Легкий причіп човна ПВХ
______
Продовжуючи говорити про причепи для гумових човнів, ми зазначили про варіант, коли човни шукають способи виробництва причепа самостійно, а відповідно з мережі часто витягуються запити типу розміри причепа човна ПВХ руками. Усі потенційні труднощі, пов'язані з таким через придбання причепа, ми описували раніше. Звичайно ж, також є класичний варіант придбати причіп човна ПВХ Авіто, як на одному з найпоширеніших продажних майданчиках, але, як ми й пояснювали в серії попередніх статей, будьте вкрай скрупульозні вивчаючи та перевіряючи кожен вузол або механізм, оскільки довговічність і безпека перевезення будь-якого вантажу по трасі — запорука вашого гарного настрою на тривалий час). Якщо повернутися до самого причепа, необхідно також додати невеликий, але важливий пункт: кріплення самої пВХ човна до причепа. По суті, через конструктивну особливість гумового човна, це відбувається за допомогою спеціальних стяжних ременів. Зазвичай, їх використовують у парному варіанті, але якщо ви плануєте недалеку від дому поїздку, за трасою з регіональним значенням, то можна обійтися й одним. У будь-якому разі, крім стяжного ременя, човен кріпиться за допомогою носового упору та лебідкою на шлеї (тросі), відповідно завжди під рукою дублювальні кріплення. Манера перевезення човна має бути поєднана з розумінням стійкості причепа з вмістом на різних швидкостях, а також дотримання правил руху з причепом, які знімають 20 км/год від розрічених швидкостей транспортних засобів, що рухаються без причепа. Ну, звичайно, потрібно враховувати масу додаткових чинників, не прив'язуючись до цієї максимальної цифри, як бічний вітер, погодні умови у формі опадів, наявність пошкоджень на трасі та ін. Повертаючи питання до конструктивних особливостей причепа, ми неодноразово робили акцент на тому, що останній має відповідати всім технічним вимогам для безпечного транспортування човнів трасами, тому навіть часткова переділка причепа човна ПВХ має проходити з урахуванням сертифікаційності в ГАЙ, інакше проблем зі огляданками дорожнього порядку не минути. Отже, нарешті ви — на водоймі! Для розвантаження човна необхідно насамперед підібрати зручний, досить рівний майданчик для найкомфортнішого від'єднання зчіпного пристрою причепа від фаркопа та подальшої його фіксації на опорному колесі (т. колісці відката). У цьому разі причіп не має перевертатися через нерівності поверхні берега або перекидатися назад. Далі необхідно відстебнути фіксувальні затяжні ремені. Наступним етапом виймаємо вилку світлотехніки на задньому бампері та від'єднуємо останній від рами причепа. Розгортаємо причіп і прочісуємо його в напрямку до водойми (реке) з таким урахуванням, щоб він опинився наполовину у воді. Це дасть змогу спустити причіп на воду, не задаючи дно річки, тобто гумовий човен виявиться там, де йому і належить бути. Далі відмотуємо лебідку, допомагаючи човні зіслизнути по ложементах у воду, або ж спочатку від'єднуємо лебідкову шлію (трося) від носової частини човна, а потім змиваємо останню на воду руками. Якщо замість ложементів будуть присутні спеціальні ролики — процес спуску-навантаження проходити набагато легше з огляду набагато меншої сили тертя. У будь-якому разі легковий причіп човна ПВХ стане надійним кур'єром для доставки водної техніки на будь-які відстані. Тому можемо з упевненістю стверджувати, що для повноцінного відпочинку на водній гладіні або ж виїзду на риболовлю, причіп — є основною ланкою, без якої проведені різновиди активності будуть неможливими.
Основні | |
---|---|
Кількість осей | 1 |
Користувальницькі характеристики | |
Вид причепа | Двовісний |
- Ціна: від 29 000 ₴