Причіп для перевезення коней 3,2 м х 1,6 м. Два гальмівні торсиони!
від 140 000 ₴
- Під замовлення
Відправка з 11 січня 2026- +380 (63) 658-44-03Viber, Watsapp, Telegram
- +380 (66) 795-30-43
- +380 (98) 156-06-50
|
Довжина, ширина платформи Вантажність |
3.20 м х 1.6 м корисні всередині. Борт 150 см 12 мм фанера вологостійка автомобільна з підсилювачами 2,5т. |
|
Гальма Підвіска |
Да на две оси. Торсиони AL-KO (гермія) 2 х 1350 кг. Амортизатори AL-KO (германія) з кронштейнами + 4400грн к цене. |
| Покриття рами |
Цинк. |
|
Стать |
18 мм фанера вологостійка сітка |
|
Колеса |
195/65/R15 нові.. |
|
Диски колісні |
AL-KO нові R15 |
|
Задні опорні стійки |
2-шт AL-KO (гермія) Ф50 |
|
Колесо отката |
Ф50 AL-KO (германія) 300 кг |
|
Передний борт
Задний бампер Аппарель (задній борт) |
Двері для людини на 2 петлях ліворуч вхід. Другі на 2-х петлях направо апарель Посилений із боків. Фанера вологостійка з перемичками 12 мм довжина 140 см |
|
Крило |
Метал. Цинк. |
|
Запаска Кріплення |
Немає (під замовлення) Да |
|
Cветотехника |
WAS-польща в протиударному захисті 12 вольтів. |
|
Додаткові габарити |
Рога 1 пара українська. Лампова. |
|
Повівся
Зчепний пристрій
Каркас Тент |
100 мм х 50 мм х 3 мм. 140 мм із посиленим кріпленням під колесо відкату 170см. 2,7 АL-КО (германія) гальма накату. Прохід 220м — 230 см ПВХ 650D, сірий. |
|
Документи |
750 кг, кг. Кат Права «В чи Е» |
______
Причіпи для перевезення коней (horse trailers).
Причіпна техніка, у контексті розвитку світового бізнесу, займає міцні позиції за запитаністю. Теорія важко посперечатися з тезисом, що одним із головних складників успішного ведення справи є якісна та своєчасна доставка вантажів як між внутрішніми підрозділами інфраструктури виробництва або торгівлі, так і доставка завершеного продукту кінцевому споживачеві. Сфера використання сучасних причепів — вкрай велика. Це і рефрижераторні перевезення, транспортування вантажів на дальніх повідомленнях, і причепи евакуатори для перевезення авіа-, мото-, авто-, будівельної, сільськогосподарської та іншої техніки, і причепи платформи для транспортування негабаритних вантажів, даний список можна продовжувати довго. Не обходить стороною тематика причепної техніки та сільське господарство, на одному з підрозділів якого ми хочемо зупинитися. У світлі вищесказаного хотілося б зробити окремий акцент саме на причепах, які вкрай необхідні для такої галузі як скотоводство та коневодство. Мова, звичайно ж, йде про таку одиницю, як причеп для перевезення коней. Коневодство — вкрай специфічна галузь сільського господарства, а також частина спортивної галузі, підхід до якої має бути здійснений на високому професійному рівні. Адже йдеться не просто про вантаж, а про живий вантаж. Мало того, благородство коней, вимагає спеціального догляду за цими тваринами як у стійках або на пам'ятках, так і під час їхнього транспортування. Зупинимося на останньому пункті трохи докладніше. У всі часи зв'язок коня та людини був вкрай тісним, хоч би яким родом діяльності був останній. Перевезення сіна з лугів, в'язання коней для виведення нових або підтримки в чистоті сталевих активних видів, доставка товарів широкого споживання в далекі сільські регіони, військові дії, зібрані з доставкою живої сили або техніки на поля битв і ін. Звідси й особливе ставлення до коней, яке ковчалося не одне століття. На сьогодні сфера коняства лежить у двох площинах — сільськогосподарській і спортивній. Перший пункт передбачає розведення коней для сільськогосподарських потреб, другий — для сфери спорту, зазвичай, у форматі кінських забігів на литках. Однак в обох випадках транспортування коней на різні відстані завжди залишатиметься актуальним, чи то продаж, спортивний захід, ветеринарні потреби та інше. І ось ця сама транспортування, зважаючи на чутливість коней, має бути виготовлена максимально делікатним способом. Для цього, звичайно ж, найкраще звертатися до перевірених, з великим досвідом виробниках причепів. Адже мало розуміти структуру такого причепа як розрахунок об'ємно-вагового складника вантажу, потрібно також дуже тонко врахувати психологію цих тварин, їхні звички та звички, а також реакцію на незнайомі обставини, коімі звичайно ж будуть застінки причепа. Причіп-воз має, наприклад, врахувати той факт, що кінь сам собою не любить заходити в закриті (обмежений) темний простір. Будь-які звуки від тряски підвіски та найверхньої конструкції, також можуть лякати кінь упродовж усього руху, що вимагає якісного та щільного кріплення всіх вузлів і механізмів конструкції. Для забезпечення доступу денного світла всередину трейлера, бажано встановити в тентовій частині або в стінах вставки з прозорого м'якого пВХ, це зробить поїздку коня куди комфортнішою.Для необтяжених особин або особин з вкрай неспокійним характером, для запобігання вставлянню на диби й у такий спосіб пошкодження стельової частини, необхідно встановити фіксацію вузди, а також зробити стельову частину з м'якого тентового матеріалу, який не тільки буде дешевшим у заміні, але й усуне отримання травм тваринам. Для комфортного виведення тварини з відсіку причепа треба змонтувати передні бічні двері й вам не доведеться довго змушувати коня виходити задом. Ну а в разі перевезення, наприклад, відразу двох особин, причіп має бути обладнаний спеціальними перегородками, які дадуть змогу тваринам бачити один одного, водночас не наносячи один одному травм.
| Основні | |
|---|---|
| Стан | Новий |
| Користувальницькі характеристики | |
| Вид причепа | Коневози. Скотовози. Причепи для перевезення птиці |
- Ціна: від 140 000 ₴







