Причіп для легкового автомобіля човен. Професійне виготовлення - якість перевезення на вищому рівні

Човен з мотором на причепі
Наявність човна в загальному асортименті побутових приладів напевно стоїть в одному ряду з атрибутами ідентифікують чоловіка саме як чоловіка. Десь недалеко можна включити в цей список полювання, друзів, пиво і футбол. Ну а якщо серйозніше, то для завершення процесу оперативного і комфортного виїзду на водойму, потрібно зайнятися таким питанням як вибір причепа для човна, своєю формою, механізмами і пристосуваннями, адаптованими під геометричні особливості човни. І ми тут для того, щоб пробігтися по деяким моментам питання як перевезти човен на причепі.
За безпосередній контакт причепа з бортами відповідають т. н. ложементи, як правило, комплектуються у двох варіантах:
- дошки, обтягнуті зносостійким повстю, який не повинен від тертя наносити абразивні пошкодження корпусу човна (катера);
- ролики маятники (гойдалки, складання), які рекомендується тільки у разі мілководного спуску човна з причепа, тобто на пологому дні, так як на глибоководді катер буде прагнути скотитися з причепа, надаючи нездорові навантаження на лебідку, та й ускладнюючи сам процес кріплення човен на причепі.
Автомобільні причепи для човнів
Підвіска човнової причепа виконується в трьох варіантах:
- торсіонна;
- ресорна;
- гумово-джгутова, в основному використовується для виготовлення візків для човна.
Перші два використовуються для доріг загального призначення і підбираються індивідуально, від майбутньої інтенсивності використання причепа, швидкісного режиму, типу покриття доріг, дальності поїздок, країни, як кінцевого пункту призначення та ін. За своєю суттю торсіонна підвіска вважається більш м'якою, що зумовило її широке застосування в перевезенні дорогих катерів і яхт, у причепах, призначених для перевезення скла і інших крихких вантажів, худоби і коней (причепи скотовози і коневози). Додаткову м'якість торсіонний причіп отримає, якщо ви доукомплектуете його амортизаторами.
Причіп для човна розбірний
Фактично кожен механізм на причепі - регульований і знімний. Це полегшує адаптацію положення вузлів причепа під конкретні геометричні особливості тієї чи іншої човни. Наприклад, регулювання ложементів човнової причепа дозволяє збалансувати і відцентрувати ставлення положення корпусу катера по висоті і бортів щодо брудозахисних крил, останнє особливо актуально для катерів досить великої ширини, щодо його довжини з низькою кілеватостью або виступаючими по ширині підводними крилами. Регулювання човнової причепа в форматі балансування центру мас катери щодо осей причепа, здійснюється за допомогою наявності полозка (підрамника), який в свою чергу пов'язаний з основною рамою лафета драбинами на болтових з'єднаннях. Развесовка човнової причепа - важливий чинник безпеки руху, так як він допомагає збалансувати наступні моменти:
- стійкість руху причепа з човном на поворотах, різних швидкостях, що в кінцевому підсумку позначиться на якості маневрування і стійкості на трасі провідного транспортного засобу;
- рівномірно розподілене навантаження усіх боків човна на вузли та механізми як: ложементи, носової упор, місце зчеплення з лебідкою, а також правильне навантаження на зчіпний пристрій причепа.
Авто причепи човнів
Нескінченна популярність невеликого човнової транспорту, обумовлює, відповідно, стабільний попит на легковий лафет. Оскільки в приватних володіннях часто присутній і інший міні-транспорт як квадроцикли, баггі і снігоходи, то найчастіше для зниження витрат на причепи автовози для всього цього набору виробляють універсальні варіанти. Наприклад, причіп човен для квадроцикла або бортовий причіп для човна. Ці варіанти виготовляються виключно під замовлення з відповідними термінами виробництва. Подорожчання на універсальності все одно економить значну частину коштів, щодо ситуації, якщо було ms придбано 2 причепа для кожної одиниці техніки.
______
Продам причіп для човна Запоріжжя, Тернопіль, Дніпро, Київ, Вінниця, Черкаси, Харків, Херсон, Суми, Миколаїв, Кіровоград, Рівне, Івано-Франківськ, Донецьк, Львів, Луцьк, Чернівці, Хмельницький, Луганськ, Житомир, Чернігів, Полтава, Одеса, Ужгород