Ресори на причіп легковий 4 листові ширина 45 мм AL-KO
від 1 100 ₴
- В наявності
- +380 (63) 658-44-03Viber, Watsapp, Telegram
- +380 (66) 795-30-43
- +380 (98) 156-06-50
Купити ресори на причіп
- Ресори виробник — AL-KO;
- Кількість аркушів — 4;
- Ширина листа - 45мм;
- Довжина аркуша — 80 мм;
- Товщина аркуша - 6 мм;
- Максимальне навантаження на пакет — 400 кг;
- Оплата — нал, безнал;
- Доставка — у будь-яке місто транспортними службами Нова Пошта, САТ, Делівері, Гюнсел, Нічний Експрес, Автолюкс
______
Ресора для легкового причепа 4 л 45 мм
Ресори легкового причепа 4 л 45 мм: максимальне навантаження, принцип роботи, переваги, технологічне порівняння з торсійною підвіскою, варіанти кріплення до рами, час заміни та типові поломки
Ресори є важливою частиною підвіски легкового причепа 4 л 45 мм і відіграють ключову роль у забезпеченні комфортної й безпечної їзди. Розгляньмо основні аспекти ресор, їхню функціональність і особливості використання.
Максимальне навантаження на пакет ресор 4-х листових м завширшки 45 мм
Максимальне навантаження на пакет ресори 4 л 45 мм залежить від конкретної моделі та виробника. Загалом, для цієї конструкції ресори максимальне навантаження становить від 700 кг до 800 кг на вісь залежно від ситуації.
Принцип роботи ресор
Принцип роботи ресора полягає в його гнучкості та пружності. Ресори амортизують вертикальні навантаження, що отримуються під час руху автомобіля або причепа, поглинаючи удари та удари від нерівностей дороги. Вони складаються з декількох шарів пружинного металу, які працюють разом для рівномірного розподілу навантаження й поглинання ударів.
Переваги ресорної підвіски
Ресорна підвіска має низку переваг, серед яких варто виділити:
- Високу надійність і довговічність за правильного обслуговування.
- Можливість підтримувати важкі навантаження, що робить їх ідеальним вибором для вантажних автомобілів і причепів.
- Порівняно низьку вартість обслуговування й ремонту, порівнюючи з деякими іншими типами підвісок.
Технологічне порівняння з торсійною підвіскою
Порівнюючи з торсійною підвіскою, ресорна підвіска зазвичай забезпечує вищий кліренс, особливо на нерівних дорогах, що дає змогу ресори з успіхом використовувати під час проходження нескінченного бездоріжжя. Крім того, ресори легші в обслуговуванні та дешевші в ремонті, оскільки в разі ламання можна замінити окремі листи або весь пакет ресор, тоді як торсійну підвіску, для ремонту, часто потрібне спеціалізоване обладнання.
Варіанти кріплення ресор до рами легкового причепа
Ресори кріпляться до рами причепа за допомогою кронштейнів або вух, які забезпечують надійне й безпечне кріплення. Вони встановлюються так, щоб забезпечити рівномірний розподіл навантаження та стійкість під час руху.
Коли потрібно здійснювати заміну ресор (варіанти їхньої зламання)
Заміна ресор необхідна в разі появи таких ознак:
- Деформація або тріщини в аркушах ресор.
- Підвищений знос або ламка амортизаційних кронштейнів.
- Поява сторонніх звуків або вібрацій у підвісці.
- Виражене зниження рівня комфорту під час руху.
У разі виникнення зазначених проблем треба провести ретельний огляд ресор і, за потреби, здійснити їх заміну.
Загалом ресори 4 л 45 мм являють собою надійну й ефективну конструкцію, що забезпечує стійкість і комфорт під час руху легкового причепа. Вибір між ресорною й торсійною підвіскою залежить від конкретних потреб і умов експлуатації, однак прессори залишаються популярним і довговічним рішенням для широкого спектра автомобілів і причепів.
Основні | |
---|---|
Вид ресори | Листова |
Виробник | AL-KO |
- Ціна: від 1 100 ₴