Кошик
45 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Причеп для човна

Причеп для човна

Купити причіп для човна

Перевезення човна на трасах спільного користування пов'язане з певними завданнями, включаючи його підйом на причеп з води, саму транспортування і фінальне розвантаження човна на воду. Наприклад, для надувних човнів це завдання може бути спрощеним методом транспортування човна на бортовому причепі. Але цей трюк можна виконати тільки у випадку несуттєвого водного транспорту, тому що в даному варіанті завантажування човна на ложементи, встановлені на верхню лінію бортів причепу, буде проізоновано вручну принаймні двома людьми. 

Що стосується металевих килевих човнів, в цьому випадку, завантаження човна на причеп можливе тільки з води природним ходом човна, метод її запливу на раму (ложементи) лодковий лафет.

Причеп для човна ПВХ

Резові човни також можуть завантажуватися на причеп як з води, так і вручну. Більшість з них мають плоскодонну структуру, або слабку кілеватість, рама. Причіп для ПВХ човна виконується рівною, без різної вигнутості вниз, властивої для металевих човнів типу Прогрес, Днепр, Южанка, Казанка і пр. Щодо підвісних механізмів і пристосувань, то вони встановлюються з меншими показниками сили тяги і міцності. Наприклад, ліобхідка для цього причепу приймається з вертикальною тягою 250-270кг, ложементи - на двох стоянках, замість трьох (як для більш важких варіантів), шини і модель гуми приймаються в мінімальних показниках за типом R13/155 не більше.

Причеп під човен

Для зручності запливу човна на причеп, оскільки при цьому два/3 причепи знаходяться під водою, в задній його частині встановлюють так звані ворота (рога вловлюють), виконують роль фарватера для візуалізації та центри човна на рамі причепа з води. Для відповідної (рівномірної) посадки корпусу судна на ложементах, кінцеві елементи виконуються у трьох площинах (ширина, висота і вісь обертання). Для підсилення зв'язків судна з ложементами (особливо для легких човнів, через парусність на швидкостях), застосовують м'які ремені для човна, які мають натяжники у вигляді трещоток.

Причеп для човна своїми руками

Подібне виконання подвійного причепу має декілька недоліків:

  • Відсутність ліцензії і супровідних сертифікаційних документів, для майбутнього оформлення підводного причепу в ГАЇ;
  • Питання безпеки підбору металічного профілю, якості сваркових швів і вірно підібраного навісного обладнання (комплектуючі як лебочки, кільові ролики, носові ворви, зчеплення пристрою, ступці, тип коліщат і пр.)
  • Правильність підбору геометрії рами, щодо майбутнього плавництва;
  • Вірний підбір висоти стойок дожментів при різній мірі (висоти) кілеватости;
  • При наявності гальмової системи, вірний підбір значень максимальних навантаження на тягово-сцепному пристрої.

______

Прицеп човна звичайного причепу Альтаїр, РИБ (RIB) Касатка, Рів'єра, Вікінг, Воронеж, Комбат, Обій, Аква, Флаґман, Ротан, Ритан, Байлайнер (Бейлайнер, Бейлайнер, Бейлайнер, Бейлайнер), Южанка, МКМ, Дельта, Прогрес, Казанка, Вега, Флінк, Майстер, Солар, Ріб, Волжанка, Ґладіатор, Автобот, Донтика, Тактика, Тактика, Вельбот, Craft, Ока, Адмірал, UMS, Романтика, Віндбот, Гантер, Руїч, Спартак, Водій

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner