Причіп для човна. Підйом і спуск на воду, перевезення на трасі
Причіп для човна 5м і більше
Причепи для човнів двовісні обслуговують сегмент перевезень водної техніки понад 1,2-1,5 т або менше зазначених вагових значень, але з істотною довжиною перевищує 5м, де установка другій осі - необхідність більш якісної балансування причепа. Відмінністю таких причепів, є посилена до необхідних навантажень, підвіска, як правило вже з встановленою гальмівною системою, особливо коли мова йде про тривалих поїздках. Також використовується більш потужний профіль основної частини рами, як правило, до 120х80х3мм при навантаженнях до 4,5-5т корисного навантаження. У разі важких катерів, але з порівняно невеликою довжиною (до 7-ми метрів), періодично використовують посилення рами, методом наварювання на неї ребер жорсткості у вигляді ферми. Даний метод не рекомендується для катерів від 7-ми метрів і вище, у зв'язку з чим на великій довжині рами виникають руйнівні навантаження на зварні з'єднання ферми, що призводить до порушення її цілісності, особливо це актуально при частих тривалих поїздках. У цьому випадку просто підбирають профіль з запасом міцності в перерізі, так і по товщині металу.
Човен з причепом на воді
Через частого контакту поверхні причепа з водою, рама причепа оцинковується, а вузли і механізми встановлюються з антикорозійним покриттям. Причіп двовісний легковий з гальмами для катера забезпечує стійке входження в повороти без заносів і хороший рівень безпеки при їзді по дорогах з крутими підйомами та спусками. Наявність можливості регулювання основної рами, щодо підрамника, безпосередньо пов'язаного з підвіскою, що дозволяє якісно знаходити центр мас катери щодо коліс, що забезпечує правильний розподіл навантаження на зчіпний пристрій, лебідку і кріплення ресор з амортизаторами.
Довжина причепа човни
Довжина рами для човнової причепа визначається типом перевезеної техніки і методом її завантаження, яка може здійснюватися як з води, так і методом вантаження краном. Приміром, яхти з високим кілем (не знімним), геометрично дозволяють винести носову частину над дишлом причепа, що значною мірою економить довжину рами, яка за фактом, буде дорівнює довжині самої яхти. Також варіант зменшення довжини рами може бути здійснений і для катамаранів (понтонів), загальна довжина яких балонів може бути більше геометричної надбудови самого катамарана, тобто дозволяє вивести передню лінію балонів набагато далі вперед причепа.
Спуск човна на воду з причепа
Завантаження човна на причіп, втім як і її узвіз, здійснюється в конфігурації, коли причіп на половину знаходиться у воді. Дно в місці навантаження може бути як круте, так і пологе. Світлотехніка при цьому або знімається разом з заднім бампером, або, у разі гідроізоляційних LED ліхтарів, залишається на причепі. При крутому ухилі берегового дна човен (катер) запливають своїм ходом прямо під носовою упор, що дозволяє відразу зафіксувати ніс човна валом, а далі, при вивезенні причепа на берег, човен сама опускається на ложементи. У разі ж мілководдя, човен сідає практично відразу на початку ложементів, у зв'язку з чим, її доведеться підтягувати поєднуючи зусилля як людини, так і лебідки.
______
Автомобільний причіп для човна Донецьк, Полтава, Луганськ, Житомир, Чернігів, Одеса, Чернівці, Івано-Франківськ, Ужгород, Львів, Хмельницький, Луцьк, Тернопіль, Миколаїв, Харків, Херсон, Суми, Кіровоград, Вінниця, Запоріжжя, Рівне, Дніпро, Черкаси, Київ