Легкові причепи для перевезення квадроциклів. Вивозимо техніку для бездоріжжя на бездоріжжі

Причіп легкового автомобіля для квадроцикла
Причіп для квадроцикла ціна якого на ринку різниться від розмірів, типу підвіски, наявності або відсутності гальмівної системи, каркаса та тенту, представляє з себе причіп-автовоз з низькою посадкою, з заїзними аппарелями і колією під колеса самого квадроцикла. Такий собі міні евакуатора, для виїзду на місця бездоріжжя (ліс, поля, горбисті та гірські місцевості або ж на пісок). Найчастіше, якщо потрібно навантаження квадроциклів на причіп поперек осі руху, виробляють платформу з виносом рами над колесами, при цьому самі колеса ховаються під раму. У цьому випадку рама має ферменную основу. Єдиним мінусом тут, мабуть, буде виступати висота рівня підлоги причепа від поверхні землі, яка від типу підвіски і коліс варіюється в межах 0,65-0,75 м. Під незручністю тут мається на увазі великий кут нахилу аппарелей, для заїзду транспорту на платформу. Хоча, звичайно ж, проблема не настільки критична, так як квадроцикли мають досить великий просвіт і, в місці з'єднання аппарелей з рамою причепа (на зламі), техніка не стосується його днищем.
Міні причіп для квадроцикла
Кращі причепи для квадроциклів оснащені такими вузлами, механізмами і загальними компонентами:
- надійною підвіскою;
- правильним підбором кількості осей і типу маточин;
- рамою з покриттям гарячим цинкуванням;
- наявністю опорного колеса на дишлі;
- якісної LED світлотехнікою (яку добре видно навіть в сонячні дні);
- і, в ідеалі, гальмівною системою.
Також, не варто забувати про такий, на перший погляд, здавалося б дрібниці, як кріплення перевезеної техніки. Його надійність дорівнює безпеки руху на трасі, особливо на автомагістралях або федеральних дорогах, де швидкісний режим завжди підвищений. Думаю нікому не треба пояснювати, що може пройти в разі, якщо техніка як мінімум зміститься відносно початкового кріплення на платформі, а як максимум - і зовсім злетить з причепа під час руху. Для міцного і якісного утримання техніки на причепі в стаціонарному положенні використовуються т..н стяжні ремені, регулювання натягів яких здійснюється шляхом маніпуляцій з карабінами. Останні, як правило, оснащуються трещеточным механізмом для полегшення процедури як натягу, так і ослаблення ременя. Самі ж карабіни кріпляться до драбин, привареним або прикрученим до периметру рами причепа.
Розмір причепу для перевезення квадроцикла
Під розмірами причепа мається на увазі корисна довжина і ширина його поверхні, яка використовується за призначенням. Середні розміри причепів для квадроциклів, зважаючи на їх більш-менш стандартних розмірів для всього модельного ряду, є 2,5 м (3м) х 1,4 м (1,6 м) для одновісних варіантів і 4м (5м) х 1,4 м (1,6 м) для двох примірників, що перевозяться одночасно. Для збільшення корисної площі, обсягу перевезеного вантажу і взагалі уніфікації даного виду автовоза, найчастіше використовують установку повноцінних бортів, які дозволяють перевозити крім двоколісної техніки, також вантажі побутового призначення. Все це в сукупності робить даний вид причепа а-ля "два в одному", а, відповідно, економить ваш бюджет, якщо перед покупкою причепа у вас стоїть кілька задач по обслуговуванню ваших приватних транспортних потреб.
______
Причіп для транспортування квадроциклів Херсон, Чернігів, Ужгород, Луганськ, Львів, Донецьк, Суми, Запоріжжя, Рівне, Миколаїв, Івано-Франківськ, Полтава, Луцьк, Дніпро, Одеса, Харків, Тернопіль, Житомир, Кіровоград, Вінниця, Хмельницький, Чернівці