Кошик
47 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик
Причіп для перевезення яхти. Ресорний. Цинк, фото 3

Причіп для перевезення яхти. Ресорний. Цинк

Ціну уточнюйте

  • Під замовлення
clockВідправка з 11 травня 2025
Причіп для перевезення яхти. Ресорний. Цинк
Причіп для перевезення яхти. Ресорний. ЦинкПід замовлення
Ціну уточнюйте
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50

Замовлення тільки за телефоном

+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Причіп для катера фото

______

Лодкові причепи давно та міцно зайняли популярну нішу на ринку виробництва та продажу причепної техніки. Насамперед тому, що цей сегмент обслуговує приватну аудиторію, що володіє човнами, катами, яхтами. Цілісність, збережність і безпека доставки катера на воду — їсть необхідні вимоги для того, щоб ваш запланований відпустка, риболовля або яхтова подорож не було затьмарене ще до того, як ви опинитеся на воді. Човничний лафет має низку відмітних рис, які відразу дають зрозуміти, що перед вами саме човник. Ну, зазвичай, це своєрідна рама, форма якої схожа на зовнішню лінію катера, щоб останній гармонійно вписуватися в загальну тенденцію. Для мінімізації втрат на непотрібному масі, рама причепа складається з зовнішнього периметра та пари трійки поперечних лонжеронів, які відіграють роль не тільки ребер жорсткості, але і як основа для розміщення на них частин навісного обладнання, як наприклад, стійки ложементів, що утримують і регулюють геометричне положення останніх щодо корпусу катера. Також поперечне розташування лонжеронів дає змогу зміщувати стійки ложементів і за шириною причепа, у такий спосіб підбираючи оптимальне положення для різного розміру катерів і човнів. Т., з огляду на все вищесказаного,  фактично вага самої рами не така висока, але досить жорстка та міцна для безпечного перевезення катера або яхти на водоймі. Що стосується останнього штриха, перед тим як рама потрапить далі в складальний цех, то це її захист від корозійних атмосферних і водних впливів. Скрізь, де є кисень, буде контакт металу з описаним і утворенням оксидів заліза, тобто фактично будуть ініціюватися процеси руйнування матеріалу, а як наслідок і всієї конструкції. Покриття рами може бути виготовлене в трьох варіантах: 1. порошкове фарбування, 2. класичне ґрунтування з ПФ-пофарбою пульвелізатором і 3. оцинкування (холодне, гаряче). Про перший варіант уже досить багато сказано, в основі цього методу лежить електростатичне розпилення заряджених частинок фарби на поверхню металу, з поступовим акумулюванням і після приміщення в спеціальну піч вбиранням у метал с поступовою втратою свого заряду. Одним словом метал і фарба стають одним цілим матеріалом на певну товщину. Що стосується ґрунтування та ПФ фарбування. Також класичний і "бородатний спосіб", який завжди буде популярний як за простотою нанесення буквально підручними засобами, доступними в продажу будь-якому оббивачу, так і в бюджетному сенсі. Брак другого варіанту нанесення лакофарбового покриття — є його недовговічність під впливом перепадів атмосферних температур, впливу сонячного ультрафіолету й абразивного  вплив частинок, що вилітають з-під коліс автомобілів (так і самого причепа). Все це в тандемі швидко виводить це покриття з ладу. Порошкове ж фарбування прекрасно працює в діапазоні температурних режимів -60 + 150 °C, що, власне кажучи, дасть змогу її використовувати в будь-якій точці земної кулі абсолютно з будь-яким кліматом. Її довговічність має середню гарантію експлуатації приблизно 5 років, подальший термін експлуатації залежить від клімату й активності використання техніки з порошковим покриттям. Ну, а тепер черга дійшла й до оцинкування рами. Як ми знаємо, причіп човновий від виробника має частий контакт із водою, куди він частково занурюється як мінімум третією частиною для розвантажувально-навантажувальних робіт, також ми вже зазначили про механічну "оброблення" рами причепа абразивними частинками, піднятими  з поверхні траси, плюс до всього постійні перепади сезонних температур. Для того, щоб позбавити себе періодичного обслуговування поверхні рами, оцинкування — буде ідеальним "вічним" варіантом. Зазвичай гарантія на якісне гаряче цинкування становить приблизно 60 років. А це означає, що до покриття ви не матимете претензій упродовж усього терміну експлуатації причепа. Підводячи підсумок, перш ніж лафет для катера замовити (одесу), ґрунтуючись на наданій нами інформації,  ви зможете самі визначити термін експлуатації вашого майбутнього причепа.

 

Характеристики
Основні
Кількість осей2
Користувальницькі характеристики
Вид причепаДвовісний
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner