Кошик
45 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Човни, мотори та причепи до них. Спрощуємо доставку човнів і катерів до водойми

Човни, мотори та причепи до них. Спрощуємо доставку човнів і катерів до водойми

Човен Прогрес з причепом

У прадавні часи СРСР любителям відпочинку на воді надавалася прекрасна можливість вибору бюджетних човнів, які міг собі дозволити практично кожен бажаючий. Залишалася дрібниця - оперативно та безпечно вивезти човен на водойму. C цим завданням ідеально справляється легковий одновісний причіп для човна.

Продаж причепів для човнів здійснюється як у офіційних дилерів, так і безпосередньо на виробництвах легкових причепів. Звичайно, якщо мова йде про стандартні човнах, спроектованих ще при Союзі як Прогрес, Казанка, Крим, Южанка, Обь, Дельта, Москва, Вега, Воронеж, Бакай, Нева, Пелла, Дон, Романтика, Гамма, Ладога та інших, їх всіх об'єднує подібна довжина, лежить в межах 4,2 м - 4,6 м, що уніфікує придбання стандартного човнової причепа загальною довжиною 5,3 м (з замково-зчіпним пристроєм). Маса всіх згаданих також різниться незначно і обмежена в межах 300-500кг, що також дозволяє використовувати один загальний варіант підвіски з однією віссю і чотирьох-листової вузькою (45мм) ресорою з максимальним навантаженням на вісь до 750-ти кг.

Перевезення човна на легковому причепі

Які причепи для човнів краще? Дане питання лежить у площині відмінних рис човнових причепів від інших їх типів, а саме:

  1. Рама човнової лафета повторює геометрію корпусу човна, це сприяє поліпшення аеродинамічних властивостей причепа на трасі, зменшує кількість використовуваного для його виробництва металу і просто виглядає геометрично відповідно;
  2. Площина рами човнової лафета для кільової човнів виготовляється З-подібної форми, що дає можливість опустити центр мас човни максимально низько, що в свою чергу позначається на стійкості причепа при входженні в повороти на швидкостях;
  3. По центру причепа по його довжині приварюється трап з рифленою металевою основою, призначений для маніпуляцій навантаження катери на причіп або його спуску з причепа в воду, не замочивши при цьому ноги;
  4. Задня частина причепа оснащується так званими направляючими воротами, основною функцією яких є їх виступ над поверхнею води, в той час як половина причепа знаходиться під водою. Це дозволяє здійснити якісну візуальну центрування човна при її запливі на причіп.
  5. Ну и последняя отличительная черта, характеризующая лодочный прицеп, есть наличие установленной лебёдки (как правило ручной), позволяющей затягивать (подтягивать) и фиксировать водную технику на прицепе.

Лодка с прицепом на воде

Как крепить лодку на прицеп? - достаточно распространённый запрос владельцами лодок в интернете, ввиду необычности погрузки из воды. Последовательность действий, однако же далека от сложности и состоит из следующих действий:

  • прицеп загоняется задним бампером вводу примерно на половину (при ярко выраженном мелководье - на 3/4 длины прицепа);
  • за виступаючим над водною поверхнею воротах причепа, центрируем рух катера і злегка його розганяємо для заїзду бортів на ложементи;
  • чіпляємо дак фала лебідки за носову частину човна;
  • починаємо підтягувати лебідкою катер до моменту торкання носового упору;
  • трохи послаблюємо фал лебідки 10-15 см, для того щоб при виїзді причепа на сушу, коли катер задньою частиною повністю ляже на ложементи, не зашкодило фал або саму лебідку;
  • перевіряємо правильне положення катери на ложементах щодо центру причепа;
  • закріплюємо катер стяжними ременями (стропами).

Універсальний причіп для човна

Вибір причепа для човна - відповідальне заняття, особливо якщо ви хочете бачити в майбутньому причепі додаткові можливості, тобто уніфікувати його під перевезення та інших вантажів. Приміром, перевезення ПВХ човна на бортовому причепі або ж причіп човен для квадроцикла. Зазначені види причіпної техніки виконуються виключно під замовлення з відповідними термінами виробництва.

У першому випадку ложементи встановлюються на борту причепа, у другому - рама човнової причепа розширюється і на неї наварюється підлогу або "драбинка" у вигляді наварного профілю, або ж стелиться перфорований метал + встановлюються знімні заїзні апарелі під колеса квадроцикла (багі).

______

Недорогий причіп для човна Донецьк, Полтава, Луганськ, Житомир, Чернігів, Одеса, Чернівці, Івано-Франківськ, Ужгород, Львів, Хмельницький, Луцьк, Тернопіль, Миколаїв, Харків, Херсон, Суми, Кіровоград, Вінниця, Запоріжжя, Рівне, Дніпро, Черкаси, Київ

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner