Кошик
40 відгуків
Ситуация с наличием прицепов на производстве!перейти
Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (98) 156-06-50
+380 (63) 658-44-03
Кошик

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Причіп для човна. Робимо вибір у бік якості перевезення і безпеки руху!

Причіп для човна. Робимо вибір у бік якості перевезення і безпеки руху!

Лодочный прицеп

Хто з справжніх рибалок не мріяв усамітнитися на човні в тихій заводі, заспокоївши свою нервову систему і отримавши задоволення і користь від своєї праці у вигляді зловленої риби? Звичайно ж мова йде про бюджетні масових човнах типу Казанка, Крим, Южанка, Обь, Вега, Фінвал, Амур, Прогрес та ін Але як бути якщо водойма - далеко, а доставити човен потрібно максимально оперативно і без пошкоджень? Звичайно ж основним способом був і залишається причіп для човна. Що ж потрібно знати для правильного вибору до неї причепа? Перше, на чому варто зробити акцент - це довжина катера. З практики найбільш комфортна габаритна довжина повинна бути на 0,6-0,7 м довші самого човна. Це забезпечує якісне та адекватне в пропорціях заповнення всього обсягу човна на рамі. Наступне, на що варто звернути увагу - маса човна у спорядженому стані (двигун, повний бак палива, все супровідний спорядження).

Лодочный прицеп виробництво

Перед тим, як купити причіп для човна потрібно визначитися з типом необхідної підвіски. Або це буде варіант торсіонної, або класичної ресорної. Як правило, зважаючи бюджетності і простоти в обслуговуванні, попит більше схиляється до другої. Так як принциповість питання встановлення торсіонної підвіски над ресорної починає мати сенс при великих перевозяться масах як 2-2,5 т і вище, то у варіанті простий бюджетної човни класу Прогрес, Казанка з масою не перевищує 400кг питання з вибором типу підвіски вирішується сам собою. Адекватний за запасом міцності і м'який хід забезпечує стандартна ресора AL-KO в 4х листовому виконанні шириною 45мм в комбінації з посиленими амортизаторами, в тандемі забезпечує максимальну корисну навантаження 750кг.

Далі, на що потрібно звертати увагу - це водотривкість підшипників маточин. Ну тут все очевидно і зрозуміло. Так як причіп дуже часто має щільний контакт з водою (під час завантаження-розвантаження човни лафет фактично на половину занурюється вступну середовище), відповідно до частини підшипника повинні бути надійно захищені від корозії. Тому, навіть якщо ви вирішите зробити причіп для човна своїми руками, зробіть акцент на цьому моменті.

Третий вопрос - наличие или отсутствие тормозов. В основном на данный тип лафетов для лодок тормозная система не устанавливается, но если вы понимаете, что техника будет транспортироваться малолитражными автомобилями, по сложному геометрическому ландшафту с крутыми спусками, подъёмами, горными поворотами да ещё с капризной горной погодой в виде частых сильных порывов ветра и внезапных осадков, в данном случае наличие тормозных ступиц будет - вопросом безопасности как вашей, так и других участников дорожного движения.

Магазин лодочных прицепов

Правильная развесовска лодки по всей длине рамы - тоже немаловажный аспект. Она даёт гарантированную устойчивость движения во время транспортировки водной техники и адекватно распределяет нагрузки на каждый узел или механизм. К примеру, не плотное прилегание носовой части лодки к носовому упору, может привести к сильной вибрации и возникновении ударных нагрузок на соединение основной части рамы и дышла, что в свою очередь может привести к деформации или даже разлому профиля. Для обеспечения правильного баланса, прицеп для перевозки лодки оснащается регулируемой подвеской, которая состоит из подрамника, на который непосредственно и крепится подвеска, и основной рамы. Между собой они соединены специальными стремянками на болтовых соединениях. Собственно говоря, ослабляя и затягивая эти болты, вы и будете иметь возможность регулировать подвеску по длине прицепа.

.______

Купити причіп для човна Київ - Одеса - Миколаїв - Черкаси - Херсон - Чернігів - Дніпро - Харків - Тернопіль - Львів - Ужгород - Івано-Франківськ - Чернігів - Суми - Житомир - Черкаси - Рівне - Хмельницький - Запоріжжя

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner