Запчастини для причепів
-
Ресори на причіп легковий 4 листові ширина 45 мм AL-KO
від 1 100 ₴В наявності
-
Ресора причіп 4 л 45 мм AL-KO
від 1 100 ₴В наявності
-
Ресори AL-KO для легкового причепа 4 л 60 мм (широка)
від 1 100 ₴В наявності
-
Ресори AL-KO на легковий причіп 5-кі листова ширина 45 мм
від 1 100 ₴В наявності
-
Поворотний механізм 2500 кг
18 442,67 ₴В наявності
-
Петля для гальма накату регульованого за висотою Англія E30/A
2 700 ₴В наявності
-
Диск колісний 6.00 I х 10 Н2 5/67,0/112 G12
1 989,87 ₴В наявності
-
Пакет джгутів 24 / 72х290, 750 кг
280 ₴В наявності
-
Рама односного причепа для Кемпера. Виробництво
Ціну уточнюйтеПід замовлення+380 (96) 188-09-35
- +380 (63) 658-44-03Viber, Watsapp, Telegram
- +380 (66) 795-30-43
- +380 (98) 156-06-50
-
Рама на причіп 6 м (5 м) х 2,2 м (2,5м). До 2,5т максимального навантаження.
33 300 ₴В наявності
-
Рама для причепа 6 м х 2,2 м (2,5м). Гнутний листовий метал 4 мм.
33 300 ₴В наявності
-
Рама для причепа пасочника 4 м х 1,6 м. Зварювальна.
27 750 ₴В наявності
-
Рама (каркас) на причіп майданчик 6 м х 2 м.
32 000 ₴В наявності
-
Рами до причепів без коліс 4 м х 2 м. До 3 тонн корисного навантаження.
25 530 ₴В наявності
-
Ступиця сталева 750 кг 5х112.
800 ₴В наявності
-
Ступиця гальмівна 750 кг 5х112 AL-KO (германія).
3 960 ₴В наявності
-
Лівий важіль із гальмівною ступицею al-ko 1350 кг.
від 7 200 ₴В наявності
-
Гальмівна маточина Knott 1350 кг.
від 7 500 ₴В наявності
-
Ступиця гальмівна Knott 1350 кг.
від 7 500 ₴В наявності
-
Ступиці коліс причепів Knott 1350 кг.
від 7 500 ₴В наявності
-
Ступиця на причіп легкова, не гальмівна 1500 кг Knott.
3 475 ₴В наявності
-
Сходи для легкових причепів недорого з доставкою.
від 1 166 ₴В наявності
Запчастини для причепів, зважаючи на постійне зростання попиту на причіпну техніку, також набувають тенденцію до зростання купівельного потенціалу. На сьогоднішній день, зважаючи розвитку технологій виробництва вузлів і механізмів, інновацій у конструкційних матеріалах, а також виробництві причепів різного призначення і комплектності сегмент транспортних перевезень також модернізується в ногу з часом. Підвищена експлуатаційна складова причепів на трасах призводить до часткового або повного їх зносу, а відповідно, завжди були, є і будуть запитання запасні частини. Причіпну галузь можна розділити на дві великі групи. Перша – комерційна, обслуговуюча взаємодія між інфраструктурними підрозділами бізнесу. Друга – сегмент приватних перевезень. Популярність обох важко переоцінити, тому є сенс детально зупинитися на кожного окремо. Що стосується приватних перевезень, це можна порівняти з частотою пошукових запитів в інтернеті. Так, вантаж, вага кожного легкового причепа – незначний, але підсумовуючи весь вантажний тоннаж, що знаходиться в руках простого обивателя ми отримаємо вкрай значну цифру, яка не поступатиметься сумарної ваговий складовою всіх разом узятих вантажних перевезень. І знову таки, у зв'язку з високою популярністю легкових причепів і досить високої інтенсивності їх експлуатації потрібно своєчасне і якісне обслуговування останніх, а значить, запчастини для легкових причепів завжди будуть користуватися популярністю. Підбір майбутньої комплектності причепа також повинен бути сообразован не тільки з безпекою перевезень, але і вашими бюджетними можливостями в тандемі. Особливо якщо йдеться про взаємозамінних вузлах і механізмах. Приміром, ресорна і торсіонні підвіски ведуть себе на трасі практично однаково, але в разі поломки важеля торсиона або інших непередбачених з ним ситуацій, проміжний ремонт торсиона щоб “дотягнути” до найближчого селища або СТО буде неможливим, в той час як з поломкою пластин ресорного пакету – все набагато простіше, і вихід з ладу однієї з них, наприклад, не матиме критичного впливу на запитання доставки несправного ТЗ до найближчої станції техобслуговування.
Основними видами осей є: ресорна вісь з гальмом, ресорна вісь без гальма, торсіонна вісь з гальмом, торсіонна вісь без гальма. Наявність або відсутність гальмівного механізму регламентується майбутньої максимальної корисної навантаженням на причіп. На практиці гальмівні осі ставлять при максимальній перевезеної масою від 1500 кг і більше. Хоча, звичайно ж слід брати до уваги і покриття дороги, на якому в більшості своїй буде експлуатуватися причіп, а також не повинні бути позбавлені уваги кліматичні умови експлуатації причепа. Характеристики осей з відповідним навантаженням обумовлюють посилення і їх маточин, які зобов'язані працювати в комплексі з віссю забезпечуючи однакову продуктивність при прийомі навантаження, в іншому випадку вихід з ладу одного з компонентів, а також його складових, неминучий. Велика кількість запасних частин для причепів, однак, вимагає набагато більш ретельного контролю якості при їх купівлі. Наявність на ринку різного роду підробок під відомі бренди, або ж приватне виробництво з недотриманням технологій, може надати негативний вплив на експлуатаційні якості причіпної техніки. В даному випадку банальна економія, рано чи пізно змусить вас переплатити двічі, а в гіршому випадку, створити на трасі небезпечної (аварійної) ситуації, і іноді, на жаль, з летальним результатом. Ідеально зарекомендували себе на ринку запасні частини німецьких, польських, угорських виробників AL-KO, KNOTT світлотехніка WAS.
Грамотний сукупний підбір згаданих комплектуючих, повинен забезпечувати безперебійне функціонування всіх систем в тандемі. Одним словом технічні характеристики кожного компоненту повинні мати один і той же запас міцності, щоб уникнути можливих перевантажень якогось одного з них. Наприклад, неправильно підібрана лебідка щодо потужної підвіски причепа, не буде справлятися із завданням навантаження-розвантаження катера , що в кінцевому підсумку приведе її до передчасного зносу і зрештою виходу з ладу, в той час як підвіска буде забезпечувати стабільні запас міцності на трасі.