Кошик
43 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Магазин човнових причепів. Доставка лафетів у регіони

Магазин човнових причепів. Доставка лафетів у регіони

Човен причіп

Транспортування човна до водойми — трохи не перша дилема, що виникає, відразу після її придбання. Добре, якщо ви живете в межах близької досяжності річки, озера або моря, але як бути, якщо з водною поверхнею вас розділяють десятки-сотні кілометрів? Стандартними й адаптивними під геометрію човна засобами транспортування були і залишаються човнові причепи роликові або зі стандартними ложементами. Геометрія рами — "сливоподібна" звужена і, зрештою, сходить в одну точку на посиленому дишлі. Лонжерони — утоплені С-подібним вигнутим боком донизу, що дає змогу зменшити висоту центру мас транспортного засобу, зі встановленим на неї вантажем. Це — важливо в контексті вхідного причепа в повороти на трасі, особливо на причіпних швидкостях, які мають місце на тривалих дальніх переїздах. 

Виробництво човнових причепів

Професійне виробництво човнових причепів на ресорах і торсіонах передбачає сертифікований підхід до розроблення та виконання причепів, що відповідають ГОСТ-ам ГАЇ. Причіп має бути обладнаний усіма необхідними вузлами та механізми для забезпечення правильного завантаження, розташування, балансироки та фіксації на ньому човнів і катерів. 

За забезпечення завантаження (руху човна на лафет) відповідає лебідковий механізм, а саме — лебідка для причепа в тандемі зі шлеєю (тросом). Тягове зусилля, яке розкривається у кілограмах підбирається індивідуально, згідно з повною масою катера (з двигуном, паливом і спорядженням).

Ложементи для човнового причепа

За правильне рівномірне утримання катера на причепі відповідають т. ін. ложементи, які являють собою обгорнуті в зносостійкий повсть дошки, до яких кріпляться стійки на шарнірних з'єднаннях, які так само провертають корисну площу дошки під потрібним кутом до поверхні борту. Це забезпечує їх взаємне щільне притискання, що забезпечує транспортування без вібрацій і зісковзування. Щодо балансування центру мас човна щодо підвіски, рама для човнового причепа кріпиться до неї за допомогою спеціального підрамника на стерм'янках на болтових з'єднаннях. через ослаблення яких можна зміщувати основну раму щодо шасі в будь-який бік, у такий спосіб забезпечивши рівномірне навантаження катера на осі, наприклад, у разі нерівномірного укладання всередину різного спорядження.

Носовий упор для човнових причепів

Для якісного та щільного утримання передньої частини човна використовується носовий упор, зазвичай або клинуватий форми, або як ролик на ПВХ основі. Угол кілевуватості носа човна має максимально відповідати куту кілевуватості носового упору. Катера з великою масою й тупішим носом забезпечуються роликами підвищеної міцності виробництва AL-KO, Knott. Носовий упор причепа для човна встановлюється на стійку лебідки, сам кронштейн також регулюється за висотою на болтових драбинах. Нещільне притискання передньої частини катера до носового упору під час транспортування може призвести до чималих ударних вібрацій, аж до пошкодження як рами причепа, так і дислу під час входів причепа в повороти на швидкостях.

______

Човниковий причіп самосвального вигляду в Одесі, Києві, Харкові, Львові, Дніпрі, Ужгороді

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner