Причіп для човна моторного, металевій, пластиковій, надувний

Вибрати причіп для човна
Який причіп для човна вибрати - чи не основне питання після придбання судна. Момент особливо актуальне для власників, чиє місце проживання знаходиться на значному видаленні від водної поверхні. Перше, що потрібно визначити який вид причепа необхідний. У даній постановці питання можна виділити три варіанти:
- повноцінний причіп, оформлений в ДАІ, для випадків перевезення човна (катера, яхти) по трасах загального призначення;
- візок для човна на повноцінній ресорній підвісці без документів ДАІ, для випадків, якщо від вашого будинку до водоймища, наприклад, 200-500 метрів і поїздка здійснюється по грунтових дорогах;
- візок для човнової переміщення з гаража по напрямних у воду і тому, варіант актуальний для власників гаража на березі річки (озера).
Пластикова човен причіп
Причіп для пластикової човна не має кардинальних змін у загальній геометрії і конфігурації причепа. Килеватость передбачає таку ж С-подібну раму для зменшення висоти центру мас човни (більш глибокої посадки). Єдиною відмінністю буде, ослаблена під навантаження максимум 200 кг, підвіска, що в рессорном еквіваленті буде підібраний пакет з 3-х аркушів, з запасом міцності до 600 кг, і переріз профілю основної рами не більше 60 х 40 х 2мм. Також, в комплекті, буде встановлена лебідка з максимальним навантаженням до 270 кг, як правило щодо фірми AL-KO або Knott. Їх зусилля буде більш ніж достатньо не тільки підтягти човен до носового упору з водячи, але і повноцінно протягнути човен по всій довжині ложементів на мілководді (при малому ухилі дна). В останньому випадку також рекомендується установка ролика коромисла, який полегшить підчепивши носовій частині човна на причіп.
Причіп для алюмінієвої човни
С алюминиевой лодкой дела обстоят идентично пластиковой, поэтому особого различия в конфигурации лодочного прицепа не будет. Поэтому отдельно останавливаться на этом вопросе не стоит. Единственный вопрос как крепить алюминиевую лодку на прицепе (а также пластиковый вариант) может быть успешно решён приобретением стяжных ремней. Их трещёточная система натяжения и возможность фиксации к раме, позволяют надёжно зафиксировать судно. Данный вопрос крайне актуален для лёгких лодок, так как во время транспортировки на них существеннее влияет набегающий поток ветра, а низкая масса способствует инерционным силам выкинуть лодку на повороте.
Прицепы для лодок официальный сайт
Погрузка лодки на прицеп для пластиковых и алюминиевых вариантов, ввиду низкой массы, может производится руками, усилием всего двух человек. Что же касается более тяжёлых вариантов до 700кг, здесь будет уместна загрузка непосредственно с воды методом заплыва на прицеп, более чем наполовину погружённого под воду.
Простейший прицеп для лодок, не смотря на тривиальность внешнего вида, для соответствия требованиям ГАИ, должен быть оснащён высокопрочной рамой, с запасом прочности не менее 20% от массы лодки со снаряжением, ложементами на регулируемых стойках, лебёдкой с фалом на регулируемой стойке, полноценной рессорной или торсионной подвеской, светотехникой (желательно гидроизолированный вариант), сцепным устройством и колёсной базой.
______
Автомобільні причепи для човнів Абакан, Волжанка, Апачі, Фрегат, Флагма, Рів'єра, Солар, Косатка, Навігатор, Аква, Кайман, Хантер, Автобот, Вельбот, Пінгвін, Альтаїр, Баджер, Гладіатор, Ротан, Вікінг, Колібрі, Нептун, Барк, Крим, Прогрес, Казанка, Южанка, Русич, Амфібія