Кошик
46 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик
Причіп для гумового човна Колібрі. Торсион, фото 3
Причіп для гумового човна Колібрі. Торсион, фото 4
Причіп для гумового човна Колібрі. Торсион, фото 5

Причіп для гумового човна Колібрі. Торсион

від 30 000 ₴

  • В наявності
Причіп для гумового човна Колібрі. Торсион
Причіп для гумового човна Колібрі. ТорсионВ наявності
від 30 000 ₴
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Купити причіп для перевезення човна ПВХ

Рама, довжина

4,2 м

Підвіска

Торсійна AL-KO 750 кг. Не регульована.

Кількість осей

1

Цинк

Колір

Да

Сірий

Крила

AL-KO пластик (германія) + 4 підніжки не зашиті

Колесо отката

150кг AL-KO (Герменія)

Ложементи

Регульовані. 1 пара на двох регульованих у всіх напрямках стійк кожна дошка + зносостійка повсть.

Лебочка

AL-KO 250кг (Герменія) + трос

 Бампер

Знімний (фурнітура польща)

Трап

По всій довжині причепа

Кріплення

Запаска

Немає (під замовлення)

Немає (під замовлення)

Колеса

165/R13 ваз нові

Светотехника

WAS, Fristom лампова (польща). Світлодіоди — за доплату.

Документи

Кат B. До 750кг. Оформляємо в ГАЇ (техпаспорт і номери Київ та зону, інші регіони —ячий пакет паперів)

______

Причіп для човна ПВХ своїми руками — досить популярний запит від користувачів мережі в особі рибалок і просто шанувальників водного драйву на водоймі.  Цілком виправдано про бажання придбати причіп, вливаючи в нього якомога менше засобів. ПВх човника розраховані переважно на бюджетного володаря з обмеженим гаманцем. Але, як ми вже говорите раніше, спроба виробництва причепа самостійно буде поєднана з деякими труднощами як питання його сертифікації відповідності потрібним транспортним стандартам, так і спробам поставити на урахований у місцевому МРІО. Бу прицеп лодки пвх — може стати прекрасною альтернативою аля-з'ємодніти кошти, але знову ж таки, у другому разі також потрібно бути вкрай обережним із вибором і зазвичай мати хоча б мінімальне розуміння пристрою та функціонала майбутнього причепа. Також варто звернути важливий шматок уваги на амортизацію причепа, що купується. Зазвичай, потрібно провести низку оглядів останнього на предмет таких чинників: цілісність зварювальних швів та інших сполук,  немає геометричної деформації причепа, що в кінцевому підсумку може вплинути на правильне балансування осей, а відповідно на зайвий і нерівномірний знос як підшипників із гумою, так і гальмівною  системи (хоча, звичайно, останній пункт належить саме для причепів великих катерів, які мають цю най гальмівнішу систему). Також треба звернути увагу на знос лебедкового механізму, його правильну працездатність, перевірити правильність під'єднання та загального функціонування світлотехніки, а в разі наявності на причепі ліхтарів типу "вода" і їх гідроізоляційної здатності. Бо подальша перевезення човна ПВХ на причепі — це не тільки переміщення надувного човна з пункту А в пункт Б, але й безпека не тільки ваша, а й інших учасників дорожнього руху. Також важливу роль відіграє світлотехніка. Якщо дивитися на ситуацію спрощуваним способом, навіть школяреві буде зрозуміло, що чим більше ліхтарів на транспортному засобі, тим краще його видно в темну пору доби. Ну, звичайно ж, є певні правила її кількості, необхідного дизайну з правильним розміщенням вказівних ламп у самому ліхтарі, а також коректному розміщенні світлотехніки по всьому периметру причепа. Найчастіше для поліпшення видимості причепа вночі, на задньому бампері встановлюють додаткові габарити у формі рогів, вони зазвичай позначають ширші точки причепа, роблячи сприйняття ширини причепа іншими учасниками руху безпечнішими. На бічних сторонах рами причепа. Зазвичай розміщуються спеціальні відбивачі, які по суті не є джерелами світла, але не менш яскраво позначають свою присутність під час наведення на них променя фар. Зазвичай, останні бувають 2 різновиди, це або так звані в народі "катафоти", що складаються зі спеціальних пластикових відбивних пластин, або спеціальні наклеювані смужки з відбивною фарбою. Якщо на човновому причепі встановлені так звані роги уловлювачі, які мають досить велику висоту щодо розмірів самого причепа, то на них також встановлюють відбивні елементи, для позначення максимальних точок причепа за висотою.  Відповідно, якщо ви хочете бути впевненими у своїй безпеці на трасі під час транспортування причепа темної пори, причіп під човен ПВХ має бути правильним чином освітлений.  Все, що нам залишається в завершенні цієї статті — це побажати вам вдалого відпочинку на водоймі, або ж вдалої риболовлі! І попри ейфорію і передчуття про майбутньою вихідну подію, все-таки не забувайте про заходи безпеки під час транспортування причепа трасою!  

Причіп для гумового човна Колібрі. Причіп для ПВХ човна Язь. Лафет на гумовий човен Бриг. Купити причеп для надувного човна Спортекс.

Характеристики
Основні
Кількість осей1
Користувальницькі характеристики
Вид причепаДвовісний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 30 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner