Кошик
45 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Гальмо накату на зчепленому пристрої. Потрійна безпека під час руху та стоянки причепа

Гальмо накату на зчепленому пристрої. Потрійна безпека під час руху та стоянки причепа

Гальмо накату для причепа

Гальмівна система причепа — багатоскладовий механізм, що гарантує безпеку руху транспортного засобу в зчепленні з причепною технікою. І чим більше показники максимально розрішеної корисного навантаження, то більша вага набуває поняття безпеки руху автопоїзду на трасі. 

З огляду на те, що провідні транспортні засоби, що перевозять легкові причепи, не обладнані гідравлічною системою, відповідно був знайде вихід із ситуації, методом виробництва та встановлення на причепи так званих інерційних гальм (у народі іменуваних гальмом "наката")

Легкий причіп із гальмом накату

Легкові причепи з гальмівною системою цього типу функціонують у такий спосіб:

  1. причіп накочується на кулю фаркопа гальмівним поршнем замкового пристрою:
  2. поршень, за допомогою спеціальної штанги з'єднується з урівнювачем гальмівних тросів, який забезпечує рівномірний розподіл тяги на всі гальмівні маточини;
  3. поршень ініціює натяг урівнювача з гальмівними тросами;
  4. троса передають зусилля гальмівним колодкам, які так само, як і тертя через гальмівні барабани, забезпечують процес гальмування причепа.

Все — до безобрази просто та водночас, якщо хочете, геніально.

Другим гальмівним механізмом у цій системі є ручне гальмо або, як у народі його ще називають "ручник". Його завдання, забезпечити стоянкове гальмування або краще сказати фіксацію коліс, для запобігання мимовільному скочуванню причепа з місця.

Третім гальмівним механізмом є страхувальне гальмування, яке забезпечується через гальмівний трос, закріплений на провідному транспортному засобі та забезпечує екстрене гальмування причепа у разі його мимовільного відчеплення (наприклад, під час руху в разі виходу з ладу як замкового пристрою, так і зламання фаркопа).

Механізм гальма накату

Підводячи підсумки, можна прийти до висновку, що багатофункціональність і простота використання механічних гальм забезпечили стабільну популярність запит на встановлення цього вузла. Єдиним його недоліком, мабуть, стане вартість. З огляду на те, що гальмо накату для причепа загалом виробляється на європейських площах, цей механізм у зборі з гальмівними барабанами буде обходитися від $500 і вище. 

Від типу навантажень у формі повної маси причепа, зчіпний пристрій виробляється у варіантах 1,6т, 2,6т (2,7т), 3т і 3,5т. Можливі як зі сталевим, так і чавунним осердям.

Зчепне гальмо наката

Установлення гальм на причіп (є через зчіпний пристрій із гальмами) здійснюється трьома способами:

  1. для V-подібного дишла верхнє кріплення;
  2. для V-подібного дислу нижнє кріплення;
  3. для прямого дислу кріплення на круглий або квадратний профіль.

Для легкових причепів із підвищеним значенням повної маси, рекомендується встановлення V-подібного замкового пристрою, що має велику жорсткість і кількість болтових з'єднань з профілем рами. Особливо це питання актуальне під час швидкісних входів у повороти, де додаються відцентрові навантаження на зчіпний пристрій, що прагнуть його виламати в протисмугову від напрямку повороту бік. 

______

Пристрій гальма накату Луганськ, Полтава, Житомир, Одеса, Донецьк, Чорниць, Чернігів, Івано-Франковськ, Львів, Луцк, Хмельницький, Ужгород, Харків, Ніколаїв, Херсон, Кировград, Тернопель, Вінниця, Суми, Запоріжжя, Дніпр, Київ, Черкаси, Рівно

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner