Двовісний причіп для легкового автомобіля. Перевезення на приватному рівні підвищеної вантажопідйомності
Двохосьові бортові причепи
На борту причіп легковий встановлюються з метою обмеження вантажного відсіку для безпечного перевезення вантажів певної корисної кубатури. З геометрії, величина останньої пропорційна корисної площі платформи і висоти самих бортів. Сама ж висота борту причіп для легкового автомобіля в стандартному виконанні коливається в межах 0,3 м - 0,4 м, що є достатнім для перевезення основних типів побутових вантажів. Для посилення конструкції бортів, останні забезпечуються посиленими бортовими стійками, що запобігає їх вібрацію і деформацію при русі, особливо якщо мова йде про металевих аналогах.Динаміка бортів включає в стандартній комплектації відкриття заднього, і, в деяких випадках, переднього. Приведення обох бортів у відкритий стан дозволяє перевозити довгомірний вантаж як металевий профіль, дошку, бус, листовий метал, віконні і балконні блоки та ін.
Додаткові борту на легковий причіп
У випадках підвищеного вимоги до корисної кубатурою причепа, останній, під замовлення, може оснащуватися додатковим, або як його ще називають, набірним бортом. Причіп з високими бортами, зазвичай, має подвоєну висоту, але може бути і індивідуальний підхід до розміру. Динаміка бортів в цьому випадку може бути також індивідуальна. Наприклад, передній та задній борти можуть відкриватися суцільними по всій висоті. Також можлива опція, при якій обидва борти відкриваються секційно: верхня половина на амортизаторі вгору, нижня, відповідно, вниз. Амортизатор в цій ролі виступає облегчителем протидії земному тяжінню, одним словом робить підйом борту вгору набагато легше, плюс до всього фіксує його у відкритому положенні. Що стосується нижньої секції борту причепа, то він відкривається без допоміжних механізмів і фіксується на звичайних обмежувальних ланцюгах, що дозволяють ставати на відкритий борт, тим самим зробивши навантаження-розвантаження більш комфортною.
Причіп без бортів для легкового автомобіля
Як варіант, причепи в класичних розмірах одновісних чи двоосних можуть виконуватися і зовсім без бортів, представляючи з себе повноцінну платформу або укриту підлогою, або ж ні. Дане виконання провадиться для перевезення:
- дизель генераторних установок;
- негабаритного вантажу;
- длинномера (бруса, доски, металлического профиля, балконных и оконных блоков);
- бытовок, мобильных домов, кемпингов;
- буровых установок и прочих механизмов и приспособлений с нестандартными размерами;
- в виде платформы под будущий тентованый каркас;
- как база для производства прицепа автовоза с заездными лыжами.
Легковой прицеп борта фанера
Нарастить борта легкового прицепа можно только в случае их фанерного исполнения, как правило толщиной 9мм - 12мм. Объяснение - простое, борта из фанеры имеют намного большую прочность, меньшую степень к возможным изгибам и деформациям по сравнению с металлическим "коллегой", большую толщину, что также способствует более жёсткой установке надставных бортов. Прицеп, оснащённый именно фанерными бортами менее подвержен шуму и вибрациям, более стойкий к случайным ударным нагрузкам, и своей монолитностью добавляет всей конструкции дополнительной жёсткости.
______
Легковий причіп борту фанера в Україні. Доставляємо причепи в усі обласні центри. Можливість замовлення для нерезидентів.