Кошик
40 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (98) 156-06-50
+380 (63) 658-44-03
Кошик

Човнові причепи фото і відео з нашого виробництва

Човнові причепи фото і відео з нашого виробництва

Отримати точний розрахунок вартості човнової причепа можна натиснувши на кнопку нижче.

Продаю лодочный прицеп

Виготовити причіп для човна - значить забезпечити необхідні міцнісні характеристики рами, яка буде утримувати корпус катера, розрахувати правильний підбір підвіски під майбутні навантаження, врахувати центр мас водної техніки, щоб прийняти до уваги цей нюанс при розробці геометрії рами, уточнити момент з якого типу дна водойми буде проводитися завантаження човна на лафет, що відіб'ється на наявності або відсутності килевого ролика коромисла, а також на підборі типу ложементів (дошка, ролики складання). У випадку з мілководдям ролик коромисло дозволить "підчепити" ніс човна до потрібного кута для комфортної завантаження на лафет, а встановлені ролики збірки замість дощок, забезпечать більш м'яке і менш витратна з зусиллям рух катера з причепу. Додатковим центрованием корпусу човна із зменшенням її тертя при завантаженні є установка кільової роликів по довжині причепа. Катери до 500кг можуть забезпечуватися гумовими роликами, понад - рекомендується установка посилених з ПВХ матеріалу Knott, AL-KO як правило синього, жовтого або білого кольору, в останньому випадку рекомендується, якщо є ризик залишення слідів на корпусі катери при використанні роликів.

Комплектуючі човнової причепа

Перевезти човен на причепі - значить не тільки забезпечити її цілісність на всьому протязі шляху, але і зробити це максимально безпечно для інших учасників руху на всіх швидкісних режимах. Кріплення човна на причепі має бути розподілене по всій довжині не тільки щільним примиканням до ложементам (роликів), але також до носового упори, спереду закріплена на шлее (тросі) за допомогою лебідки, а також бажано стягнута двома-трьома стяжними ременями.

Човнові причепи характеристики

Довжина причепа для човна в одновісному варіанті тип Казанка, Южанка, Крим, Вега, Дельта, Прогрес і пр здійснюється за формулою: довжина катера + 0,6-0,7 м = довжина рами включаючи зчіпний пристрій. Оптимальне перетин профілю рами для човнів до 800кг повної маси є 80х40х2мм, для човнів більш потужних характеристик як Фінвал - 80х40х3мм. Дишло виконується з профілю, як правило, на 1мм товщі. Посилення дишла обумовлено тим, що в човновому виконанні воно одинарне (пряма профільна труба) та відповідно має витримувати поворотні навантаження всієї рами з масою катери без деформацій. Опорне колесо (колесо відкату) на дишлі забезпечує додаткову стійкість причепа під час стоянки, а також можливість комфортно відкотити причіп від транспортуючого ТЗ після розчеплення.

Аксесуари для човнових причепів

Окремим моментом варто згадати брудозахисні крила, при всій, на перший погляд маловажности, крила виконують досить вагому функцію. Вони блокують виліт бруду, піску і суміші згаданого з водою з-під коліс причепа, тим самим захищаючи поверхню бортів човна (катера) від абразивних ушкоджень, а установка бризковиків зменшить викид бруду в сторону, протилежну руху, тим самим зменшуючи забруднення лобового скла ззаду їдуть автомобілів, що є важливим чинником безпеки руху в цілому.

______

Прицепы легковых автомобилей под лодку - Одесса - Луганск - Полтава - Харьков - Днепр - Ужгород - Ивано-Франковск - Киев - Чернигов - Сумы - Тернополь - Ровно - Хмельницкий - Черкассы - Житомир

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner