Кошик
40 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (98) 156-06-50
+380 (63) 658-44-03
Кошик

Причіп на торсіонах. Основні переваги та недоліки

Причіп на торсіонах. Основні переваги та недоліки

Торсіон на причіп легковий

Підвіска легкового причепа, також як і у самохідного автотранспорту, може проводитися у трьох основних варіантах:

  1. ресорна;
  2. торсіонна;
  3. гумово-джгутова.

Їх різновид визначається механізмом протидії підвіски коливанням, викликаним нерівностями доріг. Сама система передбачає два види роботи підвіски:

  1. зм'якшення ударних навантажень, що передаються від коліс до рами причепа;
  2. гасіння створених підвіскою коливань.

Другий випадок у ресорній підвісці, як правило, оснащується окремим механізмом, т. зв. амортизаторами. В осі торсиона легкового причепа, швидкість повернення важеля в початкове положення і гасіння коливань здійснюється силою вигину гумово-джгутовий вставок, що охоплює сам важіль. Але як показує практика, при додатковій установці амортизаторів в тандем до торсионам, плавність ходу виходить на найвищі показники!

Купити торсіон на причіп

Що стосується гумово-джгутової підвіски, остання, як правило, використовується для причепів-візків для водного транспорту (підняти човен або катер з води і закотити назад), у вигляді транспортного засобу переміщення вантажів усередині складських територій та приміщень, або ж причепів, виїжджають на траси загального призначення, максимальна швидкість яких, в силу своїх технічних особливостей, не перевищує 5-10км/год (приклад, причіп піскорозкидач). Одним словом, гумово-джгутова підвіска, призначена для тихохідного транспорту, в іншому випадку, на великих швидкостях рама буде піддаватися сильним ударам на нерівностях дороги. Даний вид підвіски складається зі звичайної джгутової прошарок певної товщини, між основною рамою і підрамником, сполученим з осями причепа.

Причіп на торсіонах для легкових автомобілів

Відгуки про легкових причепах на торсіонах - важливий фактор для ознайомлення, перед покупкою техніки. Основними перевагами тріснув перед ресорами можна визначити наступними пунктами:

  1. Надійність і довговічність в роботі, при технічних навантаженнях, що не перевищують показники, визначені для кожного конкретного торсиона заводом виробником як за масою, так і по швидкісних обмежень;
  2. Якість з'єднання і подогнанность маточин, через важіль торсиона на основну вісь;
  3. Хороші показники гасіння коливань підвіски;

З мінусів можна виділити тільки один момент - це дорожнеча обслуговування, і неможливість зробити навіть тимчасовий ремонт своїми силами на трасі. Для цього все-таки доведеться звернутися в спеціалізовані майстерні.

Відмінністю гальмівних тріснув, від не гальмівних, є наявність встановлених, відповідно, гальмівних і не гальмівних маточин. Також при однаковому навантаженні на торсіон, виробники пропонують варіанти з різною шириною його кріплення, для можливості установки на причепи різної ширини.

______

Вісь торсиона легковий причіп Ужгород, Донецьк, Луганськ, Івано-Франківськ, Тернопіль, Полтава, Харків, Чернівці, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Суми, Чернігів, Херсон, Одеса, Хмельницький, Рівне, Вінниця, Кіровоград, Житомир, Черкаси

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner