Кошик
40 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (98) 156-06-50
+380 (63) 658-44-03
Кошик

Причіп для човна - класичний, самоскид, універсальний

Причіп для човна - класичний, самоскид, універсальний

Лодочный прицеп

Сьогодні різноманітні надувні та каркасні човни, а також катери є невід'ємним атрибутом активного проведення часу у багатьох громадян. Вони широко використовуються для виїздів на природу або рибалку. Але для перевезення таких плавзасобів необхідний спеціальний причіп для катера, тому сьогодні ми ближче познайомимося з такими колісними пристроями.

Сучасний ринок пропонує безліч моделей причепів для човна, що розрізняються за зовнішнім виглядом і призначенням. Але незважаючи на всі відмінності, конструкція даних транспортних засобів виконує одну і ту саму функцію.

Креслення човнової причепа. Конструктивні особливості

До основним конструктивним особливостям причіпних пристроїв для транспортування човнів відносяться наступні фактори:

  • Надійна рама, яка виконує функцію несучої конструкції. Рама на пряму впливає на масу, яку можуть транспортувати причепи для катера. Відповідно, причіп, призначений для надувних каркасних човнів, не може транспортувати важкий катер;
  • Якість і надійність металу. Матеріал поганої якості буде вібрувати вчасно пересування, що може призвести до пошкодження болтових, зварювальних, заклепочных та інших сполук;
  • Обов'язкова наявність всіх світлотехнічних елементів;
  • Якщо мова йде про великих водних суднах, причіп для їх перевезення повинен бути оснащений колісною базою, яка буде адекватно сприймати необхідні навантаження з 15-20%-ним запасом міцності;
  • Візки (причепи) для перевезення човнів повинні мати лебідку для зручності завантаження і розвантаження плавзасобів. У разі, якщо човен досить важка, то наявність такої лебідки вже точно не завадить;
  • Антикорозійне покриття;

Всі перераховані вище особливості конструкції причіпних транспортних засобів обов'язково повинні враховуватися, інакше експлуатувати візок для човна буде важко, якщо взагалі неможливо. Більше того, є велика ймовірність пошкодження причепа і самого човна під час руху. Якщо ви купите лодочный прицеп у відомого і надійного виробника, тоді впевненість у надійності його конструкції, як грамотно продуманої і має все необхідне обладнання, буде запорукою безпеки руху на трасах загального призначення.

Причіп для перевезення човна. Вимоги до причепу

Увагу необхідно звертати не тільки на конструкцію причепів для перевезення катери, але і на інші певні вимоги, до якого відносяться:

  1. Точні габарити лафета. Обов'язково враховуйте, щоб габарити відповідали ваговим і габаритним характеристиками перевезеного плавзасоби. Це сприяє рівномірному розподілу маси човни по всій рамі, до того ж знижує допустиме навантаження на днище плавзасобу;
  2. Враховуйте функціональні можливості причепа. Якщо ви часто вивозите причіп для човна на водойма і він має безпосередній контакт з водою, в цьому випадку в обов'язковому порядку він повинен бути оцинкований. Причіп з неякісного металу або без антикорозійного покриття може дуже швидко проржавіти і порушиться цілісність рами;
  3. Наявність лебідки. Як правило, більшість причепів для перевезення човнів оснащені лебідкою, що в рази полегшує завантаження і розвантаження. На подібному устаткуванні радиться не економити. Після першого використання ви відразу переконаєтеся в його корисності;
  4. Також зверніть увагу на світлотехніку. Якщо причепи для катера або човна будуть опускатися у воду, тоді прилади освітлення повинні бути гідроізольованими. Сьогодні є моделі човнових причепів, що дозволяють швидко від'єднати ліхтарі з заднім бампером перед зануренням, а потім також швидко повернути їх на місце.

