Торсіон для причепа. Принцип роботи, особливості геометрії перерізу

Легковий причіп на торсіонах
Шестигранне переріз торсиона AL-KO, чому саме такий профіль?
-
Збільшений хід підвісної механізму відповідно більш комфортне подолання нерівностей на дорозі!
6-гранний зовнішній профіль в тандемі з 3-гранним внутрішнім - ідеальне співвідношення, розраховане інженерами, для отримання на виході збільшеного ходу підвіски причепа, в порівнянні з іншими типами осей, що містять у своїй структурі пружні гумові елементи.
Під час амортизаційного процесу гумові джгути AL-KO не мають властивості стискатися, а саме перекочуються. Виробник надав достатній простір для того, щоб гумово-жгутовые елементи могли працювати з більшим ККД. -
Амортизація з найбільш м'яким ходом - комфорт перевезення понад усе!
Запатентований принцип гумово-джгутовий 6-гранних перерізів надає набагато більш широкий функціонал принципу амортизації в порівнянні з іншими системами, що включають в себе гумово-жгутовые елементи. Науково технічні експерименти і дослідження різних варіантів осей з гумово-джгутової основою прояснили, що амортизаційна м'якість осей на основі 6-гранного зовнішнього профілю A:-KO максимально схожі з м'якістю роботи нових амортизаторів ресорної підвіски. -
Оперативне власне гасіння коливань - знову таки, комфорт при русі і безпеку водіння!
Оцінюючи критерій амортизаційних процесів, головним і незмінним є власне гасіння коливання рами причепа. Це передбачає, що заспокоєння процесу амортизації має відбуватися максимально швидко. Якщо порівнювати нашу торсіонну 6-гранну вісь з іншими осями з гумово-жгутовыми елементами, ми змогли досягти ідеальних показників у контексті власного загасання. -
Під незалежною підвіскою мається на увазі амортизація кожного колеса окремо.
Якщо ви рухаєтеся по трасі з порушеним покриттям, то процес амортизації запускається тільки з тієї сторони, з якої стався наїзд колеса на перешкоду або його провал у вибоїну на дорозі. -
Колісна ніші не пошкоджується!
Провертання торсіонних важелів у 6-гранном кожусі при досить великих навантаженнях на підвіску виключено. -
Технічне обслуговування амортизаційної системи, на відміну від ресорної підвіски, не потрібно!
Відповідно, виключаються додаткові витрати замовника на ТО і ремонт.
______
Торсіон для причепа Тернопіль, Дніпро, Черкаси, Запоріжжя, Київ, Вінниця, Херсон, Суми, Рівне, Харків, Миколаїв, Кіровоград, Донецьк, Львів, Хмельницький, Івано-Франківськ, Луцьк, Чернівці, Житомир, Чернігів, Ужгород, Луганськ, Полтава, Одеса