Кошик
45 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик
Причіп для катера Larson 25.4. Гальмо на вісь!, фото 2

Причіп для катера Larson 25.4. Гальмо на вісь!

від 100 000 

  • Під замовлення
clockВідправка з 09 червня 2024
Причіп для катера Larson 25.4. Гальмо на вісь!
Причіп для катера Larson 25.4. Гальмо на вісь!Під замовлення
від 100 000 
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Виробництво човнових причепів Україна

Довжина причепа/повна маса

8,80м / 3т (катер Larson 25.4 1998 г 2.6t)

 Рама

Труба 100 мм х 60 мм х 3 мм. Ферми немає.

Ресора

Гальма/ Осі

Ресора АL-КО Газ 5 аркушів (Ямпель)

Да. На одну вісь Knott/ Мерседес 5х112 1350кг +1350 кг

Цинк/Квіт

Сірий/ Гарячий цинк

Додатковий ряд ложементів

2 пары. У комплекті

Колеса

Крило

195/65/R15С диск мерседес Віто. Диски б/у   

Цинк. Тандем.

Рога (Ворота-улавливатели)

  Да

Лебідка

900 AL-KO Компакт шлея, посилена німецька Код товару 1210654 +245358

Колесо отката

  AL-KO германия Ф50, 300кг хомут чавун

 Задний бампер.

Светотехника

Знімний

Світлодіоди Фірми WAS W067P

На крилах РОГА рогати W77.4

Виделка на 13 гнізд

Килеві ролики

Носовий упор. Knott синій

Ролики 5 чорних (гума)

Трапік

1 рифлений металевий

Зчепний пристрій

Гальмо накату Т-подібне 2,6т AL-KO (германія).

Код за каталогом 247687 АК300.

Документи

Кат E

______

Причіп для катера Larson зроблений із рами профілю 100х60х3 з покриттям із гарячого цинку, що забезпечує стійкість матеріалів до атмосферного впливу, а також впливу морської води, у такий спосіб забезпечуючи довговічність цього лафета. 5 аркушів AL-KO дає змогу перевозити водний транспорт вагою до 2,6тон (з допустимим навантаженням 20%), Причіп забезпечений Т-подібним інерційним гальмом накату 2,6т AL-KO (германня), що дає можливість забезпечити безпечнішу транспортування катера по трасах, особливо взимку на слизькій поверхні. Встановлені колеса за класифікацією С. Крила причепа — оцинковані, підвида "тандем". Наявність трапа по середньому причепу забезпечує комфортнішу роботу під час вантажно-розвантажувальних робіт на водоймі. Рога уловлювачі обладнані спеціальними роликами, що дають змогу зробити центрування й рух катера на причіп із води точнішим і полегшеним.

Причіпи для катерів і яхт — необхідний транспортний засіб, якщо ви вже власник великого VIP катера або ж яхти. Погодьтеся, між доставлянням ПВх човна та яхти на водоймі (олеро, море, океан) є велика відмінність як у трудових або тимчасових витратах, так і  так і можливості транспортування різними типами трас. Тобто якщо говорити зрозумілішою мовою, пвх-кабель може бути доставлена на нерівне узбережжя річки перетятою місцевістю, тоді як для 5-тоної яхти знадобиться якісне асфальтове або бетонне покриття аж до причаю. Звичайно ж, для транспортування яхти потрібен відповідний транспортувальний засіб із достатньою масою, щоб причіп із водною технікою не виявився на краще, що, звичайно ж, затруднить, а в деяких випадках, і унеможливить сам доставку. У попередній статті ми обговорити про необхідні конструкційні особливості рами та підвіски. Щоб залишити це питання завершеним, необхідно також згадати, що до покриття рами потрібно підійти з не меншою скрупульозністю. Адже не тільки міцність, а й довговічність визначають загальне поняття якості причепа. А відповідно найкращим способом покриття буде старе добре оцинкування. Водночас метал спочатку механічно очищається від пилу, нальоту іржі, жиру та ін. небажаних накопичень на поверхні, вимивається, опускається в кислоту, після чого висушується й остаточно занурюється у ванну з гарячим цинком при температури 450-460С. Водночас відбувається процес спочатку окиснення цинку, вступаючи в реакцію з киснем, після чого  реагує з діоксидом вуглецю, що у фіналі призводить до утворення вкрай стійкого нальоту карбонату цинку на поверхні металу. Цей захисний шар завтовшки 45-60 мкм надійно та надовго захищає метал від корозії у зв'язку, з чим термін експлуатації останнього досягає до 65-120 років залежно від агресивності довкілля.  Рама — готова, оцинкування завершене, підвіска — на місці. Тепер час поговорити про різні механізми, надбудови та вузли.  По-перше, потрібні якась опора для встановлення на причіп самої яхти. Естественно  поверхня рами для цього не призначена. І тут на допомогу приходять так звані ложементи. Вони являють собою обрізну деревину з твердих порід дерева, обгорнуті зносостійким повстю. Ложементи встановлюються на раму завдяки спеціальним регульованим драбинам (опорам). Регулювання дає змогу переміщати дошки як перпендикулярно осі п причепа, так і за висотою.  1 ряд ложементів — складається з двох дощок. Деревина візьме на себе всю масу яхти з рівномірним її розподілом на всій довжині. Сам же повсть є захистом від абразивних пошкоджень дошкою корпусу яхти. Тобто фактично відіграє роль пом'якшувача контакту між ними. Регулювання ложементів дає змогу підібрати комфортний рівень їх висоти та ширини, для того, щоб корпус яхти "сел" ідеально. Найчастіше замість дощок ставлять ролики. Вони виконують ту саму роль, що й дошки, але завдяки набагато меншій силі тертя, дають змогу позначити завантаження яхти на причіп і навпаки з набагато меншими зусиллями. Єдиний момент, який треба враховувати під час встановлення на причіп роликів, що вони найкраще показують себе на мілководному спуску, у разі ж крутого глибинного дня  прямо біля берега, ролики навпаки додадуть проблем, позаяк потенційна сила скочування яхти буде куди вищою, ніж на дошках.  Наша рама з підвіскою та ложементами вже набуває форми повноцінного човночка. У наступній статті з цієї серії ми зупиниться на такому важливому механізмі, як лебідка, яка відіграє важливу роль у разі безпосереднього навантаження-розвантаження яхти на причіп.

 

 

______

Човниковий причіп Київ. Причіп для катера Одеса. Лафет для яхти Ніколаїв
.

Характеристики
Основні
Кількість осей2
Користувальницькі характеристики
Вид причепаДвовісний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 100 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner