Кошик
45 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Ресорна і жорстка підвіски причепа

Ресорна і жорстка підвіски причепа

Ресорна та гумово-жгутная підвіски причепів

Невеликі причепи мають два типи підвіски на вибір, ресорна та гумово-джгутова. Хоча всі причепи в історії, наприклад, Росії проводилися в рессорном вигляді,особливого просування у подібної модернізації підвіски не спостерігалося аж до сьогоднішнього дня. На жаль далі ресорної підвіски виду аля москвич-412 справа не просунулася. Якщо змінюється планована навантаження на причіп, відповідно змінюється лише кількість аркушів в ресорі. Подібний тип підвіски слабо диференційований за принципом навантажений порожній. Якщо взяти автомобіль, то навантаження на його ресори присутній постійно, а у варіанті причепа або вантаж є або він відсутній взагалі. Тому в разі якщо навантажений причіп має все таки плавний хід, то у порожнього такого не спостерігається, зате має місце дике підстрибування і гуркіт. Для цих випадків присутні пакети рассерных пластин імпортного виробництва. У їх випадку при холостому використанні причепа працює тільки одна пластина, в той час як при збільшенні навантаження одна за однією підключаються інші. Хоча і має місце повір'я, що ресора сама по собі гасить коливання завдяки межлистовому тертя, але все таки для неї необхідна установка амортизаторів, що привносить в обслуговування ресорної підвіски певну дорожнечу і складність в технічному обслуговуванні.

Резино-джгутова складова підвіски набагато дешевше ресорного побратима так і як такого обслуговування не вимагає. Все, що вам потрібно – періодично стежити за підшипниками маточини і міняти в них мастило вчасно. Першу частину ТО слід зробити вже після 1000 км пробігу, всі наступні один раз в рік, або після кожного 10 000 км. Для гумово-джгутовий підвісок характерний великий розкид перевозяться ваг, від 500 кг до пари тонн, таким чином, переплата за "недовантаження", клієнту, який купує причіп, не загрожує.

При зовнішньому огляді можна встановити, що гумово-джгутова підвіска складається з труби досить складного перерізу, з яких можна спостерігати два стирчать зігнутих важеля. В реалії, це – складна в певному сенсі конструкція. Внутрішня частина труби містить пару відрізків труб діаметром менше, які відіграють роль "пальців" для колісних маточин з маятниковими важелями. Провертання внутрішніх труб щодо зовнішньої, запобігають гумові вставки, які розташовані в межстеновом просторі. Одночасно внутрішні гумові вставки дозволяють злегка крутитися важільним пальцях всередині труб, забезпечуючи тим самим деяку амортизацію на нерівній поверхні дороги. Плавність руху причепа забезпечується різницею профілю даної труби. У разі, якщо він квадратний, то внутрішня частина має 4 джгута, а сама підвіска буде досить жорсткою, хоча звичайно і енергомісткою. У разі шестигранною труби і наявності трьох джгутів в середині, забезпечуються більш м'який хід при збереженні здатності добре протистояти ударам долі.

Але є і свої мінуси в гумово-джгутової підвіски. Її ремонт проводять тільки на заводах-виробниках причіпної техніки. А гумово-жгутовый міст можна придбати тільки у місцевих дилерів. У зв'язку з вищесказаним, краще не зловживати швидкістю, так як виробник в цьому випадку не несе ніякої відповідальності за поломку. Адже досить невеликий вибоїни на трасі на великій швидкості і підвіска пошкоджена. Кстати сказать, скорость на дорогах с асфальтированной поверхностью, по рекомендациям производителей прицепов, можно поддерживать порядка 80-100 км/ч, в то время как правила пдд гласят – не более 70 км/ч. В тоже время, на пересечённой местности лучше вообще не превышать барьер 30-40 км/ч, а выбоины вообще преодолевать со скоростью движения пешехода.

Так какой же однозначный ответ рессора или резиново-жгутовая подвеска? Сказать односторонне – крайне сложно. Конечно резиново-жгутовая подвеска – проще в обслуживании, да и дешевле. Движение на данном типе подвески – более плавное, но если столкнётесь с поломкой – чревато осложнениями в ТО. Бывали случаи, когда рычаг вырывало (обычно на неровной дороге при повышенных скоростях) при этом владельцу приходилось оставлять прицеп на трассе и добираться за запчастями в отдалённый регион. Рессора, конечно, в этом плане – проще. Пришло в негодность крепление? Нет деревни, где бы не было сварщика. Произошла поломка рессорных листов? Достаточно найти подобные или временно заменить на слегу, дабы доковылять до ближайшего магазина автозапчастей. Что касается перегрузок, то и тут рессора выходит с достоинством, даже если кузов ляжет на мост. В 19-ом веке об амортизации и речи не было. А вот у резиново-жгутовой подвески внутренняя труба может и провернуться в самый неподходящий момент. Хотя, конечно, у последней есть козырь, так как жгутовая подвеска более проходима, поскольку рама для неё – это нижняя грань прицепа, а вот в случае с рессорами, последние всегда находятся ниже рамы.

______

Повний перелік вироблених нами причепів, ви можете знайти в цьому розділі!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner