Кошик
49 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик
впередназад
Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!, фото 2
Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!, фото 3
Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!, фото 4
Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!, фото 5
Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!, фото 6
Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!, фото 7

Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!

від 140 000 ₴

  • Під замовлення
clockВідправка з 11 січня 2026
Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!
Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!Під замовлення
від 140 000 ₴
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Довжина, ширина платформи

Вантажність

3.20 м х 1.6 м корисні всередині. Борт 150 см 12 мм фанера вологостійка автомобільна з підсилювачами

2,5т.

Гальма

Підвіска

Да на две оси.

Торсиони AL-KO (гермія) 2 х 1350 кг. Амортизатори AL-KO (германія) з кронштейнами + 4400грн к цене.

Покриття рами

Цинк.

Стать

 18 мм фанера вологостійка сітка      

Колеса

 195/65/R15 нові..               

Диски колісні

   AL-KO нові R15 

Задні опорні стійки

2-шт AL-KO (гермія) Ф50

Колесо отката

Ф50 AL-KO (германія) 300 кг

 Передний борт

 

Задний бампер

Аппарель (задній борт)

Двері для людини на 2 петлях ліворуч вхід. Другі на 2-х петлях направо апарель

Посилений із боків.

Фанера вологостійка з перемичками 12 мм довжина 140 см

Крило

Метал. Цинк.

Запаска

Кріплення

Немає (під замовлення)

Да

Cветотехника

WAS-польща в протиударному захисті 12 вольтів.

Додаткові габарити

Рога 1 пара українська. Лампова.

Повівся

 

Зчепний пристрій

Каркас

Тент

100 мм х 50 мм х 3 мм. 140 мм із посиленим кріпленням під колесо відкату 170см.

2,7 АL-КО (германія) гальма накату.

Прохід 220м — 230 см

ПВХ 650D, сірий.

Документи

750 кг, кг. Кат Права «В чи Е»  

______

Причіпи для перевезення коней (horse trailers).

Причіпна техніка, у контексті розвитку світового бізнесу, займає міцні позиції за запитаністю. Теорія важко посперечатися з тезисом, що одним із головних складників успішного ведення справи є якісна та своєчасна доставка вантажів як між внутрішніми підрозділами інфраструктури виробництва або торгівлі, так і доставка завершеного продукту кінцевому споживачеві. Сфера використання сучасних причепів — вкрай велика. Це і рефрижераторні перевезення, транспортування вантажів на дальніх повідомленнях, і причепи евакуатори для перевезення авіа-, мото-, авто-, будівельної, сільськогосподарської та іншої техніки, і причепи платформи для транспортування негабаритних вантажів, даний список можна продовжувати довго. Не обходить стороною тематика причепної техніки та сільське господарство, на одному з підрозділів якого ми хочемо зупинитися.  У світлі вищесказаного хотілося б зробити окремий акцент саме на причепах, які вкрай необхідні для такої  галузі як скотоводство та коневодство. Мова, звичайно ж, йде про таку одиницю, як причеп для перевезення коней. Коневодство — вкрай специфічна галузь сільського господарства, а також частина спортивної галузі, підхід до якої має бути здійснений на високому професійному рівні. Адже йдеться не просто про вантаж, а про живий вантаж. Мало того, благородство коней, вимагає спеціального догляду за цими тваринами як у стійках або на пам'ятках, так і під час їхнього транспортування. Зупинимося на останньому пункті трохи докладніше. У всі часи зв'язок коня та людини був вкрай тісним, хоч би яким родом діяльності був останній. Перевезення сіна з лугів, в'язання коней для виведення нових або підтримки в чистоті сталевих активних видів, доставка товарів широкого споживання в далекі сільські регіони, військові дії, зібрані з доставкою живої сили або техніки на поля битв і ін. Звідси й особливе ставлення до коней, яке ковчалося не одне століття. На сьогодні сфера коняства лежить у двох площинах — сільськогосподарській і спортивній. Перший пункт передбачає розведення коней для сільськогосподарських потреб, другий — для сфери спорту, зазвичай, у форматі кінських забігів на литках. Однак в обох випадках транспортування коней на різні відстані завжди залишатиметься актуальним, чи то продаж, спортивний захід, ветеринарні потреби та інше. І ось ця сама транспортування, зважаючи на чутливість коней, має бути виготовлена максимально делікатним способом. Для цього, звичайно ж, найкраще звертатися до перевірених, з великим досвідом виробниках причепів. Адже мало розуміти структуру такого причепа як розрахунок об'ємно-вагового складника вантажу, потрібно також дуже тонко врахувати психологію цих тварин, їхні звички та звички, а також реакцію на незнайомі обставини, коімі звичайно ж будуть застінки причепа. Причіп-воз має, наприклад, врахувати той факт, що кінь сам собою не любить заходити в закриті (обмежений) темний простір. Будь-які звуки від тряски підвіски та найверхньої конструкції, також  можуть лякати кінь упродовж усього руху, що вимагає якісного та щільного кріплення всіх вузлів і механізмів конструкції. Для забезпечення доступу денного світла всередину трейлера, бажано встановити в тентовій частині або в стінах вставки з прозорого м'якого пВХ, це зробить поїздку коня куди комфортнішою.Для необтяжених особин або особин з вкрай неспокійним характером, для запобігання вставлянню на диби й у такий спосіб пошкодження стельової частини, необхідно встановити фіксацію вузди, а також зробити стельову частину з м'якого тентового матеріалу, який не тільки буде дешевшим у заміні, але й усуне отримання травм тваринам. Для комфортного виведення тварини з відсіку причепа треба змонтувати передні бічні двері й вам не доведеться довго змушувати коня виходити задом. Ну а в разі перевезення, наприклад, відразу двох особин, причіп має бути обладнаний спеціальними перегородками, які дадуть змогу тваринам бачити один одного, водночас не наносячи один одному травм.

Характеристики
Основні
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
Вид причепаКоневози. Скотовози. Причепи для перевезення птиці
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 140 000 ₴