Також сьогодні до візка для транспортування човна пред'являються вимоги, що забезпечують додаткову зручність і комфорт експлуатації. Наприклад, спеціальні ложементи з килевыми роликами сприяють щільному і надійному розташуванню бортів катери на причепі з подальшим досить простим спуском катера у воду.

Човнові причепи для човнів. Експлуатаційні особливості

  • Транспортування човнів на причепі повинна здійснюватися з дотриманням швидкісних обмежень. Під час пересування по трасах загального призначення максимальна швидкість повинна складати 90 км/год В населеному пункті - відповідно 70 км/год;
  • Під час пересування в нічний час або при поганій видимості причіп повинен бути оснащений такими освітлювальними елементами, як: габарити і стоп-сигнали;
  • Обов'язково враховуйте масу човни і причепа в цілому. Вона не повинна перевищувати масу, встановлену виробником автомобіля. Відповідно малолітражний автомобіль не може транспортувати важкі причепи разом з плавзасобом;
  • Перед тим, як відправиться в шлях необхідно ретельно перевірити кріплення, а також загальний стан вантажу. Це допоможе вберегти причіп, а також човен від можливого падіння і пошкодження.

Експлуатувати причепи для перевезення човнів можна тільки в наступних випадках:

  1. Ніщо не повинно перегороджувати водієві огляд;
  2. Причіп з човном не повинен впливати на стійкість, управління, а також на вчинення маневрів;
  3. Освітлювальні елементи повинні бути цілком видимими;
  4. Причіп не повинен бути гучним і яким-небудь чином забруднювати дорожнє полотно.

Якщо причіп з вантажем якимось чином порушує перераховані вище правила, тоді водій повинен вжити всіх заходів щодо їх усунення. Інакше транспортування човнової причіпного пристрою заборонена. Під час зупинки автопоїзда співробітником поліції водій може отримати попередження або штраф.

Легкові причепи для човнів. Види

На сучасному ринку існує кілька категорій човнових причепів. Вони відрізняються за кількістю осей, а також наявністю або відсутністю системи гальмування. В додаток до них присутні й універсальні човнові причепи, що дозволяють більш широко експлуатувати транспортний засіб.

Кількість осей

В основному, човнові лафети розрізняються на одно-, двох - та тривісні моделі. Одноосьові використовують причепи для транспортування катерів і човнів, вага яких не перевищує 1.8 тонн, а габарити понад 6 метрів.
Двоосні причепи, як правило, використовують для транспортування важких катерів та інших водних суден, вага яких не перевищує 4 тонни, а габарити 8 метрів. Двоосні причепи більш рівномірно розподіляють вагу на всю бортову частину суду, що забезпечує більш плавний і стабільне пересування. До того ж виробники часто комплектують раму спеціальним підрамником, що дозволяє виконати підвіску в регульованому вигляді, забезпечуючи можливість зміщення основної рами щодо підвіски до моменту знаходження центру мас вантажу катери зі спорядженням. Катери понад 4 тонн і довжиною понад 9 метрів вже будуть розуміти виготовлення тривісного причепа. Вони здатні транспортувати досить важкі і великі судна вагою до 6 тонн. Такі пристрої забезпечують максимальну стійкість причепа з вмістом при русі на швидкостях.

З гальмами або без

При транспортуванні причепів легковим автотранспортом, їх рекомендується оснащувати гальмівною системою при масі водної техніки більше 750 кг і вже категорично не рекомендується обходитися без гальм від 2х тонн. В основі подібних причепів лежить зчіпний пристрій гальма накату (інерційний) в комбінації з гальмівними маточинами колодкового типу.

Гальма сприяють безпеці руху, особливо коли мова йде про трасах зі складною географією і геометрією, посилених місцевими кліматичними особливостями, наприклад рясні середньорічні опади в цій місцевості.

Причепи з повною масою до 750 кг, як правило, гальмами не оснащуються і відрізняються невеликими розмірами з довжиною близько 3 - 5 м. Система підвіски легких причепах для човна може бути, як ресорної, так і гумово-джгутової (торсіонної).

Універсальний причіп для човна

Спеціалізовані причепи для човнів призначаються виключно для комбінованого перевезення як водного транспорту, так і певного виду вантажів. Універсальні пристрої використовуються для транспортування катерів, невеликих яхт, човнів, гідроциклів, квадроциклів, снігоходів і т. п. Вирішувати, який лодочный прицеп потрібно вибрати виходячи з поставлених завдань. Універсальні причіпні пристрої також вільно взаємодіють практично з будь-яким автомобілем, будь то легковий або вантажний, щодо чого встановлюється те чи інше замково-зчіпний пристрій.

Якщо у катери корпусні конструкція зі стандартною невеликий кілеватостью, використовується З-подібна рама, дозволяє забезпечити більш глибоку (низьку) посадку водного судна, а у разі надувний ПВХ човна буде комплектуватися плоска рама, для можливості винесення плоского дна човна над брудозахисним крилами.

Як вибрати причіп для човна?

Щоб не помилитися і вибрати найбільш підходящий варіант, підходите до цього грамотно і виконуйте наступні поради:

  1. Зверніть увагу на максимальну вантажопідйомність причепа. Кожна модель розрахована під певні навантаження, перевищення яких не дозволяється;
  2. Переконайтеся, що причіп був оснащений ложементи, килевыми роликами, носовим упором з тросом (шлеей, фалом) для надійного закріплення вантажу;
  3. Дорожній просвіт причепа для катера повинен максимально відповідати дорожньому просвіту автомобіля. Ця особливість забезпечує необхідну прохідність при пересуванні по путівцях або ґрунтовим дорогам;
  4. Перед покупкою перевірте працездатність світлових ліхтарів, так як вони безпосередньо впливають на видимість причепа в темний час доби;

Орієнтуйтеся не тільки на особисті переваги, але і на поради фахівців.

Поради щодо реєстрації причепа

Після придбання причепа для човна водій має 10 робочих днів на його реєстрацію. Для цього слід відвідати найближче відділення МРЕВ та надати перелік наступної документації:

  1. Посвідчення особи власника причіпного пристрою;
  2. Техпаспорт на причіп, а також спеціальне свідоцтво, що підтверджує його відповідність вимогам ДАІ;
  3. Договір купівлі-продажу;
  4. Чеки, які свідчать про оплату всіх державних мит;
  5. Якщо процедуру оформлення виконує довірена особа, тоді обов'язково повинна бути довіреність;
  6. Юридичні особи мають додатково пройти процедуру техогляду, та оформити ОСАЦВ. Якщо вага причепа становить менше 3.5 тонн, тоді фізичним особам не потрібно проходити техогляд.

Деякі поради по експлуатації автопоїзда

Первым делом, что необходимо сделать, это тщательно закрепить плавсредство на лодочном прицепе. Для этого следует использовать специальные тросы с плоским сечением и другие вспомогательные элементы, которыми оснащается легковой прицеп. Элементы крепежа нужно использовать правильно, дабы не повредить бортовую часть лодки. Избегайте возможного люфта, а также учитывайте перепады температур, так как физические свойства крепежей не исключают расширение и сжатие материалов.

Бажано накрити човен спеціальним тентом для човна щоб уникнути фізичних пошкоджень, а також для захисту човна від атмосферних опадів, прямих сонячних променів, накопичення пилу, налипання комах на швидкостях та ін.

______

Зробити лодочный прицеп Бакай, Автобот, Малютка, Йорж, Нева, Мрія, Онега, Октябрина, Романтика, Пелла, Дон, Язь, Афаліна, Аргунь, Вішера, Вега, Гамма, Воронеж, Дракон, Дельта, Кама, Казанка, Крим, Кафа, МК, Ладога, Німан, Москва, Обь, Нептун, Погресс, Ока, Сибірячка, Сарепта, Темп, Сріблянка, Південь, Тренер, Бурштин, Южанка

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner