Човнові тенти. Матеріали виготовлення, фурнітура

Виготовлення тентів човнових
Тканина для човнової тенту, а вірніше її підбір для певного типу тенту - відповідальне завдання, якщо ви хочете щоб тент відповідав необхідним характеристикам, забезпечував якісний обвід геометрії човни (катери), що надійно захищав від атмосферного впливу в різних її проявах, витримував допустимі швидкісні режими на трасі, і, власне кажучи, служив адекватну кількість років.
В залежності від варіантів використання водного транспорту, тенти можна розділити на кілька великих груп:
- Транспортувальні (для руху на причепі по трасах);
- Стоянкові (для зберігання човни на воді або на береговому стапелі);
- Ходові (при безпосередньому перебуванні людей у човні при її русі по воді);
- Носові (закриває носову частину човна при її зберіганні в стаціонарному положенні);
- Сонцезахисні (у вигляді прямокутного навісу на спеціальних металевих дугах, особливо актуально для південних морських і океанічних прогулянок);
- Зимові (з використанням тентів з підвищеною щільністю і температурним режимом роботи тканини);
- Комбіновані (переважно для надувних човнів, з жорстким ободом по периметру бортів і встановленими дугами).
Тканина для човнової тенту
Тканина для тенту на човен - відповідальний атрибут для вибору перед початком виготовлення тенту. Тенти, не передбачають натягу на каркас (дуги) катери, мають у своїй основі полиестеровую або нейлонову структуру, в деяких випадках з додаванням натуральних волокон за типом бавовни (як Cordura). Тенти з елементами натягу, як, приміром, ходові чи сонцезахисні - відшиваються з акрилових тканин, які не втрачає первісної форми (розмірів) при розтягуванні, а також забезпечують хорошу вентиляція. До таких тканин мають безпосереднє відношення бренди Solar, Sauleda, Sattler, Tempotest, Dickson, Recasens.
Фурнітура для човнових тентів
Кріплення човнової тенту - не менш важлива складова процесу виготовлення тенту, ніж вибір самої тканини. Фурнітура повинна забезпечувати надійне з'єднання тенту з бортами катери, стапелем або рамою причепа в необхідній мірі, для запобігання його зриву в русі або при сильних вітрах на стоянці. Варіанти кріплення різняться від типу тенту і можуть представляти із себе наступні елементи:
- круглі або овальні люверси в комплекті з затяжним еспандером чи капроном;
- вшитий в нижню лінію тенту еспандер (варіант простий обтягування тентом бортів катера);
- кнопки, притаманні для кріплення ручного тенту до бортів, може закриватися як всі измещение, так і окремі частини катера;
- різного виду пластикові або металеві гачки з самозатяжными ременями (шлейками).
Пошиття тентів човнових
Для транспортировочных тентов на лодку, которые собственно говоря защищают водный транспорт от возможных абразивных повреждений во время движения прицепа, следует принять во внимание фактор максимально допустимого скоростного режима, который для тканей на основе полиэстеровой нити с толщиной до 500D не должен превышать 70км/ч, для комбинированных нейлон-хлопок тканей по типу Cordura с толщиной нити плетения 1000D - 110км/ч. Всё, что больше, вызовет нездоровые нагрузки на места крепления фурнитуры к тенту и приведёт к его отрыву в движении, что в свою очередь может спровоцировать серьёзное ДТП. Тому вкрай рекомендуємо прислухатися до даного роду порад.
______
Човновий тент на човен Донецьк, Полтава, Луганськ, Житомир, Чернігів, Одеса, Чернівці, Івано-Франківськ, Ужгород, Львів, Хмельницький, Луцьк, Тернопіль, Миколаїв, Харків, Херсон, Суми, Кіровоград, Вінниця, Запоріжжя, Рівне, Дніпро, Черкаси, Київ