Кошик
48 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Торсіон для причепа. Принцип роботи, особливості геометрії перерізу

Торсіон для причепа. Принцип роботи, особливості геометрії перерізу

Легковий причіп на торсіонах

Шестигранне переріз торсиона AL-KO, чому саме такий профіль?

  • Збільшений хід підвісної механізму відповідно більш комфортне подолання нерівностей на дорозі!
    6-гранний зовнішній профіль в тандемі з 3-гранним внутрішнім - ідеальне співвідношення, розраховане інженерами, для отримання на виході збільшеного ходу підвіски причепа, в порівнянні з іншими типами осей, що містять у своїй структурі пружні гумові елементи.
    Під час амортизаційного процесу гумові джгути AL-KO не мають властивості стискатися, а саме перекочуються. Виробник надав достатній простір для того, щоб гумово-жгутовые елементи могли працювати з більшим ККД.

  • Амортизація з найбільш м'яким ходом - комфорт перевезення понад усе!
    Запатентований принцип гумово-джгутовий 6-гранних перерізів надає набагато більш широкий функціонал принципу амортизації в порівнянні з іншими системами, що включають в себе гумово-жгутовые елементи. Науково технічні експерименти і дослідження різних варіантів осей з гумово-джгутової основою прояснили, що амортизаційна м'якість осей на основі 6-гранного зовнішнього профілю A:-KO максимально схожі з м'якістю роботи нових амортизаторів ресорної підвіски.

  • Оперативне власне гасіння коливань - знову таки, комфорт при русі і безпеку водіння!
    Оцінюючи критерій амортизаційних процесів, головним і незмінним є власне гасіння коливання рами причепа. Це передбачає, що заспокоєння процесу амортизації має відбуватися максимально швидко. Якщо порівнювати нашу торсіонну 6-гранну вісь з іншими осями з гумово-жгутовыми елементами, ми змогли досягти ідеальних показників у контексті власного загасання.

  • Під незалежною підвіскою мається на увазі амортизація кожного колеса окремо.
    Якщо ви рухаєтеся по трасі з порушеним покриттям, то процес амортизації запускається тільки з тієї сторони, з якої стався наїзд колеса на перешкоду або його провал у вибоїну на дорозі.

  • Колісна ніші не пошкоджується!
    Провертання торсіонних важелів у 6-гранном кожусі при досить великих навантаженнях на підвіску виключено.

  • Технічне обслуговування амортизаційної системи, на відміну від ресорної підвіски, не потрібно!
    Відповідно, виключаються додаткові витрати замовника на ТО і ремонт.

______

Торсіон для причепа Тернопіль, Дніпро, Черкаси, Запоріжжя, Київ, Вінниця, Херсон, Суми, Рівне, Харків, Миколаїв, Кіровоград, Донецьк, Львів, Хмельницький, Івано-Франківськ, Луцьк, Чернівці, Житомир, Чернігів, Ужгород, Луганськ, Полтава, Одеса

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner