Кошик
47 відгуків
Шукаємо партнерів у сфері тентових виробів за кордоном!перейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сейчас - нерабочие часы. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочее время.

Pricep Master
+380 (96) 188-09-35
+380 (63) 658-44-03
+380 (66) 795-30-43
Кошик

Вибір легкового причепа. Просто про складне

Вибір легкового причепа. Просто про складне

Вибрати причіп будь-якого призначення, розмірів і комплектації ви можете в цьому розділі!

______

Плануєте купити легковий причіп? Звертайтеся до професіоналів

Вибір причепа, як і будь-якого іншого пристосування вимагає індивідуального підходу. Перш ніж зробити цю купівлю, необхідно визначитися з видом вантажу, який ви будете перевозити, його властивості. Основні, на які потрібно звернути увагу це обсяг, вага, габарити, ступінь крихкості, температурний режим зберігання. При перевезенні вантажу є ключові вузли причепа, які несуть основне навантаження, а значить і їх якість відіграє основоположну роль. До таких вузлів можна віднести:

  1. Торсіон;
  2. Ресори
  3. Амортизатори

У випадку, якщо вам попадеться причіп з неякісними, неправильно підібраними згідно навантаженні перерахованими компонентами або їх некоректна установка на несучу раму, це може призвести до більш швидкого зношування підвіски в цілому, зменшення терміну служби причепа, або до його раптової поломки на трасі, що, в кінцевому підсумку може призвести до ДДП.

Торсіон – сучасний тип підвіски, правда відрізняється більш високою ціною. Головною його особливістю є протидія навантаженні за допомогою скручування спеціальної балки, при знятті навантаження на яку, відбувається прагнення повернутися в початкове положення. Цей тип відрізняється від стандартного, у якого опір навантаження відбувалося за рахунок вигину пластин. Єдино вірного й остаточної відповіді, яка з цих двох підвісок краще, немає. Все залежить від індивідуальних умов використання. Так в одних умовах, свої найкращі якості може показати одна підвіска, в інших більш яскраво проявить себе інша. Для кращого розуміння цього питання, наведемо простий приклад. Приміром, при використанні причепа на 3-х осях ресор при поворотах і розворотах на трасі, буде створювати деструктивну навантаження на пластини, сила якої буде намагатися просто «винести їх з пакету».

Торсіон ж відмінно функціонує при постійної навантаженні на причіп. Але при холостому ходу, коли причіп порожній є ймовірність жорсткого ходу на ґрунтовій дорозі, що безумовно призведе до «подпрыгиваниям», так як амортизатор при торсионой підвісці відсутня. Амортизатори ж, які йдуть в одному наборі з ресорами, оперують вздовж осі вертикального зворотно-поступального руху причепа. У такому випадку потрібно уникати деструктивних навантажень на його скручування або вигин. Це дасть можливість максимально ефективно гасити коливання причепа, бездоганну і довгу експлуатацію самого амортизатора.

Що стосується бортів, вибирати їх також потрібно з урахуванням перевезеного вантажу, і типу експлуатації причепа. Наприклад, в умовах постійної присутності агресивного середовища в особі вологості необхідний додатковий захист у вигляді вологостійкої фанери, оцинкування, або в крайньому випадку якісного ґрунту з подальшим фарбуванням.

 Также нужно принимать во внимание количество осей. От этого будет зависеть устойчивость и сбалансированность перевозимого груза. Прицепы бывают в 1-осные, 2-хосные или 3-хосном варианте.

 При перевозки груза большой массы обязательным является присутствие тормозов на 1 или несколько осей. Использование тормозов наката имеет одно преимущество. Так как не требуют подключения к автомобилю, и работают независимо с помощью использования инерции движения прицепа. Они обеспечат эффективное самостоятельное торможение при подаче прицепа вперед, во время торможения автомобиля.

Для забезпечення стійкого стаціонарного стану причепа без фіксування з буксирующим засобом, що використовують підпори і колеса відкату. Вони дозволяють надійно утримувати причіп балансування причепа, так і легко відсувати дишло від фаркопа.

Ще одним елементом при експлуатації причепа є підпори, які ставляться якщо вантаж для перевезення має нерівномірне навантаження по всій площі причепа. Завдяки яким вантаж надійно застрахований від перевертання, під час стоянки навантаженого причепа.

 Если вам часто приходится возить технику на водные просторы, то вам несомненно пригодятся лебедки для водного транспорта, которые позволят максимально облегчить работы по загрузке, выгрузке водного транспорта. Лебёдки необходимо подбирать в зависимости от веса катера, лодки или яхты – на 300кг, 500 кг, 900кг.

Чтобы удерживать корпус лодки в устойчивом состоянии во время движения, и избавиться от нежелательных колебаний как прицепа, так и буксирующего средства, советуем использовать специально разработанные для этих целей ложементы и боковые подпоры. 

______

Вибрати причіп будь-якого призначення, розмірів і комплектації ви можете в цьому розділі!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner