Причіпи для катерів, яхт і гідроциклів. Двосмугові
-
Лафет для катера 7,5 м, до 2,5т. Гальмівні торсиони. Цинк.
від 130 000 ₴Під замовлення
-
Лафет для катера 6-7 м на ресорах. Без гальмівної системи
від 80 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера 5,2 м, 2х-осний. Повна маса 2т. Оцинкований
від 75 000 ₴Під замовлення
-
Лафет для катера 2,2т, 6,2 м. Два гальмівні торсиони!
від 130 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера Larson 25.4. Гальмо на вісь!
від 100 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера Galia 6,2 м, 1200 кг. Гальмо на вісь
від 100 000 ₴Під замовлення
-
Причіпи для катерів. Рама 8,5 м. Вага катера до 2,5т.
від 130 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для перевезення яхти. Ресорний. Цинк
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (96) 188-09-35
- +380 (63) 658-44-03Viber, Watsapp, Telegram
- +380 (66) 795-30-43
- +380 (98) 156-06-50
-
Причіп для катера Амур 6,5 м рама. Гальма на 2-ті осі!
від 90 000 ₴В наявності
-
Причіп для транспортування яхти, 7 м, 2,7 тонн.
від 85 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера. Довжина рами — 8 м. Вага катера 2,6 тонни.
від 130 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для яхти. 9,9 м, 2,5 тонни. Гальмо на одну вісь!
від 140 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для яхти з високим кілем
від 110 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для Galeon Galia 620. Два гальмівних торсіона
від 130 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для яхти завдовжки 8,8 м, 2 тонни.
від 90 000 ₴Під замовлення
-
Причіп-човник для катера. Торсиони AL-KO 1350 кг. Без гальм.
від 80 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера 7.5 м, 2 тонни. Без гальмівної системи.
61 200 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера 8,5 м, 2,5т. Гальма!
від 100 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера XLE Buster 6,9 м довжина 2т маса. Ресорний. Гальма!
від 90 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера Bayliner 8,4 м, 3,3т
від 100 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для bayliner 8,5 м, 3,3тонни Гальмо на вісь. Ресорний
від 100 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера тип Finval, UMS, Амур, Seadoo, Tornado
від 80 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для катера 8 м. Два гальмівних торсіони
від 110 000 ₴Під замовлення
-
Причіп для моторної яхти 8 м. Без гальм
від 80 000 ₴Під замовлення
Причіп для човна: надійність і зручність перевезення водного транспорту
Причіпи для човнів катерів яхт, а також для маломірних засобів (гідроциклів і надувних човнів), являють собою важливий елемент для комфортного й безпечного транспортування різних типів човнів. Розглянемо ключові аспекти використання човнових причепів і особливості їхньої конструкції, а також технічні рекомендації щодо вибору та експлуатації.
Застосування човнових причепів під час перевезення металевих і пластикових човнів
Човники для перевезення як металевих (дюралевих), так і пластикових човнів. Вони гарантують зручність і безпеку під час транспортування, а також дають змогу заощаджувати час і зусилля під час спуску та підіймання човнів із води.
Конструкційні елементи причепа для човна
Основні частини легкового причепа містять:
- Лебідка: призначена для підіймання й опускання човна на причіп, а також її притискача до носового упору під час транспортування.
- Ложемент: дошки обтягнуті повстю (або іноді альтернатива ролики спарки), на які встановлюється човен.
- Трап у центрі причепа: забезпечує можливість ставати ногами на причіп під час його завантаження-розвантаження у воді.
- Світлотехніка: гарантує безпеку під час перевезення в темну пору доби.
- Килеві ролики та носовий упор: призначені для надійної фіксації та стабілізації осі (киля) човна на причепі.
Ресорна чи торсійна підвіска?
Вибір між ресорною й торсійною підвіскою залежить від географії та характеру перевезення. Ресорна підвіска зазвичай найкраща для перевезення на нерівних і земляних дорогах, тоді як торсійна підвіска забезпечує плавніший і комфортніший рух на асфальтованих дорогах.
Інерційна гальмівна система
Застосування інерційної гальмівної системи рекомендується для човнів великої маси, як-от катери та яхти, гарантуючи додаткову безпеку та контроль під час гальмування.
Лако-червоне покриття рами: цинкування й фарбування
Цинкізація забезпечує захист від корозії, а фарбування додає естетичного вигляду та додаткового захисту. Обидві технології мають свої переваги та застосовні залежно від умов експлуатації та переваг власника.
Регулювання підвіски та вплив на балансування перевезення
Правильне регулювання підвіски та розподіл центру мас човна впливають на балансування перевезення, забезпечуючи стабільність і безпеку під час руху. Вибір правильного положення основної рами відносно коліс дає змогу оптимізувати баланс і стійкість під час транспортування.
Лодкові причепи являють собою важливе обладнання для будь-якого шанувальника морських подорожей і водних видів спорту. Коректорний вибір, експлуатація й обслуговування причепа забезпечать надійне й безпечне транспортування вашого човна.