Кошик
47 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик
впередназад
Лафет для ПВХ-каналу. Лафет для гумового човна, фото 3
Лафет для ПВХ-каналу. Лафет для гумового човна, фото 4
Лафет для ПВХ-каналу. Лафет для гумового човна, фото 5
Лафет для ПВХ-каналу. Лафет для гумового човна, фото 6
Лафет для ПВХ-каналу. Лафет для гумового човна, фото 7

Лафет для ПВХ-каналу. Лафет для гумового човна

від 38 000 ₴

  • В наявності
Лафет для ПВХ-каналу. Лафет для гумового човна
Лафет для ПВХ-каналу. Лафет для гумового човнаВ наявності
від 38 000 ₴
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Причіп під човен ПВХ

Рама, довжина

4,2 м

Підвіска

Ресорна AL-KO 3-х листовий. Не регульована.

Кількість осей

1

Покриття рами

Гаряче цинкування

Крила

AL-KO (германія) пластик + 4 підніжки сітка

Колесо отката

AL-KO 150 кг (германія)

Ложементи

Один ряд на двох регульованих стійках кожна дошка.

Лебочка

AL-KO 250кг SPP (польща) на регульованій стійці.

 Бампер

Відстібається з світлотехнікою на польських засувках.

Трап

По всій довжині. Рифлений.

Колеса

165/R13 ваз нові. R14 - за доплату.

Светотехника

WAS, Fristom (польща) лампова. Світлодіоди — за доплату.

Зчепний пристрій

AL-KO (германія) 750 кг

Документи

Кат B 750 кг. Також ставимо на учетве в МРЕО.

______

Причіп для човна ПВХ своїми руками. Найчастіше власники гумових човнів намагаються знайти оптимальний за витратами варіант придбання причепа для своєї техніки. І перше, що спадає на думку, спробувати зібрати його самостійно. Нумо зосередитися на деяких основних аспектах, на стільки це легке завдання. Ну, природно, перше, з чим ви зіткнетеся — необхідність поставити зроблений руками причіп на учетверо в МРЕО. Звичайно ж, не маючи ліцензії на виробництво такої техніки, спеціальнихячних сертифікатів, зробити це самостійно представляється маловіроятним.  Ну, навіть якщо ви маєте "зв'язки" або інші обхідні шляхи для реєстрації майбутнього причепа, друге, з чим ви зіткнетеся — це чітке розуміння його міцних характеристик, правильного розташування гумового човна на рамі, коректного добору вузлів і механізмів, з відповідними характеристиками, а також необхідної світлотехніки.  Причіп для перевезення човна ПВХ стане надійним товаришем у безпечній доставці ПВХ човна на водоймі тільки в тому разі, коли комбінація перерахованих вище аспектів буде різнобічною врахована ще до початку його збирання.  Основа будь-якого причепа — це рама. Рама виготовляється з прямокутного профілю (труби), перетин якої підбирається індивідуально від майбутньої ваги перевозятьої техніки. Оскільки стандартна маса гумового човна коливається в межах 100-300 кг, відповідно використовується профіль 60 мм х 40 мм х 1,5 мм (2 мм). Цього цілком досить витримувати подібне навантаження на трасі. Не варто забувати, що профіль вариться у формі монолітної з дишлом конструкції, що так само додає жорсткості всій рамковій системі. Наступним кроком йде підвіска. Про підвіску вже дуже багато сказано, оскільки вона використовується практично у всіх типах автотехніки, а відповідно її тип безпосередньо залежить від тієї самої маси вантажного вантажу на рамі. Іншими словами, підвіска — це той механізм, який утримує на собі вагу як самого причепа, так і човна, роблячи хід на трасі максимально м'яким. Здебільшого використовується класична підвіска на 3-4 аркуші залежно від виробника. На сьогодні на ринку широко використовується ресора AL-KO, яка прекрасно справляється не тільки з утриманням ваги, і пом'якшенням коливань, але й частково гасить самі ці коливання, у такий спосіб даючи змогу не встановлювати амортизатори. Причіп під човен ПВХ також комплектується спеціальними лебідками. Роль їх — забезпечення комфорту та легкості під час навантаження-розвантаження човна на водоймі. Зазвичай маркування на самій лебідці вказує на вагу, з якою вона розрахована працювати. Наприклад, лебідка AL-KO 250 кг говорить про те, що найкомфортнішим затягуванням човна на лафет буде вага останньої, що не перевищує 250 кг. Звичайно ж, є чинники, які полегшують завдання лебідці, як-от заміна класичних ложементів (досок) роликами. Відповідно неабияк зменшуються сили тертя бортів об ложементи, що дає змогу зняти частину навантаження. Щодо великих катерів аж до яхт, то маса останніх — вже набагато перевищує лебедкову тягу в кг, яка є в максимальному варіанті на ринку як 1200 кг, у цьому випадку лебідка використовується більше як підтягувальний механізм, інший роботу доводиться робити за допомогою водних гвинтів яхти та зусиллям людей. Сьогодні ми розглянули основні частини будови техніки як причіп для надувного човна. Звичайно ж, причіп для водного транспорту цим не обмежується, тому в наступних серіях ми затротренуємо більш тонкі складники останнього.

Характеристики
Основні
Кількість осей1
Користувальницькі характеристики
Вид причепаДвовісний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 38 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner