Фото причепів для квадроциклів. Виробництво в односному та двоосному виготовленні.
Легкий причіп для перевезення квадроциклів
Автотехніка розвивається в ногу з часом, поліпшення аеродинамічних показників кузовів, використання дедалі більш інноваційних, больових, міцніших і менш дорогих матеріалів, впровадження IT технологій у роботу двигунів, коробок передач, клімат контролю всередині салону і навіть уже в безпілотний варіант руху, все це в сукупності відкриває ширші горизонти для використання нових видів авто-мото винаходів. Один із різновидів такого сегмента є квадроцикл (баггі). На сьогодні попит на цю мінішвидкісну машину все вище та дивовижного тут нічого немає, вона — вкрай прохідна пересіченою місцевістю, досить швидкісна, містка для розміщення дорожнього спорядження, абсолютно ідеально підходить для прихильників екстремального відпочинку на колесах, виїзду на риболовлю, полювання, та й просто для господарських потреб регіонів, де проблема бездоріжжя стоїть украй гостро. Але попри юркість цієї техніки, все ж вона більше призначена для переміщення на невеликі відстані. У разі ж якщо потрібно капітальний переїзд на нове місце проживання за сотні, а то й тисячі, кілометрів, без причепа для транспортування квадроциклу буде не обійтися.По суті це автовоз, який має геометричні розміри, необхідні для якісного й безпечного навантаження та подальшого транспортування квадроцикла (ов). Цей автовоз для квадроцикла може комплектуватися як невеликою обмежувальною фермою замість бортів, самими повноцінними бортами, так і зовсім без периметральних обмежень. Основною відмінністю автовозів від причепів платформ є наявність заїзних аппарелей. Якщо майданчик має низьку посадку (тобто без підрамника, з колесами, що виступають над поверхнею підлоги з боків), то кут заїзду — вкрай невеликий, що обумовить і невелику довжину самих лиж. Зазвичай це — не більш ніж 1,5. Фіксуватися апателі за бажанням замовника можуть як вертикально, у формі заднього борту, так і ховатися вручну під саму раму.