Кошик
45 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Лодкові причепи

Лодкові причепи

Лодкові причепи від виробника

Причіпи для перевезення човнів, або як їх ще називають у народі — "причіпи човників", зайняли досить міцні позиції на ринку легкових причепів у відповідній категорії. Вода завжди привертала людину з давніх часів, насамперед вона була годувальницею, що мало вкрай великий вплив на місця поселення людей. У сучасний час цей вектор вмістився в бік відпочинку на воді завдяки розвитку цивілізації та появі на ринку високотехнологічних катерів, поміст, водних скутерів та ін. Т. за фактом активність на воді стала багатосторонньою, що дає змогу рибалити, подорожувати, отримувати додаткову дозу адреналіну від швидкості та ін. Сучасна урбанізація не завжди межує з природними водоймами, а відповідно вивезення водної техніки на воду вимагатиме наявності спеціалізованого причепа. Їх різноманітність полягає в розмірах, типі підвіски, наявності або відсутності гальм, варіантів покриття рами та варіаціях встановлених вузлів і механізмів. 

Найвищим пілотажем виробника є поєднання записаних комплектуючих воєдино з урахуванням технічних характеристик кожного. Тобто під певні вагові та геометричні характеристики майбутнього перевезення потрібно, наприклад, підбирати не тільки профіль рами та схему її варіння, а й потужність лебідки, кількість і переріз стійок ложементів або роликів спарок, потужність зчепленого пристрою, а за наявності гальм і гальмівного механізму. Також треба враховувати геометричні особливості катера та за наявності витичних частин у формі, наприклад,  корми, прийняти оптимальну довжину всієї рами з таким урахуванням, щоб розташування двигуна на транці порівняно ложементів не дало змоги  йому впиратися в останні або ж у бамперну частину. Замість ложементів можна встановити так звані ролики-спарки, які з огляду на зрозумілі причини полегшать завантаження-вивантаження катера на/з причепа. Менше сила тертя — менше зусилля, але такий варіант не підійде для опцій з крутим глибоководним дном. Інакше матиме місце занадто великий нахил причепа, що в тандемі з тією самою  зниженої силою тертя на роликах створюватиме надмірне навантаження на лебідку і, зрештою, може вивести останню з ладу, а якнайгірший варіант — пошкодити катер (яхту) 

______

Причіпи Спб. Причіпи-мськ. Причіпи білилю

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner