Причіп для гідроцикла. Любимо кататися, любимо і ... водні мотоцикли возити!

Причіп для перевезення гідроцикла
Різноманітність водної техніки вносить свої корективи і в конфігурацію причепів для їх перевезення. Одним з таких варіантів є причіп для водного мотоцикла. В їх основі лежить С-подібна рама з рекомендованим профілем 80х40х2мм, що забезпечить як мінімум півтораразове запас міцності рами причепа для стандартних водних скутерів масою до 500кг. Зважаючи на істотну маси техніки, стійки ложементів даного виду причепа виробляються посиленими, як правило, з гнутого металу з пазами для регулювання їх висоти над рівнем рами, так і шарнірним з'єднанням з самої дошкою для її обертання.
Причіп під гідроцикл
Ще одним невеликою відмінністю комплектуючих для причепа човна від гідроцикла є тип носового упору. Більш "тупа" носова килеватость скутера вимагало розробки спеціальної виробниками комплектуючих на прикладі моделі AL-KO RP-3 або стандартного гумового ролика. Для більш якісного утримання гідроцикла по довжині рами, на останній здійснюється установка двох кільової роликів, причому передні, через завищення носовій частині техніки, регульованого по висоті. Встановлення трапа по довжині рами причепа, зважаючи на його часткового занурення у воду при завантаженні водного мотоцикла, забезпечує процес комфортом, без ризику намочити ноги. За бажанням клієнта трап також може виконуватися у вигляді половини чи третини довжини причепа.
Причіп для двох гідроциклів
У деяких випадках, при наявності у замовника кількох водних мотоциклів, для зменшення як тимчасових, так і бюджетних витрат на їх транспортування використовуються причепи для двох гідроциклів, як правило виконуються під замовлення з відповідними термінами. У даному разі обидва скутера розташовуються на рамі паралельно один одному по ходу руху. Подвоєна навантаження на причіп вимагає відповідного подвоєння кількості деяких навісних елементів. Мова йде про двох лебідках, двох носових упорах в комплекті з тросами (шлейками), двох трапів, двох пар ложементів і кільової роликів під кожен примірник. Все це також вимагає розширення рами до максимальних 1,8-1,9 м лонжеронам.
Причіп для гідроцикла розміри
Середньостатистичний гідроцикл має довжину 3 - 4,5 м. Підбір довжини рами причепа, як правило, розраховується за формулою < довжина водного мотоцикла + 0,7 м(0,9 м) = довжина рами (з зчіпним пристроєм) >. Якщо в комплект встановлюються ліхтарі LED (гідроізольовані) задній бампер причепа можна виконати не знімним. У варіантах лампової світлотехніки, съемность бампера - вкрай бажана, щоб терміни служби ліхтарів відповідали заявленим виробником. Якщо водний причіп буде обладнаний додатковими габаритними вогнями, як правило мають рогообразную форму, це покращить видимість зовнішніх габаритних точок причепа в темний час доби, тим самим посиливши безпеку руху.
______
Причіп для водного мотоцикла Львів, Одеса, Чернігів, Хмельницький, Рівне, Суми, Тернопіль, Луцьк, Ужгород, Кіровоград, Івано-Франківськ, Донецьк, Полтава, Луганськ, Житомир, Черкаси, Запоріжжя, Миколаїв, Херсон