Причіп для легкового автомобіля човен. Вантажимося з води - просто, перевозимо - зі знанням справи!

Причіп для човна недорого
Ви любитель риболовлі, відпочинку на воді або ж річка - єдиний шлях у вашому регіоні, відрізаному від загальної транспортної інфраструктури? Тоді давайте поговоримо про причепі для моторного човна. На вигляд - незадачливое двоколісний транспортний засіб. Однак, при невірному підборі вузлів і механізмів, може перетворити вашу поїздку на водойму в кошмар, як для вас, так і для інших учасників руху.
Перше, на що потрібно звернути увагу - це тип човна. Як правило це або металева килеватая, або ПВХ човен плоскодонна. Звідси випливає, яка ж геометрія рами в тому чи іншому випадку оптимальною. Причіп для кільової човнів буде оснащений С-подібною рамою (вигнуту дугою вниз). Це - найкраще рішення для наступних характеристик причепа з вантажем:
- низький центр мас;
- кращий і більш глибокий обхват бортів ложементи;
- більш передбачувана поведінка причепа при його вхождениях на швидкості в повороти.
Легковий причіп човни ПВХ
З надувними човнами трохи інша ситуація. Як правило, вони - плоскодонні, відповідно для мінімізації розширення рами, і щоб не ламати голову, як зробити так, щоб човен вписалася між крилами причепа і при цьому залишити цю саму ширину в мінімальних значеннях раму виготовляють плоскою. У цьому випадку, нижня площина човни виноситься над крилами, дозволяючи човні комфортно розміщуватися в межах необмеженої ширини. Причіп для човна ПВХ у разі використання не плоскодонного, а килевого варіанти, також передбачає плоску раму, так як сама її килеватость, як правило незначна і виробництво З-образної рами в цьому випадку не доцільно. Єдиною відмінністю, в цьому випадку, є установка додаткового одного або двох кільової роликів для полегшення завантаження човна на причіп.
Для якісного упору човна в передню стійку лебідки, зважаючи геометричних особливостей носовій частині, сам носової упор легкового причепа човни ПВХ виконується в двох варіантах:
- ролика;
- З-образної металевої пластини, покритої зносостійким повстю.
Наявність направляючих для човна на причіп встановлюється за бажанням замовника, так як сама по собі надувний човен - не важка і може бути встановлена (відцентрована) на причіп досить легким натисненням всього однієї людини.
Причіп для легкового причепа для човна
Завантаження човна на причіп починається зі спуску причепа в воду як мінімум на половину його корпусу. Човен, що знаходиться на воді, центрується паралельно осі, при цьому, направляючі для човна на причіп дозволяють візуально здійснити цю процедуру якісно. Далі човен підводиться до заднього килевому ролику причепа, якщо навантаження проводиться з мілководдя, кут нахилу дна - слабкий, в цьому випадку, для кращого поддева носовій частині кіля, використовуються ролики для причепа човна у вигляді коромисла.
Для якісного ковзання човни з причепу встановлюється як мінімум 4 кільової ролика по всій довжині причепа, передній з яких - регулюється по висоті. Для регулювання адекватного навантаження кіля човна на ролики (щоб запобігти їх зношення), використовується регулювання стійок ложементів.
______
Легкові причепи під човен Одеса, Луганськ, Чернігів, Львів, Полтава, Житомир, Луцьк, Донецьк, Ужгород, Івано-Франківськ, Кіровоград, Хмельницький, Чернівці, Суми, Харків, Дніпро, Миколаїв, Черкаси, Херсон, Запоріжжя, Рівне, Вінниця, Київ