Тент чохол для гідроцикла. Збереження водного скутера при стоянці та перевезення
Чохол для гідроцикла Ямаха
Гідроцикли як, власне кажучи, і решта авто - мототехніка вимагає якісного догляду не тільки для коректної її працездатності вузлів і механізмів, але і захисту корпуса (кузова) від зовнішніх впливів у вигляді опадів, накопичення на поверхні пилу, налипання комах на швидкості при перевезенні гідроцикла на причепі, слідів від зіткнень з дрібної птицею тощо Чохол для гідроцикла забезпечить захист від перерахованих проблем, за умови вибору якісних матеріалів і грамотності пошиття чохла, з урахуванням геометричних особливостей конкретного водного скутера і побажань клієнта.
Для пошиття чохла на водний мотоцикл, можуть бути застосовні наступні тентові тканини;
- Polyester - поліестер (поліефір);.
- Acrylic - акрил;
- Nylon - нейлон (волокно поліамідне);
- Polietilen, Polietileno, Polyethylene - поліетилен. Для виробництва тентового полотна використовується HDPE або ПЕВТ (поліетилен високого тиску), що застосовується у будівництві.
Чохол для гідроцикла BRP
Поліестерова тканина для пошиття тенту на водний мотоцикл, є результат плетіння поліефірної нитки, з подальшим просоченням вже готового полотна різними лаками, для покращення його фізико-хімічних властивостей, як то:
- протидія прискореного руйнування тентового матеріалу під впливом сонячного ультрафіолету;
- протистояння сильних поривів вітру (з практики, при периметральної фіксації полотна до 25м/с);
- здатність тентової тканини не пошкоджуватися і захищати від опадів різного виду;
- відторгнення накопичення на поверхні тентового матеріалу різної органіки у вигляді цвілі і грибка.
Чохол для гідроцикла Yamaha
Що стосується тканини тентової акрилової (продукт переробки природного газу), остання забарвлюється на молекулярному рівні, ще в процесі її отримання, у зв'язку з чим акрил має кращу стійкість до вигорання на сонці, що зробило данну тентову тканина вкрай популярною в південних регіонах (широтах) та її використання знайшло широке застосування в таких сферах, як:
- биминитоп або тент від сонця на катер, човен, яхту;
- маркізи і навіси;
- навіс, альтанка як з кракасом, так і на розтяжках (капрон, трос, еспандер), другий варіант іменується мембранної або тентовй вантовою конструкцією.
Чохли на водні скутери також можуть бути накриті і акрилової тентовй тканиною, якщо дозволяє бюджет замовника, середня вартість квадратного метра пошиття чохла з якісного європейського аналога в цьому випадку буде коливатися в районі 30-35$.
Тент на гідроцикл
Тенты на водные мотоциклы, при хранении последних на открытом пространстве, ввиду ограниченности бюджета клиента могут быть выполнены из ПВХ ткани или использована тарпаулиновая накидка, состоящая из плетёного полиэтилена. Последняя может рассматриваться как временное, некапитальное накрытие от дождя и пыли. Что касается длительного хранения гидроцикла под тарпаулином, последний имеет крайне низкую устойчивость к солнечному ультрафиолету, по сравнению с другими тентовыми тканями, в связи с чем материал быстро выйдет из строя.
______
Чохли на гідроцикли Yamaha (Ямаха), Seadoo, BRP (БРП), Bombardier, RFU, Kawasaki, Latrex, Castoldi, Two Oceans, Hison, Polaris, Gibbs, YAM, Lampuga