Тент на човен ПВХ. Прикриваємо та зберігаємо надувну техніку

Транспортувальний тент для човна ПВХ
Попри той факт, що надувний човен за великим рахунком і здебільшого перевозиться до водойми в спущеному вигляді, як, наприклад, у багажнику авто або в спеціальних сумках, все-таки мають місце та винятку. Це, зазвичай, варіанти ПВХ човнів з пластиковим дном або коли потрібна мінімізація часу на приведення човна в робочий стан безпосередньо на самому березі — в цьому разі потрібно перевезти човен на лафеті. Захист поверхні техніки, час її пересування трасами, здійснюється транспортувальним тентом на човен ПВХ.
Основною основною відмітною рисою транспортувальних тентів є наявність встановленої на поверхню тенту фурнітури, що забезпечує його надійне з'єднання з каркасом причепа. Це може бути стяжний капрон, еспандер, трос і ін. Шнурівка, у цьому разі, здійснюється або зигзагоподібна, якщо дає змогу конфігурації рами, або точкова в місцях присутності кронштейнів для шнурівки.
Тент на човен ПВХ 320, 360
Тент на гумовий човен виконується переважно з поліестерової тканини щільністю 400-500D, що є оптимальним варіантом для забезпечення максимального захисту човна від опадів і невеликих механічних і абразивних впливів як пилу, каменю дрібної фракції, налипання комах, випадкових подряпин. Швидкісний режим руху причепа з надувним човником визначається переважно щільністю тканини. Як правила, це параметри 70 км/год для поліестерової тканини 500D або ж 110 км/год — для 1000D. Все, що перевищує ці цифри — буде потенційною загрозою розриву матеріалу під час транспортування (особливо в місцях кріплення фурнітури). Попри легкість тканини, на швидкостях її потрапляння на лобове скло сусідніх автомобілів може призвести до серйозного ДТП.
Носовий тент для надувного човна
Носовий тент на човен ПВХ — один із варіантів ходових тканин, може бути виготовлений як з акрилової тканини, так і з поліестеру та навіть прозорої тканини ПВХ. Основним його завданням — є захист пасажирів човна від вітру, що набігає і дощу під час її руху водою. Основною опорною лінією такого тенту — буде металева дуга, встановлена на носову частину човна. Кріплення тенту здійснюється на спеціальних стяжних ремінцях із пластиковими гачками, що чіпляються за обід поверхні гумової човна.
Стоянковий тент на човен ПВХ. У чому різниця?
Стоянковий тент за своїм прямим призначенням забезпечує якісний захист човна під час її стоянки безпосередньо на воді. Зазвичай, це більше стосується металевих кілових човнів, але в літній сезон гумовий човен також може зберігатися на поверхні води, якщо потрібно його щоденне використання. Відмінністю стоякового тенту від транспортувального є модель кріплення тенту. У першому випадку тент кріпиться безпосередньо до корпусу ПВХ-канала на спеціальних ремінцях із пластиковими гачками, що зачеплюються за обід поверхні човна по всьому периметру або ж стяжним еспандером як вшитим у поверхню тенту, так і на люверсах, у другому — до рами причепа. У разі адекватного міцного кріплення тенту безпосередньо до човна, стоянковий тент також може бути використаний і для перевезення на причепі, дотримуючись швидкісного режиму не вище ніж 70 км/год.
______
Установлення тенту на човен ПВХ Тернополь, Ужродо, Івано-Франковськ, Луцк, Львів, Чорновці, Хмельницький, Рівномір, Житомир, Черкаси, Херсон, Запорожнення, Одеса, Ніколаєв, Донецьк, Луганськ, Полтава, Кіровоград, Суми, Київ