ніг!

Ложементи

1 ряд

Задний бампер

Знімний

Килеві ролики

Да. 4 шт (гума, чорні), 4-й передній регульований по висоті.  

Рога улавливатели

Да

Светотехника

Лампова WAS (польща). Додаткові габарити Рога.

Документи

1200 кг. Кат прав B

 

______

У своїх серіях ми неодноразово підібрали тему придбання потриманих причепів човнів.  Бу причепи для човнів , все також мають популярність, хоч звичайно  в цьому разі буде потрібна ретельніша перевірка останнього перед придбанням. Основні моменти цього процесу, ми також зазначили в минулих нотатках. На сьогодні причепи для будь-яких типів бюджетних човнів і катерів як прогрес, спідниця, об'єм, гарм, казанка, язь і ін. все також мають підвищений попит, що зумовлює також цікавість до причепів для їхнього перевезення. Наприклад, пВх (гумові) човни вкрай популярні серед рибалок, позаяк досить легкі, невимушені в обслуговуванні, можуть зберігатися на обмеженому просторі, досить легко транспортуються на водоймі без особливих витрат і громіздкості. Попри те, що вона виготовляється з м'якого матеріалу пвх, на ній усе одно може бути встановлений двигун, що надає їй мобільності та зручності переміщення на досить великі відстані, що особливо стане в пригоді прихильникам використовувати останню для локальних водних подорожей. Звичайно ж, відтворити надувний човен своїми силами не вийде, позаяк потрібні спеціальні знання та обладнання для роботи з таким матеріалом. Що ж стосується причепів, то тут кулібіни все-таки намагаються розв'язати проблему максимально бюджетним способом, звідси вкрай популярний запит у мережі креслення причепа для човна. Для його виробництва потрібно мати хоча б най базовішим розумінням функціонування причепа, керуватися вимогами гаї для його подальшої постановки на урахування, а також банальної безпеки руху на трасі, яка стосується не тільки вас, , але й інших учасників руху. Також отримавши креслення причепа для човна з мережі, не полеться зіставити  пропоновану збірку зі стандартною, що виконується в сертифікованих виробників. Треба приділити увагу як довжині причепа, так і його ширині. Ці параметри мають підходити для перевезення водної техніки в розумних пропорціях. Наприклад, для причепів на ПВХ човна довжину задніх конусоподібних балонів можна не враховувати. Також не варто брати до уваги виступи на кормовій частині катера, якщо такі є, оскільки контакт катера з причепом відбувається за допомогою ложементів, а відповідно довжина останніх підбирається під бортову частину. Не забудьте, що замість ложементів також можна використовувати спеціальні спарки роликів, які можу йти у 2х, 3х, 4 парному варіантах. Зазвичай ця заміна добре себе проявляє на березі з пологами дном. У разі ж якщо ухил дна крутий, ролики можуть зіграти погану роль, позаяк сильний нахил причепа спровокує підвищену силу ковзання, а отже, навантаження на лебідку та вкрай ускладнює процес завантаження-розвантаження катера.  Все це відбувається внаслідок того, що ролики надають набагато менший опір у формі сили тертя, ніж ложемент. Робіть висновки, пани. Остання рекомендація належить переважно для великих катерів і яхт із масою понад 1 т. Та ж сама ситуація має бути взята до уваги  у разі, якщо ви купуєте човнові причепи бу, комплектність яких також вимагає якісної відповідності вагових, розмірних і геометричних співвідношень самому причепу. Основний тезис, який проходить через цю статтю — не варто намагатися вдешевляти або заощаджувати на придбанні причепа для човна, навіть якщо ви маєте обмежений бюджет. Оскільки будь-які зламання й аварійні ситуації на трасах можуть спустошити ваш гаманець набагато більше!

Характеристики
Основні
Кількість осей1
Користувальницькі характеристики
Вид причепаДвовісний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 43 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner