Лодочный прицеп, як ідеальний засіб доставки водної техніки до водойми

Потрібен лодочный прицеп
Питання риторичне для власників водного транспорту, які проживають не в прибережній зоні, а на значній відстані від води. Лодочный прицеп - зручний вид транспорту, що забезпечує оперативну, якісну і безпечну транспортування човна або катера на водойму, з подальшим спуском техніки на воду. Тобто на обличчя - універсальність і, відповідно, затребуваність лафета.
Яким же чином встановити човен (катер, яхту) на причіп? Завантаження човна здійснюється двома способами:
- з води, методом запливання на, наполовину занурений у воду, причіп;
- береговим краном при навантаженнях понад 0,8-1т або ручним краном балкою для невеликих човнів Казанка, Крим, Прогрес, Южанка, Вельбот, Автобот, Фінвал, Дельта, Вега, Об і пр;
- вручну, для легких пластикових човнів невеликого розміру або ПВХ човнів.
Виготовлення човнових причепів
Човнові причепи виробництво яких можна зустріти повсюдно на ринку, все таки різниться від фірми. Більшість з них спеціалізується на стандартних одновісних човнових причепах, які обслуговують бюджетний сегмент човнів до 4,6 м завдовжки та масою до 700кг. Питання стає куди гостріше, якщо потрібно виконати причіп для великих катерів, в плоть до VIP яхт, вартість яких - гранично висока. При виборі необхідного виробника, на перше місце виходить професіоналізм, досвід виконання подібних легкових причепів і наявність необхідних високоякісних комплектуючих на базі.
Недорогий лодочный прицеп
Для коректного проектування майбутнього причепа для катера двовісного або тривісного, попередньо приймаються до уваги наступні чинники:
- габаритні розміри катери як довжина і ширина по палубної лінії;
- геометричні особливості бортів, що впливає на модель і розташування ложементів (або роликів);
- маса катери з усім спорядженням, з яким він буде експлуатуватися на воді, а відповідно і перевозитися;
- географія доріг, по яких буде здійснюватися перевезення катери;
- частота експлуатації (транспортування з катером) причепа за одиницю часу;
- тип води, на який здійснюється вивантаження катера (прісна, морська).
Для фіксації двигуна човна під час перевезення, використовується додаткова опція, як упор для човнової мотора на причепі. Він дозволяє або жорстко або амортизационно зафіксувати нижню частину двигуна, тим самим запобігши його поломку під час руху. Питання особливо актуальне для поверхонь трас низької якості.
Запчастини для човнових причепів
Прицеп легковой лодочный также оснащается воротами, которые выступают над поверхностью воды для визуальной центровки катера при заплыве на прицеп, также в комплект прицепа входят ложементы или ролики - плоскости на которые собственно говоря и ложится корпус катера. В случае с ложементами, последние состоят из металлических стоек, которыми последние крепятся к раме лафета, с возможностью регулировки ложементов по ширине, высоте и в плоскости вращения и, собственно говоря, самих досок, окутанных износостойким войлоком, который предотвращает возникновение царапин на бортовой поверхности.
______
Лодочный прицеп виробництво в Україні в ідеальному співвідношенні ціна-якість з доставкою в будь-яке місто.