Причіп човновий односний
Розмір рами (довжина до зчеплення пристрою) Профіль |
5,3 м (гарке цинкування). 80 мм х 40 мм х 2 мм |
Повна маса причепа |
1,2т |
Кількість осей |
1. Ваз 21-08 передня 60х60. Підшипник водостійкий. |
Підвіска |
Ресорна al-ko 4 листова (газ). Регульована. |
Зчепний пристрій Повівся профіль |
750 кг al-ko (германня) 60 мм х 60 мм х 3 мм |
Колесо отката |
al-ko 150 кг (германня) |
Лебочка |
500 кг Rnott + шлея на регульованій стійці. |
Ложементи |
1 ряд. Регульовані на 3 стійках кожна. |
Носовий упор Стійка лебедки (носового упору) |
Да. Регульована. |
Колеса |
165-175/70/R13 BL (нові) |
Трапік |
Так, на всій довжині. |
Задний бампер |
Съёмный со светотехникой |
Килеві ролики |
Да. 5 шт (гума), передній — регульований по висоті.
|
Светотехника |
Лампова WAS (польща). Світлотидна — за доплату. |
Рога улавливатели |
Да |
Документи |
Кат прав B 750кг. |
______
Причіп для моторного човна — невіддільний атрибут будь-якої людини, хоч як то мало мальски, що має відношення до човна, і активності на ній. Не важливо, це риболовля, відпочинок на воді, водна екскурсія, доставка човна на водяну поверхню буде завжди актуальна. І чим більша відстань від вашого будинку, наприклад, до річки, тим відповідальніше потрібно підходити до перевезення катера. Оскільки це потягне за собою виїзд на трасу міжміського значення, а відповідно, причіп має відповідати всім вимогам безпеки руху. Як то кажуть, тут не треба шукати екстремально дешеві рішення, оскільки наслідки не змусять довго чекати. По-перше лафет для човна з мотором має бути зроблений сертифікованим виробником, який має ліцензію на свій рід діяльності, а отже, перевірений державними службами на рівень якості його майбутніх виробів. Підвіска причепа має буде розрахована як мінімум на 20-30% запас міцності в разі перевантаження осей і, відповідно, уникнути їхньої несподіваної зламання. Так само має бути підібрана й рама, а точніше її профіль, переріз якого має спокійно приймати на себе різного типу навантаження як на вигин, так і на скручування, Світлотехніка також — один із важливих елементів під час виробництва лафету для водної техніки. Більшою мірою це стосується транспортування катера в сутінку та в темну пору доби. Лафет для човна з двигуном має бути укомплектований усіма необхідними ліхтарями з покажчиками стопів, поворотів, габаритних вогнів, заднього ходу та відбивачів периметром. Далі не варто забувати такий важливий момент як зручність функціонала причепа, для чого, кажучи, він і використовується, це якість і простота завантаження-розвантаження катера на/с причепа. У цьому разі має бути налагоджена система тривимірного регулювання як стоянки лебідки з носовим упором, так і стійок ложементів разом із найпідвіснішою, комбінація переміщень яких має забезпечити ідеальну посадку човна або катера на причіп будь-який геометрии. Човничний причіп - поняття вкрай широке, і передбачає також причіп для катерів і яхт.
- Ціна: від 48 000 ₴