Кошик
45 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Запчастини для причепів

Запчастини для причепів, зважаючи на постійне зростання попиту на причіпну техніку, також набувають тенденцію до зростання купівельного потенціалу.  На сьогоднішній день, зважаючи розвитку технологій виробництва вузлів і механізмів, інновацій у конструкційних матеріалах, а також виробництві причепів різного призначення і комплектності сегмент транспортних перевезень  також модернізується в ногу з часом. Підвищена експлуатаційна складова причепів на трасах призводить до часткового або повного їх зносу, а відповідно, завжди були, є і будуть запитання запасні частини. Причіпну галузь можна розділити на дві великі групи. Перша – комерційна, обслуговуюча взаємодія між інфраструктурними підрозділами бізнесу. Друга – сегмент приватних перевезень.  Популярність обох важко переоцінити, тому є сенс детально зупинитися на кожного окремо. Що стосується приватних перевезень,  це можна порівняти з частотою пошукових запитів в інтернеті. Так, вантаж, вага кожного легкового причепа – незначний, але підсумовуючи весь вантажний тоннаж, що знаходиться в руках простого обивателя ми отримаємо вкрай значну цифру, яка не поступатиметься сумарної  ваговий складовою всіх разом узятих вантажних перевезень. І знову таки, у зв'язку з високою популярністю легкових причепів і досить високої інтенсивності їх експлуатації потрібно своєчасне і якісне обслуговування останніх, а значить, запчастини для легкових причепів завжди будуть користуватися популярністю. Підбір майбутньої комплектності причепа також повинен бути сообразован не тільки з безпекою перевезень, але і вашими бюджетними можливостями в тандемі. Особливо якщо йдеться про взаємозамінних вузлах і механізмах. Приміром, ресорна і торсіонні підвіски ведуть себе на трасі практично однаково, але в разі поломки важеля торсиона або інших непередбачених з ним ситуацій, проміжний ремонт торсиона щоб “дотягнути” до найближчого селища або СТО  буде неможливим, в той час як з поломкою пластин ресорного пакету – все набагато простіше, і вихід з ладу однієї з них, наприклад, не матиме критичного  впливу на запитання доставки несправного ТЗ до найближчої станції техобслуговування.

Основними видами осей є: ресорна вісь з гальмом, ресорна вісь без гальма, торсіонна вісь з гальмом, торсіонна вісь без гальма. Наявність або відсутність гальмівного механізму регламентується майбутньої максимальної корисної навантаженням на причіп. На практиці  гальмівні осі ставлять при максимальній перевезеної масою від 1500 кг і більше. Хоча, звичайно ж слід брати до уваги і покриття дороги, на якому в більшості своїй буде експлуатуватися причіп, а також не повинні бути позбавлені уваги кліматичні умови експлуатації причепа. Характеристики осей з відповідним навантаженням обумовлюють посилення і їх маточин, які зобов'язані працювати в комплексі з віссю забезпечуючи однакову продуктивність при прийомі навантаження, в іншому випадку вихід з ладу одного з компонентів, а також його складових, неминучий. Велика кількість запасних частин для причепів, однак, вимагає набагато більш ретельного контролю якості при їх купівлі. Наявність на ринку різного роду підробок під відомі бренди, або ж приватне виробництво з недотриманням технологій, може надати негативний вплив на експлуатаційні якості причіпної техніки. В даному випадку банальна економія, рано чи пізно змусить вас переплатити двічі, а в гіршому випадку, створити на трасі небезпечної (аварійної) ситуації, і іноді, на жаль,  з летальним результатом. Ідеально зарекомендували себе на ринку запасні частини німецьких, польських, угорських виробників AL-KO, KNOTT світлотехніка WAS

Грамотний сукупний підбір згаданих комплектуючих, повинен забезпечувати безперебійне функціонування всіх систем в тандемі. Одним словом технічні характеристики кожного компоненту повинні мати один і той же запас міцності, щоб уникнути можливих перевантажень якогось одного з них. Наприклад, неправильно підібрана лебідка щодо потужної підвіски причепа, не буде справлятися із завданням навантаження-розвантаження катера , що в кінцевому підсумку приведе її до передчасного зносу і зрештою виходу з ладу, в той час як підвіска буде забезпечувати стабільні запас міцності на трасі.  

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner