Човни для човника ПВХ
Рама, довжина |
4,2 м, профіль 60 мм х 40 мм х 2 мм |
Ресора |
AL-KO Газ 4 листов. |
Кількість осей |
1 |
Цинк/Кольор |
Сірий/ Гарячий цинк |
Колесо отката |
AL-KO 150 кг (германія) |
Лебочка |
AL-KO 250 кг (германія) |
Бампер |
Відстібається |
Трапік |
По всій довжині |
Колеса |
175/R13 нові |
Світло-техніка |
WAS польща (лампова) |
Документи |
Кат B (київ і зона кладіть на учетверо) |
______
Ми вже говорите в минулих серіях про основні компоненти, які становлять причіп для гумового човна як рама, підвіска, ложементи, задній бампер зі світлотехнікою, стійки з лебідкою і носовим упором. Варто зупинитися й на такому моменті, як трап. Являє він собою горизонтальну поверхню (доріжку), мертво прикріплену до рами. Основне призначення трапа — надати комфорту людині, що розвантажує або завантажує човни на водоймі. Комфорт цей полягає в непотрібності мочити ноги під час спуску або витягування човна. Тобто навіть коли частина причепа розміщена під водою. Ви однаково перебуваєте над її поверхнею. За бажанням замовника трап може бути як по всій довжині (від носового упору до заднього килевого ролика), до половини причепа або ж без нього взагалі. Просто купуючи або заявляючи новий причіп, або ж якщо плануєте причіп для човна ПВХ купити бу, подумки визначтеся, наскільки для вас буде важлива ця функція надалі. Також варто зазначити, що для таких комфортних умов можуть бути передбачені підніжки на крилах коліс, природно в цьому разі останні мають бути виготовлені з металу та бажано оцинкованого. Ну, про це ми подбаємо трохи пізніше.
Хочеться також трохи повернутися до одного з корисних функціоналів лебідок, які ми детально розбиратися раніше. Йдеться про наявність гальмівного механізму. У принципі для гумових човнів наявність її на причепі не так важлива, оскільки маса човнів із ПВХ, як ми зазначили раніше, раніше, рідко коли перевалює за 300 кг. Але якщо ж йдеться про важчі катери, її встановлення буде виправданим, оскільки запобігає зворотному руху лебідкового механізму в разі великих навантажень на людину, а також якщо потрібно зробити проміжну паузу у завантаженні — розвантаження човна. Тобто, відпустивши ручку лебедки, механізм автоматично блокується від подальшого самовільного обертання в залишеному положенні. Ви маєте брати до уваги цей чинник, що, навіть намагаючись знайти в інтернеті креслення причепа для човна ПВх своїми руками, Цей конструктивний нюанс може бути просто не поміченим.
Тепер, як і обіцяє, повертаємося до питання крил над колесами. В принципі, це питання не вимагає довгої бесіди. Ми лише виділить основні моменти їх використання. Здебільшого матеріал виготовлення крил для коліс — пластик і метал. Звичайно ж, коли йдеться про довговічність, метал виходь на перше місце. Але це станеться, якщо його поверхня буде якісно захищена від зовнішніх механічних і атмосферних впливів. Йдеться, звісно ж, про його оцинкування. Попри все вищесказане, з огляду на розвиток технологій конструкційних матеріалів, якість пластику також підвищується від року до року, відповідно питання довговічності — риторичний і залежить від ступеня та середовища використання причепа. Ну і, певна річ, потрібно не забувати, що під час банального зіткнення крила з якою-небудь перешкодою пластик має властивість ламатися, а відповідно й більше не підлягає відновленню, крім як бути заміненим, у той час як метал просто гнеться й може бути відритий. Тут підіймається питання економії та не більше того. Ну і знову, за наявності металевого крила, ви матимете можливість інсталювати погузочно-розвантажувальні підніжки, про які ми говорите раніше. Закінчуючи нинішній сесе, діапазон причепів для човнів і їх функціонал — не такий і вузький, як може здатися на перший візуальний погляд, що так само забезпечує додатковий підвищений попит на човнові причепи для човнів ПВХ в оглядовому майбутньому.
Основні | |
---|---|
Кількість осей | 1 |
Користувальницькі характеристики | |
Вид причепа | Двовісний |
- Ціна: від 38 000 ₴