Кошик
43 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Лодкові причепи фото та відео з нашого виробництва

Лодкові причепи фото та відео з нашого виробництва

Отримати точне розрахунок вартості човнового причепа можна натиснувши кнопку нижче.

Продаю човновий причіп

Виготовити причіп для човна — означає забезпечити необхідні характеристики міцності рами, яка утримуватиме корпус катера, розрахувати правильний підбір підвіски під майбутні навантаження, врахувати центр мас водний техніки, щоб звернути увагу цей нюанс під час розроблення геометрії рами, уточнити момент з якого типу дна водойми буде здійснюватися завантаження човна на лафет, що відіб'ється на наявності або браку килевого ролика коромислу, а також на підборі типу ложементів (дошка, ролики збирання). У разі з мілковим роликом коромисло дасть змогу "підчепити" ніс човна до потрібного кута для комфортного завантаження на лафет, а встановлені ролики складання замість дощок забезпечать м'якший і менш витратний за зусиллями рух катера за причепом. Додатковим центруванням корпусу човна з зменшенням її тертя під час завантаження є встановлення килевих роликів за довжиною причепа. Котера до 500 кг можуть забезпечуватися гумовими роликами, понад — рекомендується встановлення посилених із ПВХ матеріалу Knott, AL-KO зазвичай синього, жовтого або білого кольору, в останньому разі рекомендується, якщо є ризик класти слідів на корпусі катера за використання роликів.

Комплектуючі човнового причепа

Перевезти човен на причепі — означає не тільки забезпечити його цілісність у всьомупродовж шляху, але й зробити це максимально безпечно та для інших учасників руху на всіх швидкісних режимах. Кріплення човна на причепі має бути розподілене по всій довжині не тільки щільним примиканням до ложементів (роликів), але також до носового упору, спереду закріплена на шлії (тросе) за допомогою лебідки, а також бажано стягнута двома стяжними ременями.

Лодкові причепи характеристики

Довжина: причепа для човна в односному варіанті тип Казанка, Южанка, Крим, Вега, Дельта, Прогрес та ін відбувається за формулою: довжина катера + 0,6-0,7 м = довжина рами, включно з з з зчепленням. Оптимальний переріз профілю рами для човнів до 800 кг повної маси є 80х40х2мм, для човнів потужніші характеристики як Фінвал — 80х40х3 мм. Дихал зроблений із профілю, зазвичай, на 1 мм товщий. Посилення дишла зумовлене тим, що в човновому виконанні воно одинарне (пряма профільна труба) і відповідно має витримувати поворотні навантаження всієї рами з масою катера без деформаций. Опорне колесо (колесо відката) на дишлі забезпечує додаткову стійкість причепа під час стоянки, а також можливість комфортно відкотити причіп від транспортувального ТС після розчеплення.

Аксесуари для човнових причепів

Окремим моментом варто згадати брудозахисні крила, на перший погляд маловагості, крила виконують досить вагому функцію. Вони блокують виліт бруду, піску і суміші, пропонованих із водою з-під коліс причепа, у такий спосіб захищаючи поверхню бортів човна (катера) від абразивних ушкоджень, а встановлення бризковиків зменшить викид бруду в бік, протисмугове руху, у такий спосіб зменшуючи забруднення чолового скла ззаду автомобілів, що їде, що є важливим чинником безпеки руху загалом.

______

Причіпи легкових автомобілів під човен - Одеса - Луганськ - Полтава - Харків - Дніпр - Ужрородо-Івано-Франковск - Києв - Чернігв - Суми - Тернополя - Рівно- Хмельницький - Черкаси - Житомир

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner