Кошик
47 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик
Лафет для перевезення гумового човна., фото 3
Лафет для перевезення гумового човна., фото 4

Лафет для перевезення гумового човна.

від 38 000 ₴

  • В наявності
Лафет для перевезення гумового човна.
Лафет для перевезення гумового човна.В наявності
від 38 000 ₴
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Розміри причепа для човна ПВХ

Рама, довжина

4,2 м

Підвіска

Ресорна AL-KO 3-х листовий. Регульована (на салазках).

Кількість осей

1

Цинк/Квіт

Сірий/гарячий цинк

Крила

AL-KO (германія) пластик + 4 підніжки.

Колесо отката

AL-KO 150 кг (германія)

Ложементи

1 ряд. Регулювані.

Лебочка

AL-KO 250кг SPP (польща)

 Бампер

 Відстібається

Трапік

По всій довжині

Колеса

165/R13 ваз нові

Світло-техніка

WAS (польща) лампова.

______

У циклі наших статей, що стосуються питань придбання причепа, не важливо, чи шукаєте ви варіант купити причіп для ПВХ човна бу або замовити новий  ми зазначили основні матеріали виготовлення та встановлені на причепі вузли та механізми. Хотіла б зупинитися ще на парі моментів. Не забудьте також звернути увагу на рухомість рами щодо підвіски. Якщо висловлюватися технічною мовою, йдеться про регульовану або не регульовану підвісу. Що вона нам дає? Питання досить банальне, але важливе. Регулювання підвіски дає змогу зміщувати центр мас вантажу, що розміщений на причепі, відносно осей. Зазвичай, цей механізм особливо встановлюється на причепах, які передбачають перевезення різного типу вантажу, з різними вагами, об'ємними характеристиками, а також розташуванням центру його маси. Тобто фактично, зміщуючи саму раму щодо підвіски, незалежно від якого типу на ньому розташований вантаж, можна домогтися якісного балансування останнього відносно ось причепа. Тобто, навіть якщо ви плануєте виготовити саморобний причіп для човна ПВХ, не забудьте його полагодити цією функцією. Ну і як же обійтися без зчепленого пристрою, останнім сполучним ланком причепа перед початком транспортування його трасою. Ми досліджуємо тільки поверхневі її характеристики, для розуміння загального функціоналу. Зчепну головку за типами її виробництва можна розділити на 2 групи: без гальмівної системи та з наявністю останньої. А також за типом причепа, це — човнові та інші види. Ну й завершальна градація йде суто за навантаженням на зчеплене в кг. Наявність механічної інерційної гальмівної системи в зчепленому пристрої дає змогу забезпечити найбезпечніший тип транспортування причепа на трасі. Зручність такого типу гальм полягає в тому, що немає потреби та під'єднання до транспортувального транспортного засобу (ТТС), як, наприклад, гідравлічні на вантажних авто. Принцип роботи з зчепленням пристрою гальма накату відбувається за принципом інерційного накату (наїзду) причепа на ТТС, унаслідок чого відбувається натискання на спеціальний поршень зчеплення з появою механічної тяги на гальмівному тросі та з подальшим розподілом гальмівного зусилля на осі. Звичайно ж, ПВ-кабель із мотором на причепі має невелику вагу та заноси під час різкого гальмування ТТС практично виключені, але оскільки сегмент причепів човнів не обмежується гумовими човнами, для більших катерів від масою приблизно 1,5т встановлення гальмівної системи — вкрай рекомендуема. Варто також зазначити, що розподіл гальм може бути як на одну з осей, так і на все. У разі, якщо якась вісь не залучена в цьому процесі, її називають "ленівою". У триоснику, зазвичай, гальмівними є крайні дві осі, тоді як центральна — без. Якщо говорити про географію цікавості закупок причепів, то логіка тут цілком відстежувана. Чим ближче заселений пункт до водойми — тим більший попит. Тому запити як причепи для ПВх човнів у спб або інших прибережних міст трапляються досить часто.  Бюджетність цього типу водної техніки дає змогу придбати останню навіть найпростішому володарю, відповідно роблячи цю покупку досить поширеною або, якщо хочете, популярною. А як не стати популярним, якщо на ПВХ човні можна і відпочити на воді, використовуючи її як транспорт, вирушаючи річкою на великі відстані, і порибачити — використовуючи її як засіб доставити прихильника або професіонала рибалки на рибні місця. А відповідно розвиток продажів причепів до цього типу водної техніки також завжди матиме потенціал росту.

 

 

 

 

 

Характеристики
Основні
Кількість осей1
Користувальницькі характеристики
Вид причепаДвовісний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 38 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner