Тенти стоянкові
-
Тент для зберігання човна на березі
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Тент на човен стоянковий
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Пошиття стоякових човнових тентів
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Човновий тент стояночний
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Купити стоянковий тент на човен
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Тент стояночний на катер Yamaha
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Тент для катера стояночний. Поліестер (США, ЄС)
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Тент для катера Bavaria BMB 32 з Cordura (США)
1 100 ₴/кв.мПід замовлення
-
Пошиття тентів на катер. Стоянкові
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Стоянковий тент на човен. Довжина 3,1 м
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Тент на Казанку стояночний
від 5 000 ₴Під замовлення
-
Тент для човна для стоянки на воді
від 5 000 ₴Під замовлення
Тент на човен стоянковий
Тент стоянковий, використовується переважно для зберігання або консервації човна в період, коли остання не експлуатується. Зазвичай, розділяють три типу перебування човна в стаціонарному положенні:
- на причепі (лафеті);
- на береговому стапелі;
- на воді.
Кожен із цих варіантів передбачає різний підхід до кріплення тенту на човні.
- Що стосується першого та другого варіанту, оскільки човен зберігається на причепі або на стапелі, відповідно тент стоянковий кріпитиметься спеціальним затяжним капроном або еспандером до рами самого причепа (стапеля) за допомогою встановленої на тенті фурнитуры. Це можуть бути й люверси, і стяжний еспандер, вшитий у нижню крайку тенту, і різні кліпси для кріплення, як до рами, так і до самого човна. Варто зауважити, оскільки сам тент переважно виготовляється з поліестеру, і якщо фіксація відбувається саме до рами причепа, цей тент стає багатофункціональним попутно виконуючи роль і транспортувального, з можливістю перевозити човен (катер) трасою. Під час перевезення допустима швидкість залежить від щільності використовуваного поліестеру та якості кріплення фурнітури. Зазвичай градація йде до 70 км/год поліестер 500D, до 110 км/год поліестер 1000D.
Стоянковий тент на човен
Стоякові тенти ПВХ користуються серед споживачів підвищеною популярністю (хоча набагато рідше), оскільки сама ПВХ тканина, що виконує роль гідроізоляційного матеріалу не тягнеться, грубіший під час прошиття та менш піддатливий для ідеального повторення геометрії техніки, тому має досить мішкуватий вигляд, тож на цьому варіанті зупинятися не рекомендуємо. Якщо ж човен (катер) зберігається на воді, наприклад, у човновому клубі, у цьому разі рекомендується кріплення тенту на човні або стяжним еспандером, або спеціальними скобами (кнопками), які встановлюють на борт причепа. У разі, якщо йдеться про укриття тільки кабіни (cockpit) у цьому разі закривається тільки зазначений сегмент на яхтні кнопки. З огляду на специфіку перебування човна на причаллі стоянковий тент на човен можливо зажадає спеціальних підсилень у зоні місця зіткнення бортів із причалом, якщо такий контакт має місце. Є через нашивний додатковий шар поліестеру або спеціальні смуги абразивно-стійкої тканини. Якщо ж ви вирішили заощадити та виготовити зробити тент своїми руками, вам як мінімум потрібно визначитися з бюджетними можливостями, відповідно підібрати необхідний матеріал у форматі ціна-якість. Для розуміння суті питання, спробуйте проконсультуватися з тими, хто вже його експлуатував або ж у фахівців-ательє, у яких у принципі ви зможете і купити стоянковий тент на човен прямо на місці. Як ми вже зазначили вище, тент може накривати як весь катер, так і тільки кокпіт, а також як варіант від лобового скла човна до корму. Залежно від мети та способу зберігання виберіть для себе найвідповідніший варіант.
Тент може комплектуватися спеціальною фурнітурою для кондиціонування повітряної маси під тентом завдяки наявності спеціальних вентиляційних клапанів. Звичайно ж, якщо ви маєте зайві засоби, можна зупинитися й на акрилі. Цей матеріал — максимально довговічний, найменш грудкий, у зв'язку з чим легко розправляється, максимально стійкий серед інших тентових тканин до ультрафіолету, а також має властивість пропускати повітря у зв'язку з чим має велику популярність під час виробництва ходових тентів. Крім накриття класичних човнів їхнього металу, також можна купити стоянковий тент для човна ПВХ. Щодо гумових човнів, то щодо особливостей останніх стоянковий тент є і транспортувальним, оскільки ПВХ човен вкрай рідко зберігається на воді, а здебільшого саме на лафеті, що передбачає кріплення тенту до рами причепа за допомогою спеціальної фурнітури та корду (еспандера).
______
Човники стоянкові Дніпро, Тернополь, Запорожнення, Черкаси, Вінниця, Київ, Суми, Херсон, Харків, Рівно, Кропив'янський, Миколаява, Львів, Донецьк, Івано-Франковськ, Хмельніцький, Чорниць, Луцк, Черв'яр, Житомир, Луганс, Ужда, Осамсада, Полтава, Тбі, Твілі, Ріга, Ріга, Ріга, Таллін, Вольнюс, Симферополь, Савастополь, Ялта, Лушта, Алупка, Судак, Джанкой, Гурзуф, Гаспра, Симеїз, Форос, Кореїз, Лівадія, Партеніт, Керкти, Феодосія, Малоречне, Коктебель, Бахчисай