Човен ПВХ мотор причеп
Рама, довжина |
4,6 від зчіпленого до заднього бампера |
Підвіска |
Ресорна AL-KO 4-ліжкова. Не регульована. |
Кількість осей |
1 |
Покриття рами |
Цинк (гарячий) |
Колесо отката |
AL-KO 150 кг (германія) |
Лебочка |
AL-KO 250 кг (германія) + трос. На регульованій стійці. |
Бампер |
Знімний на клямках з ліхтарями |
Килевої ролик |
Да |
Ложементи |
На двох регульованих у всіх площинах стійк кожна дошка. |
Трап |
По всій довжині причепа рифлений |
Колеса Крила |
175/R13 нові Пластик AL-KO (германія) + підніжки не зашиті |
Светотехника |
Польща WAS, Fristom (за запитом) |
Документи |
Кат. B 750кг. Ставимо на учетверо в МРЕО. |
Немає напевно чоловіка, який би не прагнув відпочити десь за містом у тиші природи. І часто цей відпочинок зв'язаний із водою, і, звичайно ж, на провідному місці в прокручування думок із цього приводу стоїть риболовля! Так-так, саме цей тип діяльності згодом перешарувався з необхідності вижити в давнину, у сучасний варіант відпочинку. І, певна річ, наявність надувного човна дає змогу охоплювати набагато більші водні площі для проведення самого процесу, а отже, мати якісніший доступ до "рибних місць". Але... як бути, якщо водоймою далеко, а транспорту для переміщення гумового човна немає?! І ось тут на допомогу приходить причіп човни-пвх! Цей тип лафету — досить простий, через те, що немає будь-яких перевантажень, тому його ціна часто набагато нижча за своїх побратимів для металевих катерів. Регульовані ложементи дадуть змогу якісно повторити геометрію човна, з виносом її нижньої площини над крилами коліс, оскільки максимальна ширина гумового човна розміщена вкрай низько відносно її висоти, на відміну від катерів із металу, також наявність трапа по центру причепа дасть можливість не замочити ноги під час вантажно-розвантажувальних робіт на водом, а задній бампер, що швидко відстібається, не дасть змогу "утопити" світлотехніку, зберігаючи останню цілими та неушкодженими тривалий час. Якісно та функціонально підібрана лебідка для причепа розв'яже питання з полегшенням завантаження човна на лафет, а носовий упор буде різним фарватером центрування самого човна на лафеті, плюс грати роль упору під час транспортування на трасе. Фіксація гумового човна до рами буде міцнішою, якщо лафет супроводжуватиметься стяжними ременями. Це позбавить від можливих вібрацій і зміщення під час транспортування. Причіп для човна ПВХ купити можна практично в будь-якого виробника. Простота конструкції дає змогу випускати цей тип причепа у великій кількості без потреби закупівлі дорогих комплектуючих. Однак під час купівлі не керуйтеся правилом "чим дешевше, тим краще", вкрай низька ціна може позначитися на товщині використовуваного профілю в рамі, може зумовити наявність нерегульованих ложементів, неякісним оцинкуванням самої рами або ж вузлами та механізмами сумнівного походження.
______
Причіп для ПВХ човна своїми руками Одеса. Причіп для перевезення човна ПВХ Ялта. Причіп під човен ПВХ Ніколаєв. Причіп для надувного човна Алушта.
Основні | |
---|---|
Кількість осей | 1 |
Користувальницькі характеристики | |
Вид причепа | Двовісний |
- Ціна: від 30 000 ₴