Причіп для човнів ПВХ
Кількість осей |
1 |
Повна маса |
750 кг |
Ресора |
4 листові AL-KO |
Покриття рами |
Ґрунт + фарбування |
Задний бампер |
Незнімний |
Трапік |
Немає |
Світло-техніка |
Україна (лампова) |
Лебочка |
150 кг |
Колесо отката |
150кг KNOTT |
Колеса |
175/R14 б/у з ідеальним протектором (можливо з новими)
|
Крило |
АL-КО пластик |
Документи |
Кат B (750 кг). Додатково оформляємо в ГАЙКІ Київ і зону. |
______
У попередній статті ми познайомилися з базовим складником будь-якого причепа, як рама та підвіска. Ще, звичайно ж, хотілося торкнутися такого питання, як розміри причепів човнів ПВХ. Звичайний параметр перерахунку довжини причепа щодо довжини пВх човна — це 0,6 м-0.7 м плюс. Тобто якщо, наприклад, ви — володар гумового човна колібрі завдовжки 3,6 м, відповідно буде підібрана довжина 4,2. Для ПВх човнів до 4,8 м стандартною рекомендацією буде довжина рами 5,2 м. Тут необхідно врахувати один момент. Не вся довжина човна враховується для підбору відповідного розміру причепа, тільки довжина від передньої точки човна до транця (місця кріплення двигуна). Щодо балонів, які виступають за трацю, вони зазвичай просто ігноруються. Відповідно гумовий човен завдовжки 3,6, за фактом приймається 3,2 м-3,3 м. Тобто якщо враховувати цей чинник, то параметр перерахунку довжини причепа можна сміливо брати метр плюс. Одним словом. Навіть якщо ви плануєте зібрати причіп самостійно, не боячись труднощів із його майбутнім оформленням у ГАЙ, не поспішайте просто шукати креслення причепа для човна ПВХ, не визначившись і з іншими нашими рекомендаціями. Про лебідку ми вже говорите, тут залишилося зазначити питання її кріплення. За фактом лебочка та носовий упор розташовані на одній і тій самій стійці, яка миє бути як регульована за висотою та довжина причепа, так і нерегульована. Висота регулювання дає змогу підібрати оптимальний параметр для найякіснішого упору носової частини човна, а отже, унеможливлюючи й непотрібні додаткові навантаження на роботу самої лебідки під час розвантажувально-навантажувальних робіт. Тепер є сенс поговорити й про площину, на якій розміщений сам човен. Це спеціальні дошки, у технічній термінології іменуються ложементами. Зазвичай, останні виготовляються з обрізної дошки, обгорнутої спеціальним зносостійким повстю, який легко переносить тертя човна як під час руху, так і під час інсталяції та деінсталяції човна на причепі на водоймі. Ложементи для пвх човнів, через незначну вагу останніх, встановлюються на спеціальних стійках на двох опорах, які, як і стійка лебідки, регулюються як поперечно поздовжньої осі причепа, так і за висотою, для підбору найкомфортніших розташування човна на причепі. Потрібно зазначити той факт, що балони гумових човнів, з огляду на плоскосте типа днища останніх, виносяться над крилами коліс (фактично вони виступають шириною). Одним словом, навіть якщо ви плануєте придбати причіп для човнів ПВХ бу, не забудьте перевірити можливість регулювання опор, це додасть функціональності вашому майбутньому помічнику. Для металевих катерів типу Казанка, Южанка, Крім, Об'єм, Прогрес кількість опор ложементів збільшується до 3-, у разі з катами преміумкласу, через велику довжину та маси перевалювальна за 1 т, кількість опор підбирається індивідуально.
Одним із різновидів додаткового функціоналу причепів є наявність знімного або незнімного заднього бампера зі світлотехнікою. Зазвичай той момент притаманний невеликим човнам, перерахованим вище, односному типу причепа завдовжки не більш ніж 7 м. Якщо ж йдеться, наприклад, про яхти з вагою 2-3 тонни та завдовжки 9-10 м, відповідно задній бампер здебільшого приварений. То для чого ж потрібен знімний бампер? Відповідь — тривіальна. Щоб не замочити задні ліхтарі. Якщо бампер знімний, світлотехніка встановлюється проста, не гідроізольована, але якщо ж мова йде про стаціонарний бампер — у цьому разі встановлюються спеціальні лампи тип "Вода", які спокійно переносять перебування під водою. Завершуючи цю статтю, навіть якщо ви все-таки настоюєте на придбанні бучіпричіп для човна ПВХ, просто прийміть до зведення варіанти його виконання, перш ніж фінально за нього розрахуватися з продавцем.
Основні | |
---|---|
Кількість осей | 1 |
Користувальницькі характеристики | |
Вид причепа | Двовісний |
- Ціна: від 38 000 ₴