Кошик
45 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик
впередназад
Причіп для ПВХ човни самоскид, фото 2Причіп для ПВХ човни самоскид, фото 3Причіп для ПВХ човни самоскид, фото 4Причіп для ПВХ човни самоскид, фото 5Причіп для ПВХ човни самоскид, фото 6Причіп для ПВХ човни самоскид, фото 7Причіп для ПВХ човни самоскид, фото 8

Причіп для ПВХ човни самоскид

від 36 000 ₴

  • В наявності
Причіп для ПВХ човни самоскид
Причіп для ПВХ човни самоскидВ наявності
від 36 000 ₴
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
+380 (96) 188-09-35
  • +380 (63) 658-44-03
    Viber, Watsapp, Telegram
  • +380 (66) 795-30-43
  • +380 (98) 156-06-50
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Лодочный прицеп для човни ПВХ самоскид

Рама, довжина

Профіль

4,2 м

60мм х 40мм х 2мм

Тип

Самоскид (варіант зламу рами і підйом цілісної рами на вибір)

Ресора

3л 45мм al-ko + амортизатори до 600кг корисного навантаження

Кількість осей

1
Покриття рами

Гарячий цинк

Колесо відкоту

AL-KO 150кг (Німеччина)

Лебідка

AL-KO 250кг (Німеччина) + трос (фал)

Бампер

Відстібається на засувках

Трап

По всій довжині до заднього лонжерона

Колеса

175/R13 4х98 нові

Світло-техніка

WAS польща (лампова)

Документи

Кат B (київ і область ставимо на облік в мрео)

______

Ми вже говорили в попередніх статтях про основні компоненти, які складають причіп для гумового човна як рама, підвіска, ложементи, задній бампер з світлотехнікою, стійки з лебідкою і носовою упором. Варто зупинитися і на такому моменті як трап. Він являє собою горизонтальну поверхню (доріжку), мертво прикріплену до рами. Основне призначення трапа – надати комфорту людині, що здійснює розвантаження або завантаження човна на водоймі. Комфорт цей полягає в непотрібності мочити ноги при спуску або витягуванні човни. Тобто навіть коли частина причепа знаходиться під водою. Ви знаходитесь над її поверхнею. За бажанням замовника трап може бути як по всій довжині (від носового упору до заднього килевого ролика), до половини причепа або ж без нього взагалі. Просто купуючи або замовляючи новий причіп, або ж якщо плануєте причіп для човна пвх купити бу, подумки визначтесь, наскільки для вас важлива ця функція надалі. Також варто відзначити, що для подібних комфортних умов можуть бути передбачені підніжки на крилах коліс, природно в даному випадку останні повинні бути виконані з металу і бажано оцинкованого. Ну, про це ми поговоримо трохи пізніше.

Хочеться також трохи повернутися до одного з корисних функціоналів лебідок, які ми детально розбирали раніше. Мова йде про наявність гальмівного механізму. В принципі для гумових човнів наявність її на причепі не так важливо, так як маса човнів з пвх, як ми відзначали раніше, рідко коли перевалює за 300кг. Але якщо ж мова йде про більш важких катерах, її встановлення буде виправданою, так як запобігає зворотний рух лебедочного механізму у разі великих навантажень на людину, а також якщо потрібно зробити проміжну паузу в завантаженні - розвантаженні човни. Тобто відпустивши ручку лебідки, механізм автоматично блокується від подальшого мимовільного обертання в залишеному положенні. Ви повинні приймати цей фактор до уваги, що, навіть намагаючись знайти в інтернеті креслення причепа для човни пвх своїми руками, даний конструктивний нюанс може бути просто не помічений.

Тепер, як і обіцяв, повертаємося до питання крил над колесами. В принципі це питання не вимагає довгої дискусії. Ми виділимо лише основні моменти їх використання. У переважній більшості випадків матеріал виготовлення крил для коліс – пластик і метал. Звичайно ж, коли мова йде про довговічності, метал виходь на перше місце. Але це станеться, якщо його поверхня буде якісно захищена від зовнішніх механічних та атмосферних впливів. Мова, звичайно ж про його цинкуванні. Не дивлячись на все вищесказане, враховуючи розвиток технологій, конструкційних матеріалів, якість пластику також підвищується від року до року, відповідно питання довговічності – риторичне і залежить від ступеня середовища і використання причепа. Ну і звичайно ж не потрібно забувати, що при банальному зіткненням крила з яким-небудь перешкодою пластик має властивість ламатися, а відповідно більш не підлягає відновленню, крім як бути заміненим, в той час як метал просто гнеться і може бути отрихтован. Тут піднімається питання економії і не більше того. Ну і знову ж таки, за наявності металевого крила, ви будете мати можливість інсталювати поргузочно-розвантажувальні підніжки, про яких ми говорили раніше. Закінчуючи сьогоднішнє ессе, діапазон причепів для човнів і їх функціонал не такий і вузький, як може здатися на перший візуальний погляд, що в свою чергу забезпечує додатковий підвищений попит на човнові причепи для човнів пвх в осяжному майбутньому.

Характеристики
Основні
Кількість осей1
Користувальницькі характеристики
Вид причепаДвовісний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 36 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner