Тент на човен. Пошиття, встановлення, кріплення

Купити тент на човен у надійного виробника
Замовити тент на човен - це не тільки заспокоїти себе, що відтепер ваше судно буде раз і назавжди захищено мало не від усіх можливих неприємностей, але і віддавати собі звіт, що:
- будь-яка, навіть тентова тканина - це не бронежилет для корпусу катера;
- як і всі на планеті тентовий матеріал, має свій конкретний термін служби;
- зважаючи м'якості тканини для тентів, остання не зможе захистити корпус катера від грубої фізичної сили.
Налякали вас? Ні, просто провели передісторію, щоб позначити основні несприятливі навколишні фактори, з якими тентова тканина дійсно ефективно бореться, тим самим продевая термін служби конструкції водної техніки.
Тент на човен Прогрес
Основними несприятливими компонентами, які перинимает на себе матеріал для тенту човни, є:
- гідробар'єр від опадів всіх видів, за винятком граду з куряче яйце, який все ж завдасть каліцтва корпусу човна навіть через тент;
- захист від сонячного ультрафіолету, разрущающего емаль (фарбу) човна;
- також захист на швидкостях від налипання літаючих комах і попадання дрібної птиці;
- і перешкода для накопичення пилу на корпусі, вузлах і механізмах при тривалих стоянках під відкритим небом.
Недорогі алюмінієві човни, масово випускалися на теренах СРСР, незважаючи на свою простоту конструкції і бюджетність, також потребують догляду. У зв'язку з цим стоянкові, транспортувальні і ходові тенти мають ідентичну популярність у рибалок, тих, для кого річка - єдиний транспортний шлях або просто у любителів відпочинку на воді. Приміром, тент на Прогрес-4 або на не менш поширені Казанка, Южанка, Крим та інші виготовлялися з брезентового матеріалу, різної комбінації плетіння синтетичної та натуральної нитки з різними водооталкивающими і вогнетривкими просоченнями. На сьогоднішній день, сучасний матеріал тенту на човен, має більш якісні фізико-хімічні показники, зважаючи розвитку технологій отримання синтетичних полімерних ниток, особливостей їх плетіння та інноваційної технологічності просочень.
Тент на човен ПВХ
Окремим етапом тентових накриттів водного транспорту стоять ПВХ (надувні або, в народі іменовані, гумові) човна. Полиестеровые, акрилові, нейлонові і навіть застарілі брезентові тканини все також з успіхом обслуговують цей сегмент. Єдиною відмінністю конфігурації чохла для човни ПВХ є особливості її кріплення. Варіанти з'єднання тенту з надувним човном можна розбити на три групи:
- на дуги, попередньо встановлені на човен, мова йде про ходових тенти;
- на товстий ПВХ обід, оперізувальний периметр човни, на пластикові або меьаллические гачки;
- на приклеєну фурнітуру до повержности надувного човна.
Тент на Bayliner
VIP катера требуют особого подхода к обслуживанию, ввиду используемых для их производства экстремально дорогих материалов, механизмов и типов отделки. Ввиду того, что большой катер существенно повышает парусность тента, особенно если речь идёт о скоростях перевозки катера на прицепе или высокоскоростного движения на воде, к материалу предъявляются повышенные прочностные требования. В связи с чем тент защитные рекомендуется изготавливать из тентовой ткани всемирно известной компании INVISTA в прошлом выкупившая лицензию у первооткрывателя Кордуры компании Dupont.
Отличием тентовой ткани Cordura от остальных типов есть нейлоновая нить очень плотного плетения с добавлением различного процентного содержания хлопка. Ткани Cordura имеют следующие характеристики:
- высокие износостойкие показатели, которые по характеристикам Stoll Tester выдают 7600 оборотов воздействия наждачной бумаги;
- при аналогичной нейлоновой структуре, в сравнении с остальными классическими тентовыми тканями, имеет прочность в 4 раза выше;
- плавление материала начинается только при температурах порядка 245 С (от %-ного содержания хлопка и других натуральных нитей);
- крайне слабая горючесть;
- високі показники строку служби;
- має хорошу паро - і воздухопропускную здатність;
- характеристики водостійкості на позначці 5000 мм водного стовпа.
______
Тент на катер Sea Ray, Bayliner, Sea Doo, Azimut, Elan, Chaporral, Crownline, Sialine, Galeon, Azura, Eurocrown, Quicksilver, Marine, UMS Tuna