Причіп для надувного човна.
від 29 000 грн
- В наявності
- +380 (98) 156-06-50
- +380 (63) 658-44-03
Легковий причіп човни ПВХ
______
Продовжуючи говорити про причепи для гумових човнів , ми згадували про варіант коли човнярі шукають способи виробництва причепа самостійно, а відповідно з мережі часто дістаються запити типу розміри причепа човни пвх руками. Всі потенційні складнощі, пов'язані з подібним шляхом придбання причепа, ми описали раніше. Звісно ж також присутній класичний варіант придбати причіп човни пвх авіто як на одній з найпоширеніших продажних майданчиках, але, як ми і пояснювали в серії попередніх статей, будьте вкрай скрупульозні вивчаючи і перевіряючи кожен вузол або механізм, так як довговічність і безпеку перевезення будь-якого вантажу по трасі – запорука вашого гарного настрою на тривалий час ). Якщо повернутися до самого причепу, необхідно також додати невеликий, але важливий пункт: кріплення самої пвх човна до причепу. По суті, зважаючи конструктивної особливості гумового човна, це відбувається за допомогою спеціальних стяжних ременів. Як правило, їх використовують у парному варіанті, але якщо ви плануєте недалеку від будинку поїздку, по трасі з регіональним значенням, то можна обійтися і одним. У будь-якому випадку, крім стяжного ременя човен кріпиться за допомогою носового упору і лебідкою на шлее (тросі), відповідно завжди під рукою дублюючі кріплення. Манера перевезення човна повинна бути пов'язана з розумінням стійкості причепа з вмістом на різних швидкостях, а також дотримання правил руху з причепом, які забирають 20км/год від дозволених швидкостей транспортних засобів, що рухаються без причепа. Ну звичайно потрібно враховувати масу додаткових факторів не прив'язуючись до цієї максимальної цифри, як бічний вітер, погодні умови у вигляді опадів, наявність пошкоджень на трасі і пр. Повертаючи питання до конструктивних особливостей причепа, ми неодноразово наголошували на тому, що останній повинен відповідати всім технічним вимогам для безпечного транспортування човнів по трасах, тому навіть часткова переробка причепа човни пвх повинна проходити з урахуванням сертификационности в ДАІ, інакше проблем з доглядачами дорожнього порядку не минути. Отже, нарешті ви – на водоймі! Для розвантаження човни необхідно в першу чергу підібрати зручну, досить рівну площадку для найбільш комфортного від'єднання зчіпного пристрою причепа від фаркопа і подальшої його фіксації на опорному колесі (т. зв. колесі відкату). В даному випадку причіп не повинен перевертатися через нерівності поверхні берега або перекидатися тому. Далі необхідно відстебнути фіксують затяжні ремені. Наступним етапом виймаємо вилку світлотехніки на задньому бампері і від'єднуємо останній від рами причепа. Розгортаємо причіп і протягаємо його у напрямку до водойми (річки) з таким розрахунком, щоб він виявився наполовину у воді. Це дозволить спустити причіп на воду, не зачіпаючи дно річки, тобто гумовий човен опиниться там, де їй і належить бути. Далі відмотуємо лебідку, допомагаючи човні зісковзнути по ложементам у воду, або ж спочатку від'єднуємо лебедочную шлею (трос) від носовій частині човна, а потім спускаємо на останню воду руками. Якщо замість ложементів будуть присутні спеціальні ролики – процес спуску-навантаження буде проходити значно легше зважаючи набагато меншої сили тертя. У будь-якому випадку легковий причіп човни пвх стане надійним кур'єром для доставки водної техніки на будь-які відстані. Тому можемо з упевненістю стверджувати, що для повноцінного відпочинку на водній гладі або ж виїзду на риболовлю, причіп – є основною ланкою, без якого згадані види активності будуть неможливі.
Основні | |
---|---|
Кількість осей | 1 |
Користувальницькі характеристики | |
Вид причепа | Двовісний |
- Ціна: від 29 000 грн