Причіп на торсіонах. Основні переваги та недоліки

Торсіон на причіп легковий
Підвіска легкового причепа, також як і у самохідного автотранспорту, може проводитися у трьох основних варіантах:
- ресорна;
- торсіонна;
- гумово-джгутова.
Їх різновид визначається механізмом протидії підвіски коливанням, викликаним нерівностями доріг. Сама система передбачає два види роботи підвіски:
- зм'якшення ударних навантажень, що передаються від коліс до рами причепа;
- гасіння створених підвіскою коливань.
Другий випадок у ресорній підвісці, як правило, оснащується окремим механізмом, т. зв. амортизаторами. В осі торсиона легкового причепа, швидкість повернення важеля в початкове положення і гасіння коливань здійснюється силою вигину гумово-джгутовий вставок, що охоплює сам важіль. Але як показує практика, при додатковій установці амортизаторів в тандем до торсионам, плавність ходу виходить на найвищі показники!
Купити торсіон на причіп
Що стосується гумово-джгутової підвіски, остання, як правило, використовується для причепів-візків для водного транспорту (підняти човен або катер з води і закотити назад), у вигляді транспортного засобу переміщення вантажів усередині складських територій та приміщень, або ж причепів, виїжджають на траси загального призначення, максимальна швидкість яких, в силу своїх технічних особливостей, не перевищує 5-10км/год (приклад, причіп піскорозкидач). Одним словом, гумово-джгутова підвіска, призначена для тихохідного транспорту, в іншому випадку, на великих швидкостях рама буде піддаватися сильним ударам на нерівностях дороги. Даний вид підвіски складається зі звичайної джгутової прошарок певної товщини, між основною рамою і підрамником, сполученим з осями причепа.
Причіп на торсіонах для легкових автомобілів
Відгуки про легкових причепах на торсіонах - важливий фактор для ознайомлення, перед покупкою техніки. Основними перевагами тріснув перед ресорами можна визначити наступними пунктами:
- Надійність і довговічність в роботі, при технічних навантаженнях, що не перевищують показники, визначені для кожного конкретного торсиона заводом виробником як за масою, так і по швидкісних обмежень;
- Якість з'єднання і подогнанность маточин, через важіль торсиона на основну вісь;
- Хороші показники гасіння коливань підвіски;
З мінусів можна виділити тільки один момент - це дорожнеча обслуговування, і неможливість зробити навіть тимчасовий ремонт своїми силами на трасі. Для цього все-таки доведеться звернутися в спеціалізовані майстерні.
Відмінністю гальмівних тріснув, від не гальмівних, є наявність встановлених, відповідно, гальмівних і не гальмівних маточин. Також при однаковому навантаженні на торсіон, виробники пропонують варіанти з різною шириною його кріплення, для можливості установки на причепи різної ширини.
______
Вісь торсиона легковий причіп Ужгород, Донецьк, Луганськ, Івано-Франківськ, Тернопіль, Полтава, Харків, Чернівці, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Миколаїв, Суми, Чернігів, Херсон, Одеса, Хмельницький, Рівне, Вінниця, Кіровоград, Житомир, Черкаси